شمانیوز
شما نیوز

آخرین پیام عزت‌الله مهرآوران قبل از مرگش!

مجری و بازیگر تلویزیون پیش از مرگش پیامی را برای پرسپولیسی‌ها ضبط کرده بود.

آخرین پیام عزت‌الله مهرآوران قبل از مرگش!

 

 

عزت‌الله مهرآوران، بازیگر و نمایشنامه‌نویس ایرانی و دارای نشان درجه ۱ هنری بود و هنرمندی‌های او سال‌ها در سینما و تلویزیون به نمایش گذاشته می‌شد. مهرآوران یک هفته پیش به دلیل ایست قلبی و عارضه ریوی ناشی از ابتلا به کرونا درگذشت.

این هنرمند ایرانی علاقه‌مند به پرسپولیس بوده و پیش از فوت پیامی حماسی را برای پرسپولیسی‌ها ضبط کرد که حال این پیام که سرشار از امید و انگیزه برای شکست دادن الهلال است موقعی که خودش در قطعه نام آوران آرام گرفته به دست پرسپولیس رسیده است.

حامد تهرانی، مجری و بازیگر تلویزیون که سابقه کار در باشگاه پرسپولیس را نیز دارد با انتشار این ویدئو در توضیحاتش نوشته که ایشان دوست داشته قبل از بازی‌های آسیایی پرسپولیس، بچه‌های این تیم را ببیند و همچنین از تهرانی خواسته این پیام را به سرخ‌ها برساند. زنده یاد مهر آوران در این ویدئوی احساسی با لحن منحصر به فرد خودش می‌گوید: "حالا پرسپولیس یک تیم نیست؛ یک ملت است. تمام غرور ملی و عواطف ملی یک ملت در اندیشه و گام‌های شما مبارک باد. شما پیروز می‌شوید و غرور و عواطف ملی یک ملت را در پیروزی‌تان جشن می‌گیرید. پیروز و سربلند باشید. حالا پرسپولیس یک تیم نیست یک ملت است. "

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied