شمانیوز
شما نیوز

قیمت طلا

قیمت طلا در بازار امروز 23 مهرماه | جدول قیمت طلا

امروز (جمعه 23 مهرماه) قیمت طلا در بازار آزاد تهران، اعلام شد.

قیمت طلا در بازار امروز 23 مهرماه | جدول قیمت طلا

به گزارش شما نیوز: قیمت طلا در روزهای اخیر با نوسان روبرو بود. قیمت طلا تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد. قیمت طلا در بازار آزاد تهران در روز جاری کاهش یافت. قیمت طلا و سکه برای سرمایه گذاران از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با نوسان قیمت طلا این فلز، برای سرمایه گذاری گزینه مناسبی است.
شما در جدول زیر می توانید قیمت انواع طلا را مشاهده کنید:

قیمت طلا

دلیل افزایش قیمت طلا

اولین روز هفته گذشته، شنبه (دهم مهرماه) به علت افزایش نرخ اونس جهانی، شاهد افزایش قیمت در بازار طلا و سکه بودیم. اونس جهانی ۱۷۶۲ دلار قیمت گذاری شد و قیمت سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان، قیمت سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، و سکه گرمی نیز دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان به فروش رسید. همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و ۱۶۶ هزار و ۵۰۰ تومان و هر مثقال طلا ۵ میلیون و ۵۲ هزار تومان فروخته شد.
در بازار یکشنبه نیز با وجود ثبات قیمت اونس جهانی و با توجه به اینکه نرخ ارز با کاهش همراه شد، شاهد افت اندک قیمت‌ها در بازار طلا و سکه بودیم.

در این روز قیمت هر قطعه سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان‌، ربع سکه ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، و سکه گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان به فروش رسید. همچنین هر مثقال طلا نیز ۵ میلیون و ۵۴ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۱۶۶ هزار و ۷۰۰ تومان فروخته شد.
روز دوشنبه، اما شاهد عقب نشینی قیمت سکه در بازار بودیم چرا که با ریزش نرخ اونس و ارز، شاهد کاهش قیمت در بازار طلا و سکه بودیم. روز دوازدهم شهریور ماه قیمت سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، قیمت سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان. ربع سکه ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه گرمی نیز دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بود. قیمت هر مثقال طلا نیز ۵ میلیون و ۲۸ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۱۶۱ هزار تومان فروخته شد.
آخرین روز کاری هفته (چهارشنبه ۱۴ مهر) باز هم شاهد رشد نرخ اونس جهانی و بالا رفتن تقاضا برای خرید طلا و سکه بودیم که باعث افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه شد. در این روز قیمت اونس جهانی ۱۷۴۹ دلار قیمت‌گذاری شده بود. قیمت سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، قیمت سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۸۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه گرمی نیز دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان فروخته شد. همچنین، هر مثقال طلا ۵ میلیون و ۲۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۱۶۰ هزار تومان به فروش رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied