شمانیوز
شما نیوز

آرام جعفری

افشین وطن خواه شوهر آرام جعفری کیست؟ | فیلم مراسم عروسی آرام جعفری

به تازگی فیلم مراسم عقد آرام جعفری در شبکه های اجتماعی منتشر شده است اما طبق گفته های افشین وطن خواه این دو هیچ نسبتی با یکدیگر ندارند.

افشین وطن خواه شوهر آرام جعفری کیست؟ | فیلم مراسم عروسی آرام جعفری

به گزارش شمانیوز: آرام جعفری بازیگر معروف ایرانی است. آرام جعفری فرزند دوم یک خانواده چهار نفره است و یک برادر بزرگتر به نام آرمین دارد. حواشی زیادی درباره ازدواج دوم آرام جعفری در فضای مجازی به وجود آمد که امروز به یقین تبدیل شد.

بتازگی فیلم از مراسم عقد آرام جعفری در فضای مجازی دست به دست می شود و خبرها حاکی از ازدواج خانم بازیگر است !! اما واقعیت چیز دیگریست!

این بازیگر سابقا چندین بار به قول معروف دست به افشای خبر ازدواج خود زده و سپس آنرا تکذیب کرده است.

آرام جعفری اولین بار در ۲۸ جولای ۲۰۲۱ مصادف با ۶ مرداد ۱۴۰۰ عکس برش زده ای از خود انتشار و در زیرش نوشت : یه عکس نصفه نیمه واسه روزگار نصفه نیمه …

با این حال چندین هفته از این عکس برش خورد گذشت و جلب توجهی هم نکرد اما تگ کردن خود و شخصی بنام «دکتر افشین وطن خواه» جالب توجه بود.

چند هفته بعد از عکس بالا خانم آرام جعفری اینبار در ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۰ عکس مشترک و اینبار برش نخورده ای از خود به اشتراک گذاشت.

او در این استوری از شکلک های شادی و حلقه نامزدی استفاده کرده بود و با اینکه در نیمه شب بامداد منتشر داده بود بعد از چند دقیقه آنرا حذف کرد.

خانم بازیگر سپس دقایقی بعد اعلام کرد عکس مشترک منتشر شده او با دایی اش بوده و اصلا ماجرای ازدواج وی صحت ندارد.

با این حال ، روز بعد با وایرال شد این عکس با عنوان ازدواج آرام جعفری او اینبار ویدیوی زیر را برای تکذیب منتشر کرد و از آن بعنوان شوخی یاد کرد.

واکنش افشین وطن خواه شوهر آرام جعفری

فرد یاد شده در عکس مشترک آرام جعفری ، آقای دکتر افشین وطن خواه می باشد که با بالا گرفتن شایعات ازدواج ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ اعلام کرد.

پیرو اخبار منتشره در صفحات مجازی که بدنبال شوخی نسنجیده توسط هنرمند محبوب و بی حاشیه سرکار خانم (آ.ج) صورت گرفت ، لازم دانستم به اطلاع برسانم.

اینجانب هیچگونه ارتباط خانوادگی و عاطفی با نامبرده ندارم ، چه بسا ایشان ارتباط احساسی و زندگی شخصی خود را دنبال می کنند و بنده نیز مشغول زندگی خصوص خود فارغ از ایشان می باشد.

لذا خواهشمندنم اخبار جعلی وایرال شده در این خصوص را را برای بنده ارسال نفرمائید.

آرام جعفری

نام: آرام

نام خانوادگی: جعفری

تاریخ تولد: 1359/11/22

محل تولد: تهران

تحصیلات: لیسانس گرافیک

وضعیت تاهل: متاهل

زندگی‌نامه آرام جعفری

آرام جعفری متولد ۲۲ بهمن ۱۳۵۹ در تهران است، فرزند دوم خانواده است و یک برادر بزرگتر از خود دارد، پدرش مدیر کل اداره اقتصاد بود که در سال ۱۳۷۶ درگذشت. آرام لیسانس گرافیک دارد وی دانش‌آموخته رشته نقاشی در دانشکده سوره است. اولین کارش به عنوان بازیگر در ۱۶ سالگی و اجرای یک نمایش تئاتر بوده. به کار با سیروس مقدم علاقه مند است، آرام جعفری دوره‌های بازیگری را در کلاس‌های استاد سمندریان گذرانده، تئاتر بازی کرده، اولین باری که جلوی دوربین رفت با مجموعه خارج از حصار بود، از فعالیت‌های هنری وی عبارتند از: میگی نه نگاه کن، زیر آسمان شهر، دختران، خانه‌ای در تاریکی، رسم شیدائی و لبه تاریکی

خانواده آرام جعفری

آرام جعفری فرزند دوم یک خانواده چهار نفره است و یک برادر بزرگتر به نام آرمین دارد، گرچه او متولد تهران است ولی اصالتا تبریزی میباشد. آرام و برادرش هر دو ازدواج کرده و متاهل هستند. پدر ایشان مدیر کل اداره اقتصاد بودند و در سال 1376 فوت کردند.

آرام جعفری

آرام و مهربان مثل نامش

مادر آرام جعفری درباره خصوصیات وی می گوید:

« آرام واقعا مهربان است. کوچک بود و به مدرسه می رفت. به یاد دارم وقتی از مدرسه که به منزل می رسید به اتاقش می رفت و در را می بست و می گفت که درس می خواند تا روز مادر شد که یک هدیه جالب از کار گلدوزی که قاب گرفته بود را به من هدیه داد.متوجه شدم آن مدت در مدرسه اش کلاس گلدوزی برگزار می شده و آرام برای خوشح-ال کردن من بعد از مدرسه هم مشغول کامل کردن هدیه اش به من بوده. هنوز هم قاب گلدوزی اش را یادگاری نگه داشته ام.»

آرام جعفری

وضعیت ازدواج و همسر آرام جعفری

آرام جعفری در سال 1394 با همسرش ازدواج کرد و متاهل است.

به شدت به عشق معتقدم و به آن احترام می گذارم اولین معیارم برای زندگی ، متعهد بودن است به نظرم هر دو طرف قبل از تاهل باید تعهد داشته باشند تا بتوانند همدیگر را درک کنند و پا به پای یکدیگر پیش بروند.

خدا را شکر همسرم همیشه و در همه جا همراه من بوده و بسیار معتقد و با ایمان است و خدا را شکر بین مان تفاهم های زیادی وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • مهی

    اصلا خوشم نمیاد ازش خیلی لوس و بی نمکه