شمانیوز
شما نیوز

اخبار استقلال|سورپرایز کاپیتان استقلال در شب تولد همسرش + عکس خصوصی سید حسین حسینی و همسرش

سیدحسین حسینی که این روزها برای شروع لیگ برتر خودش را آماده می‌کند، با انتشار این عکس تولد همسرش را تبریک گفت.

اخبار استقلال|سورپرایز کاپیتان استقلال در شب تولد همسرش + عکس خصوصی سید حسین حسینی و همسرش

حسین حسینی متولد ۹ تیر ۱۳۷۱ در شیراز است.حسین حسینی در پست دروازه‌بان برای باشگاه استقلال در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.حسین حسینی فوتبال حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۸۹ از تیم برق شیراز شروع کرد.حسین حسینی  در سال 1396 با پریا رخشنده ازدواج کرد.اخبار مرتبط با حسین حسینی را مشاهده می کنید.

عکس تولد همسر حسین حسینی 

حسین حسینی ازدواج و دختر حسین حسینی

حسین حسینی سید حسین حسینی در سال 1396 ازدواج کرد و به جرگه متاهلین پیوست و همسرش هم استقلالی است.نام همسر حسین حسینی پریا رخشنده است.

او یک دختر دارد که متولد 3 مرداد 98 و نامش مانلی است.

حسین حسینی

حسین حسینی

حسین حسینی شروع فوتبال حسین حسینی 

فوتبال حرفه ای را از تیم برق شیراز در 8 سالگی در پست هافبک شروع کرده و سپس در پست گلری و دروازه بانی پست دروازه قرار گرفته است.

تاکنون سابقه حضور در تیم های استقلال تهران ، ملوان بندر انزلی (قرضی) و تیم ملی زیر 17 سال ایران ، زیر 20 سال ایران ، زیر 23 سال ایران و ایران را داشته است.

حضور حسین حسینی در تیم ملی

حسین حسینی دومین تجربه ملی حسینی نیز در تیم جوانان ایران بود او فقط در 2 مسابقه به میدان رفت.حسینی سابقه حضور در تیم ملی امید را نیز دارد 3 بازی در این رده سنی انجام داده است.

حسین حسینی در 26 اردیبهشت 94 توسط کارلوس کی روش به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد. وی پس از درخشش در تیم استقلال در اردوی داخلی در تهران قبل از بازی دوستانه با پاناما توسط کیروش دوباره به تیم ملی دعوت شد ولی در لیست نهایی برای اردوی اتریش نبود. وی در تاریخ 26 اسفند 1396 درون دروازه تیم ملی برای بازی با سیرالئون قرار گرفت.

باشگاه های سید حسین حسین

حسین حسینینخستین بازی او در فصل 1396–97 برای استقلال در مقابل تیم پارس جنوبی جم بود که در این بازی دروازه اش دوبار باز شد.او همچنین در این فصل پس از بازی مقابل استقلال خوزستان و کلین شیت در این بازی رسماً رکورد وحید طالب لو را شکست. همچنین او در جریان بازی مقابل تراکتورسازی رکورد حفظ دروازه در تاریخ لیگ برتر را (که تنها سه هفته از شکسته شدنش می گذشت) شکست و در جریان بازی با سایپا و گل نخوردن تا دقیقه 56 رکورد بهرام مودت را شکست و رکورددار کل تاریخ فوتبال ایران شد.وی همچنین به عنوان بهترین بازیکن دی از دید برنامه نود انتخاب شد. و در 24 فوریه در جریان بازی با فولاد خوزستان در دقیقه 82 توسط داور بازی، بیژن حیدری با کارت زرد جریمه شد و دربی را از دست داد.

حسین حسینی؛گلر استقلال تهران

حسین حسینی

وی در اردوی اوکراین در بازی دوستانه مقابل دیناموکیف برای اولین بار در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت.

او بعد از گذراندن دوران سربازی در ملوان در فصل 1395-1396 به استقلال بازگشت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied