شمانیوز
شما نیوز

سمانه پاکدل

بازی بد سمانه پاکدل در شب های مافیا حرص مخاطبان را درآورد + عکسهای سمانه پاکدل

در قسمت فینال فینالیست ها شب های مافیا هفته گذشته سمانه پاکدل باعث شکست شهروندان شد و باعث حرصی شدن مخاطبان شد.

بازی بد سمانه پاکدل در شب های مافیا حرص مخاطبان را درآورد + عکسهای سمانه پاکدل

به گزارش شمانیوز: در قسمت فینال فینالیست ها شب های مافیا هفته گذشته سمانه پاکدل باعث شکست شهروندان شد و باعث حرصی شدن مخاطبان شد. سمانه پاکدل متولد مهر 1366 در تهران است. سمانه پاکدل همسر هادی کاظمی بازیگر است. سمانه پاکدل بازیگر سینما و تلوزیون ایران است.

سمانه پاکدل

زمینه فعالیت: سینما و تلویزیون

تولد: مهرماه ۱۳۶۶ 

محل زندگی: تهران

ملیت: ایرانی

پیشه: بازیگر

سال‌های فعالیت: ۱۳۸۳ تا اکنون

همسر: هادی کاظمی

بیوگرافی سمانه پاکدل:

سمانه پاکدل متولد 26 مهر 1366 در اصفهان، بازیگر است. سمانه پاکدل فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی است، از دستیاری صحنه تئاتر به بازیگری تلویزیون و سینما رسیده است.

سمانه پاکدل در یک خانواده 5 نفری بدنیا آمد یک خواهر و یک برادر بزرگ تر از خود دارد، پدر و مادرش هر دو کارمند بودند.

وی از کودکی علاقه‌مند به بازیگری بوده‌ است و تصمیم داشت تا رشته هنر را در پیش گیرد ولی با مخالفت خانواده اش روبرو می‌شود. سرانجام در سن ۱۷ سالگی و به دور از چشم والدینش تئاتر را آغاز کرد.

به گفته ی خود سمانه پاکدل جایگاه فعلی اش را مدیون مسعود رسام (تهیه کننده) است که وی را سال 88 به حسین سهیلی زاده برای حضور در سریال دلنوازان معرفی کرده استکه سمانه پاکدل با این سریال به شهرت رسید.

سمانه پاکدل

ازدواج سمانه پاکدل

فروردین ماه سال 96 بود سمانه پاکدل به عنوان مهمان روی صندلی دورهمی نشست و به گفتگو با مهران مدیری پرداخت و از علاقه اش به ازدواج در این برنامه صحبت کرد و شوخی های زیادی پیرامون ازدواج نکردن او در این برنامه شکل گرفت.

24 مردادماه سال 97 بود که سمانه پاکدل خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد.

هادی کاظمی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان همسر سمانه پاکدل است و این زوج هنرمند بدون سر و صدا و بدون حاشیه زندگی مشترکشان را آغاز کردند و تصاویری از مراسم ازدواج آنها منتشر شد.

هادی کاظمی بازیگر سریال های مهران مدیری است که اغلب مردم او را با نقش نظام دو برره در شب های برره می شناسند.

سمانه پاکدل

بازیگری سمانه پاکدل

سمانه پاکدل از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود و برای انتخاب رشته در دوران دبیرستان به سراغ هنر رفت اما مخالفت خانواده اش مانع از ثبت نام در رشته هنر دبیرستان سوره شد و شرط بازیگر شدن او از طرف پدر و مادرش این بود که ابتدا باید در رشته دیگری تحصیل کند و بعد از آن بازیگر شود.

این بازیگر جوان دور از چشم پدر پدر و مادرش فعالیت را در تئاتر آغاز کرد و کم کم به عنوان دستیار صحنه مشغول فعالیت شد و بعد از دعوت دکتر علی پویان برای بازی در نمایش رودکی به صورت جدی بازیگری را آغاز کرد.

سمانه پاکدل

درخشش سمانه پاکدل در تلویزیون

سمانه پاکدل در جدی ترین تجربه بازیگری اش در سریال دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 1388 مقابل دوربین رفت و بازی در این سریال نقطه عطفی در کارنامه هنری او محسوب میشود.

مسعود رسام تهیه کننده و کارگردان فقید سینما سمانه پاکدل را به حسین سهیلی زاده معرفی کرد و این بانوی هنرمند با نقش مهتاب در این سریال مقابل دوربین رفت.

سمانه پاکدل

بیوگرافی همسر سمانه پاکدل:

هادی کاظمی متولد 13 آبان 1355،  هنرپیشه ایرانی است.

هادی کاظمی از سال ۷۵ وارد تلویزیون شد اما با بازی در نقش «نظام دوبرره» در سریال شبهای برره برای عامه مردم شناخته شد. او از همان کار به نوعی تبدیل به یکی از اعضای ثابت گروه مدیری شد و تقریباً در همه کارهای بعد از «پاورچین» مدیری حضور داشت.

سمانه پاکدل

فعالیتهای حرفه‌ای سمانه پاکدل:

مجموعه تلویزیونی:

همسایه‌ها

دیگری (۱۳۹۳)

پنجره (مجموعه تلویزیونی)

معراجی‌ها

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

دلنوازان (۱۳۸۸)

دست بالای دست (۱۳۹۱)

بچه‌های نسبتاً بد (۱۳۹۲)

فیلم های سینمایی:

یکی از ما دو نفر (۱۳۸۹ تهیمنه میلانی)

سمانه پاکدل در سریال دلنوازان

مهتاب دختر شکوه عمه بهزاد است که قرار ازدواج او با بهزاد چند سالی است که در خانواده گذاشته شده استو علاقه ای از سوی مهتاب به بهزاد وجود دارد اما بعد از ازدواج بهزاد با یلدا، مهتاب هم با دکتر فرهاد زند ازدواج میکند.

سمانه پاکدل در گفتگویی به درایت حسین سهیلی زاده و کارگردانی او اشاره کرد و از او به مانند پدری مهربان یاد کرد که در بازی های مختلف دست بازیگر را باز میگذراد و نظرات زیادی از بازیگران در بازی میگیرد.با ادامه این مطلب از بخش فرهنگ و هنر همراه باشید تا شما را با فیلم و سریال سمانه پاکدل آشنا کنیم.

سمانه پاکدل

سمانه پاکدل

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • الهام

    سلام به نظر من خانم پاکدل مقصر شکست شهر نبود

  • نسیم

    در قسمت اول بسیار ضعیف بود همچنین خانم فروزنده که هردو فکر میکنم شهروند خوبی نبودن

  • ناشناس

    هوش خانم سمانه پاکدل و نگار فروزنده برای این بازی مناسب نیست .