شمانیوز
شما نیوز

آرمان و غزاله | آرمان عبدالعالی

آخرین خواسته آرمان از پدر و مادر غزاله: توروخدا به جوانی ام رحم کنید

کمتر از 7 ساعت دیگر حکم اعدام آرمان عبدالعالی اجرا می شود.

آخرین خواسته آرمان از پدر و مادر غزاله: توروخدا به جوانی ام رحم کنید

به گزارش شمانیوز: آرمان که از هشت سال قبل به اتهام قتل غزاله در زندان به سر می‌برد، دوشنبه برای اجرای حکم قصاص از بند زندان به بخش قرنطینه منتقل شد. او اما پیش از رفتن به قرنطینه در گفت‌وگو با پدرش از خانواده غزاله درخواست عفو و بخشش کرد.

پدر آرمان در این باره گفت: آرمان بازهم از کاری که کرده ابزار پشیمانی کرد و گفت حق پدر و مادر غزاله است که درباره او هر تصمیمی بگیرند اما از آنها می‌خواهد که بخاطر جوانی‌اش به او رحم کنند و او را ببخشند.

وی ادامه داد: پسرم هنگام وقوع حادثه کمتر از ۱۸ سال داشت. جوان و خام بود. او علاقه زیادی به غزاله داشت و نمی دانم چطور شد که این حادثه رقم خورد. با این اتفاق زندگی هر دو خانواده تباه شد. خانواده شکور دختر دلبندشان را از دست دادند و آرمان هم از ۱۸ سالگی به زندان افتاد و در این هشت سال مدام با کابوس چوبه دار و قصاص زندگی کرد.

پدر آرمان گفت: هرچند پسرم دست به اشتباه بزرگی زده است که قابل جبران نیست اما در این سال‌ها زجر زیادی کشیده و تنبیه سختی شده است. به همین دلیل از خانواده محترم شکور خواهش می‌کنم پسرم را ببخشند. آنها با این کار تا آخر عمر ما را مدیون خودشان می‌کنند. کمتر از ۲۴ ساعت دیگر قرار است پسرم پای چوبه دار برود و چشم امیدمان به لطف خدا و بخشش از طرف پدر و مادر غزاله است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied