شمانیوز
شما نیوز

رعنا آزادی ور

مهمونی شبانه همسر همایون شجریان با بازیگر سریال زخم کاری | عکس رعنا آزادی ور

مارال بنی آدم عکسی با سحر دولتشاهی و رعنا آزادی ور در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

مهمونی شبانه همسر همایون شجریان با بازیگر سریال زخم کاری | عکس رعنا آزادی ور

به گزارش شمانیوز: رعنا آزادی ور متولد فروردین ماه سال 1362 می باشد و در فیلم مارمولک نیز ایفای نقش کرده است. رعنا آزادی ور به تازگی به مهدی پاکدل بازیگر مشهور سینمای ایران ازدواج کرده است. رعنا آزادی ور به تازگی در سریال زخم کاری ایفای نقش کرده است و درخشیده است. خبر ازدواج رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل را عاطفه رضوی اعلام کرد.

رعنا آزادی ور

نام :رعنا

نام خانوادگی :آزادی ور

تاریخ تولد:17 فروردین ماه 1362

محل تولد:تهران

پیشه :بازیگر

رعنا آزادی ور

بیوگرافی رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور در سال ۱۳۸۲ با بازی در فیلم مارمولک ساخته کمال تبریزی به سینمای ایران معرفی شد، در آن فیلم او با بزرگانی همچون پرویز پرستویی هم‌بازی بود. او پس از یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال ۱۳۸۴ موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد. رعنا آزادی‌ور با بازی در فیلم پارک‌وی (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵) برای بار نخست بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد. او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج‌های جوان فیلم را بازی می‌کند که در داستان سه روزه سفر این زوج‌ها به شمال در گیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت‌های داستان با اتفاقات روبرو می‌شود. همچنین او در فیلم خانهٔ دختر هم نقش شخصیت اصلی فیلم (سمیرا) را به عهده دارد.

رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور در محمد رسول الله

رعناآزادی ور بازیگر نقش جملیه در فیلم «محمدرسول الله(ص)» به مناسب اکران عمومی اخرین اثر مجید مجیدی نوشته است:«همکاری با گروهی که در مقیاس جهانی معتبر هستند، برای هر کسی تجربه فوق العاده ای است. شما به عنوان بازیگر وقتی مقابل دوربین فیلمبردار چیره دستی مثل ویتوریو استورارو می روید، نکاتی را تجربه می کنید و می آموزید که بی نظیر است. من این شانس را داشته ام که مقابل دوربین برخی از فیلمبردارهای بزرگ سینمای ایران بازی کنم، اما وقتی پلان های ثبت شده توسط آقای استورارو را می بینیم، بیشتر شبیه تابلوهای زیبای نقاشی هستند. همکاری با این گروه بین المللی که همه با سوابق آنها آشنا هستیم، برای من توامان با ترس و لذت بود.

ازدواج رعنا آزادی ور مهدی پاکدل

اولین تجربه همکاری رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل به فیلم محمدرسول الله ساخته مجید مجیدی باز می‌گردد. اما این دو سینماگر در یک بازه زمانی چند همکاری داشتند و همین مسئله آن‌ها را به یکدیگر نزدیک کرد. این نزدیکی باعث شد تا شایعاتی پیرامون ازدواج این دو نفر شکل بگیرد.

رعنا آزادی ور

فیلم سینمایی با بازی مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

مهدی پاکدل نسبت به رعنا آزادی ور تجربه و سابقه بیشتری در سینما دارد و آثار بیشتری بازی کرده است. اما این دو نفر در دو اثر همبازی بودند؛ چهارراه استانبول به کارگدانی مصطفی کیایی و محمدرسول الله به کارگردانی مجید مجیدی. بسیاری از منتقدان سینما چهارراه استانبول را بهترین نقش آفرینی پاکدل می‌دانند. از طرفی آزادی ور کارنامه قابل دفاعی دارد و با کارگردانان مطرحی از جمله اصغر فرهادی در فیلم درباره الی و هومن سیدی در خشم و هیاهو همکاری کرده است.

نقش همایون شجریان در ازدواج رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل

آلبوم رگ خواب همایون شجریان که در اسفندماه سال ۱۳۹۵ منتشر شد، شامل یک قطعه به نام ابر می‌بارد بود. ابر می‌بارد موزیک ویدئویی عاشقانه داشت که نقش اصلی آن را رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل بازی می‌کردند. این موزیک ویدئو این روزها حسابی دست به دست شده و برخی به شوخی و جدی از نقش این موزیک ویدئو و آهنگ همایون شجریان در ازدواج این زوج می‌گویند.

رعنا آزادی ور

فرم لباسهای رعنا آزادی ور

فرم لباس هایی که رعنا آزادی ور در جشنواره فجر 33، به تن داشت، اغلب کژوال بود که می توان از آنها در مجامع عمومی نیز استفاده کرد. او البته به نسبت قد بلندش از لباس های کوتاه تری استفاده کرده بود. در این فستیوال، معمولا در هر یک از لباس های آزادی ور بخشی جذاب وجود داشت؛ یا استفاده از پوتین خاص، یا استفاده از مانتویی که روی آن طراحی شده بود. استفاده از خطوط و طرح عمودی به بلندقدتردیده شدن او در این دوره از جشنواره کمک کرده بود. او در این سال با پوشیدن شنل، علاوه بر این که باز راهی جسته بود به بلندقامت تربه نظررسیدن، راهی هم باز کرده بود برای بازیگران حاضر در سال بعد جشنواره؛ استفاده از این شنل، در بین بازیگران حاضر در سی وچهارمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال بعد، بیشتر رواج پیدا کرد تا آزادی ور به نوعی جاده صاف کن شنل پوشی در سینمای ایران باشد. پوشش رعنا آزادی ور در پانزدهیم جشن حافظ در اردیبهشت ماه سال گذشته لباسی بود پیچیده که از بخش های مختلفی شامل شلواری گشاد و دامنی با طراحی خاص و بلوز و کت کوتاه روی آن تشکیل شده و در کنار هم قرار گرفتن این لباس ها به گونه ای بود که لایه لایه بودن آن جلب توجه می کرد و شکل متفاوت شلوار و طرح عجیب دامن که قسمت های پایین آن گره زده شده از قسمتهای متمایز کننده ی لباس او به شمار می رفت .

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • علی

    عالی

  • فاطمه

    خیر چه فایده ای مزخرف هم بود

  • ناشناس

    عالی

  • آرتمیس

    عالی عالی