شمانیوز
شما نیوز

عصبانیت وحشتناک بهاره افشاری در شب های مافیا| میزنم لت و پارتون می‌کنم!

‌یه نتیجه غیر‌منتظره!! در این قسمت از رئالیتی شو «شب های مافیا»

عصبانیت وحشتناک بهاره افشاری در شب های مافیا| میزنم لت و پارتون می‌کنم!

 

بهاره افشاری متولد ۱۴ تیر ۱۳۶۳ است.بهاره افشاری با بازی در سریال او یک فرشته بود به شهرت رسید.شغل دوم بهاره افشاری  طراحی لباس است.بهاره افشاری  یک برادر دارد.تصاویر جدید بهاره افشاری را مشاهده می کنید 

بهاره افشاری در مافیا 

ناگفتنی های زندگی بهاره افشاری 

بهاره افشاری دارای دیپلم بازیگری است و فارغ‌التحصیل رشته نقاشی می‌باشد.بهاره‌ افشاری‌ یک‌ برادر دارد. او دارای‌ دیپلم‌ بازیگری‌ است‌ و فارغ التحصیل‌ رشته‌ نقاشی‌ می‌باشد. پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می داد.

بهاره افشاری پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می‌داد. بهاره افشاری پیش از آن که یک هنرپیشه و بازیگر باشد یک طراح لباس حرفه ای است طراحی که مزون داشته و با برگزاری شوهای لباس بسیاری از بازیگران را مشتری خود کرده بود به نحوی که در سال ۸۳ مجله چلچراغ در مصاحبه ای او را جوان ترین طراح لباس ایران معرفی می کند.

زندگی خانواگی بهاره افشاری

بهاره افشاریمن در یک خانواده بسیار مذهبی بزرگ شدم. بیشتر خاطرات من و دوره بچگی من در محرم ها و تکیه ها بوده ولی هیچ وقت هیچ جا نگفتم. تمام این سال ها آدم معتقدی بزرگ شده ام نه مذهبی یا هرچیز دیگری که اسمش هست. بیشتر معتقد بزرگ شدم و به اسلام واقعی اعتقاد دارم که تسلیم شده ام. هر روز صبح که از خانه ام بیرون می آیم عادت دارم که بسم الله می گویم و باورم بر این است که بسپرم خودم رو به چیزی که مافوق من است و بالای سر من است و همه این سال ها مواظب من بوده است.

ورود بهاره افشاری به دنیای بازیگری 

بهاره افشاریبهاره افشاری به دنیای بازیگری پا میگذارد ولی سعی می کند محتاطانه عمل کند و از پذیرش هر نقشی خودداری می کند زیرا فعالیت هنری اش را سال‌ها پیش با یک سریال آغاز کرده که به دلیل تجربه ی بد در آن سریال دوست ندارد از آن در کارنامه هنری خود نام ببرد و حتی تصمیم گرفته بود تا برای همیشه از دنیای بازیگری کنار برود ولی پس از چند سال با تلاش کیانوش عیاری به جمع بازیگران سریال روزگار قریب که سرگذشت دکتر محمد قریب است پیوست. بهاره افشاری در سریال روزگار غریب در دو نقش بازی می‌کند و پس از آن عیاری او را برای بازی در سریال او یک فرشته بود معرفی می کند. 

شرکت طراحی بهاره افشاری

بهاره افشاریافشاری در حال حاضر به همراه تنها برادرش یک شرکت طراحی دارند مدیر بخش طراحی لباس را خودش بر عهده دارد که البته به خاطر مشغله کاری دیگر مثل سابق نمی تواند کار طراحی انجام دهد و بیشتر کارهای معماری در شرکت انجام می شود در این شرکت کاری گرافیک ، معماری و طراحی صنعتی انجام می شود .بهار و برادرش بابک و صبا سهیلی هیئات مدیره و شریک در این شرکت هستند.

مزون بهاره افشاری

بهاره افشاری پیش از آن که یک هنرپیشه و بازیگر باشد یک طراح لباس حرفه ای است طراحی که مزون داشته و با برگزاری شوهای لباس بسیاری از بازیگران را مشتری خود کرده بود به نحوی که در سال 83 مجله چلچراغ در مصاحبه ای او را جوان ترین طراح لباس ایران معرفی می کند.

شهرت بهاره افشاری

با سریال روزگار غریب در سال 1383 اولین تجربه حرفه ای را بدست آورد تا اینکه یکسال بعد با سریال او یک فرشته بود در نقش شیطان ، چهره اش به شهرت رسید در سال 1389 هم در سریال فاصله ها کنار چهره هایی چون شاهرخ استخری و دانیال حکیمی سر زبان ها افتاد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied