شمانیوز
شما نیوز

بازگشایی مدارس تهران| شرط و شروط برای بازگشایی مدارس

استاندار تهران اعلام کرده است اگر روند واکسیناسیون به خوبی پیش برود مدارس بازگشایی خواهند شد.

بازگشایی مدارس تهران| شرط و شروط برای بازگشایی مدارس

محسن منصوری استاندار تهران در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان تهران اظهار کرد:وحدت رویه‌ای که در ستاد کرونا شکل گرفته ارزشمند است و باید این هماهنگی‌ها افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد:ما در شیب نزولی کرونا قرار گرفته ایم، اما این وضعیت اصلا حاشیه امنی نیست، لذا نباید خیال ما راحت باشد. بعضی از استان‌های همجوار  شیب صعودی کرونا را دارند و این برای تهران خطرناک است.

منصوری گفت:روی موضوع جدیت همه دستگاه‌ها برای انجام کار‌های حوزه خود تاکید دارم، حدود ۷۰ درصد شهروندان تهران دوز دوم واکسن را تزریق کرده اند، باید مسئولان به طور دقیق این موضوع را بررسی کنند تا همه گیری کرونا در مناطق خطرناک پیشرفت نکند.

خرید مغز گردوی درجه یک بسیار خوش طعم و چرب  قیمت بسیار رقابتی کیفیت ویژه از باسلام۲۲٪

خرید مغز گردوی درجه یک بسیار خوش طعم و چرب قیمت بسیار رقابتی کیفیت ویژه از باسلام

مشاهده

yektanet-logo-sign

تبلیغ

وی ادامه داد: ما درخواست داریم که پروژه‌های بیمارستانی خیلی زود تکمیل شود تا نهایت بهره را در این ایام کرونا برداشت کنیم.

استاندارد تهران بیان کرد:عادی انگاری موضوع اصلا خوبی نیست و در حال حاضر ۴۶ درصد مردم پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند از رسانه‌ها می‌خواهیم که در این امر به ما کمک کنند.

وی گفت:تصمیم دولت این است که اگر شرایط واکسیناسیون به خوبی پیش رود، مدرسه‌ها باز می‌شوند، برای ما مهم است که خانه دوم دانش آموزان شناسنامه سلامت داشته باشد./باشگاه خبرنگاران

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied