شمانیوز
شما نیوز

قمه کشی در جنوب تهران| اراذل و اوباش دستگیر شدند!

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 2 تن از اعضای باند 3 نفره زورگیران قمه به دست خبر داد و گفت: متهمان پس از زورگیری 100 میلیون ریالی بلافاصله شناسایی و دستگیر شدند

 قمه کشی در جنوب تهران| اراذل و اوباش دستگیر شدند!

سرهنگ "دوستعلی جلیلیان"  اظهار کرد: روز گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری 170 کهریزک در حال گشت زنی بودند که متوجه درگیری  3 تن از شهروندان در حالی که قمه ای در دست دارند با شهروندی دیگر می شوند و بلافاصله متهمان با استفاده از 2 دستگاه موتورسیکلت از محل می گریزند.

دستگیری سارقان قمه به دست تهران

وی با اشاره به اینکه تیم گشت کلانتری بلافاصله در محل حاضر و به بررسی موضوع پرداختند، ادامه داد: شاکی با حضور ماموران اظهار کرد با دریافت مبلغ 100 میلیون ریال از بانک، متهمان با تهدید سلاح سرد کلیه وجوه نقدی اش  را سرقت کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: عملیات  مهار سارقان آغاز و پس از مدتی گشت زنی های هدفمند سارقان  که با سرعت بالایی در حال فرار  بودند، شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه موتورسیکلت های متهمان پس از شلیک چند تیر هوائی متوقف شد، اضافه کرد: در این رابطه 2 تن از سارقان دستگیر و در بررسی های بیشتر مبلغ 100 میلیون ریال مال باخته نیز کشف شد.

سرهنگ جلیلیان خاطر نشان کرد: متهمان  سابقه دار و تا کنون به دفعات مختلف روانه زندان شدند و هر دو متهم  برای شناسایی سایر جرائم احتمالی  و دستگیری سارق متواری  در اختیار اداره آگاهی شهرستان ری قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied