شمانیوز
شما نیوز

مرگ وحشتناک مرد تهرانی! + عکس دلخراش جنازه

اگر پل عابر پیاده مکانیزه نبود شما باز هم از آن جهت عبور از عرض بزرگراه استفاده کنید تا شاهد بروز حوادث ناگوار نباشیم.

مرگ وحشتناک مرد تهرانی! + عکس دلخراش جنازه

سرهنگ حمید حمیدی، ضمن بیان این مطلب گفت : در ساعت 16:35 بعد از ظهر دیروز در شرق به غرب بزرگراه آزادگان زیر پل فداییان اسلام شاهدین و عابرین و رانندگانی  که از این محدوده در حال تردد و عبور بودند دیدند که یک دستگاه سواری متواری که در این مسیر در حال حرکت بوده به شدت با یک نفر عابر پیاده که قصد عبور از عرض همین بزرگراه را داشته برخورد می نماید.

وی ادامه داد  : پس از این برخورد شدید راننده با دیدن این صحنه از  محل تصادف متواری می گردد.

وی افزود : بدلیل شدت جراحات وارده این عابر پیاده در محل حادثه فوت می نماید.

سرهنگ حمیدی بیان داشت : پس از اطلاع از وقوع حادثه کارشناسان منطقه 26 پلیس راهور پایتخت  بلافاصله در محل حاضر شدند و نسبت به  ایمن سازی محل حادثه و بررسی علل و عوامل این تصادف پرداخت.

این مقام انظامی تصریح کرد: شاید اگر این راننده در محل حادثه می ماند و به این عابر کمک و امداد رسانی می کرد وی الان زنده بود و به زندگی خود ادامه می داد و خانواده ای را داغدار نمی کرد که البته این راننده به همین دلیل مشمول تشدید مجازات برابر قانون خواهد شد .

سرهنگ حمیدی همچنین از عابرین پیاده خواست به هیچ عنوان در عرض  معابر و بزرگراهها بدلیل خطرات موجود و عدم دید کافی رانندگان تردد و عبور ننمایند و همیشه از پل های عابر پیاده استفاده نمایند تا شاهد بروز اینگونه حوادث نباشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied