شمانیوز
شما نیوز

قتل وحشتناک پسر جوان!| استاد دانشگاه قاتل شد!

مرد تحصیلکرده که در ماجرای تیراندازی مرگبار مرد تهرانی دستگیر شده ادعای بی گناهی می کند.

قتل وحشتناک پسر جوان!| استاد دانشگاه قاتل شد!

 

 

اوایل اسفند ماه سال گذشته بود که ماموران پلیس تهران در جریان کشف جسد مردی پشت فرمان خودرویش در منطقه ازگل قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای تحقیق به محل اعزام شدند.

ماموران با حضور در صحنه جرم مشاهد کردند که مرد جوان هدف گلوله مرگبار قرار گرفته و همین کافی بود تا ماجرای قتل به بازپرس ویژه قتل مخابره شود.

بدین ترتیب بازپرس شعبانی از شعبه 10 دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره 10 برای تحقیق پای صحنه جرم گذاشتند و در بررسی جسد مرد پشت فرمان که هدف گلوله قرار گرفته بود مدارک شناسایی وی کشف شد و از طریق مدارک خانواده محسن هدف شناسایی قرار گرفتند.

قرار مرموز با مرد بدهکار

خانواده محسن هدف تحقیق قرار گرفتند و وقتی از ماجرای قتل پدرشان با خبر شده شدند شوکه شده و به ماموران گفتند: محسن 300 میلیون تومان از مردی به نام ناصر طلب داشت و یک ساعت قبل با ما تماس گرفت و عنوان داشت که می خواهد به محل قرار با محسن برود تا پولش را بگیرد اما به این موضوع مشکوک است و به همین خاطر موقعیت مکانی اش را برای ما ارسال کرد.

خانواده محسن اظهار داشتند: یک ساعت ازماجرا گذشت و هرچه با محسن تماس گرفتیم خبری نشد و نگران او بودیم و می خواستیم با پلیس تماس بگیریم که پلیس با ما تماس گرفت و از قتل او خبر داد.

بازداشت تنها مظنون قتل مسلحانه

کارآگاهان ادامه برای دستگیری ناصر و تحقیق از وی ماموریت پیدا کردند و خیلی زود با اقدامات پلیسی و تحقیقات میدانی ناصر دستگیر شد اما ناصر که استاد دانشگاه است ادعا کرد از محسن را نمی شناسد و این در حالی بود که در بازرسی بدنی از وی دست نوشته ای به دست آمد که راز این جنایت را فاش می کرد.

در این نامه نوشته شده بود که ماجرای این قتل ناموسی بوده و مقتول به همسر من نظر داشته است و مدارکی برای اثبات این ماجرا دارم و در صورتی که از من به اتهام قتل شکایت شود فیلم ها و مدارکی که از مقتول تهیه شده است را در فضای مجازی منتشر می کند.

مرد میانسال که استاد دانشگاه در رسته تقویت حافظه و دکترای علوم اجتماعی دارد در تحقیقات ادعا کرد که نامه را یک نفر در خیابان به او داده و آن را پاره کرده است اما این ادعا در حالی بود که ماموران در بازرسی از خانه وی و در کنار دستگاه پرینتر 5 نامه مشابه دیگر کشف شد، نامه های که برای اعضای خانواده محسن نوشته شده بود و مضنون همه این نامه ها تهدید خانواده محسن بود و عنوان شده بود که اگر حرفی بزنند فیلم ها را منتشر خواهد کرد.

این ادعاها در حالی بود هیچ فیلم و مدرکی در خصوص اظهارات ناصر که در دست نوشته ها اشاره کرده بود وجود نداشت.

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران پی بردند که دکتر میانسال یک خانه دیگر دارد و همین کافی بود تا ماموران پای در خانه دوم استاد دانشگاه بگذارند و در بازرسی از این خانه اسلحه ای که با آن 3 گلوله در قتل محسن شلیک شده بود کشف شد.

بنا بر این گزارش، در حالیکه مدراک و شواهد نشان از قتل محسن به دست ناصر دارد اما استاد دانشگاه منکر قتل است که بازپرس شعبانی دستور داد تا متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied