شمانیوز
شما نیوز

دردسر عکس گرفتن با علی دایی در بیمارستان + عکس لو رفته

به نظر می‌رسد فردی که با علی دایی در بیمارستان عکس گرفته از کار برکنار شده است.

دردسر عکس گرفتن با علی دایی در بیمارستان + عکس لو رفته

به گزارش شمانیوزهنوز زمان زیادی از خبر بستری شدن علی دایی در بیمارستان نیکان نمی‌گذرد. خبری که خیلی سریع در فضای رسانه‌ای ایران به ویژه در رسانه‌های ورزشی بازتاب داشت. در آن روز تصویری از علی دایی با لباس بیمارستان منتشر شد تا مشخص شود خبر جدی است.

دلیل بستری شدن علی دایی انجام عمل جراحی روی کیسه صفرا اعلام شد. چند روز بعد، اما خود دایی با انتشار تصویری که مربوط به بازی جنجالی ایران و بحرین و لگد دروازه بان رقیب به طحال او بود نوشت که به خاطر آن ضربه مجددا مجبور به انجام عمل جراحی شده است.

در تمامی این مدت شاید کم اهمیت‌ترین موضوع برای رسانه‌ها انتشار تصویری از علی دایی با فردی در بیمارستان بود، ولی حالا روزنامه گل در چاپ امروزش نوشته که همان شخصی که با علی دایی در بیمارستان عکس گرفته از کار برکنار شده است. دلیل این موضوع انتشار تصویر خصوصی از علی دایی ذکر شده است.

علی دایی

بیانیه مدیریت بیمارستان نیکان

با سلام، مقتضی است آن جریده محترم در خصوص درج خبر اخراج یکی از کارکنان به علت گرفتن عکس با جناب آقای علی دایی، جوابیه زیر را بر اساس قانون مطبوعات منعکس فرمایند:

اولاً خبر اخراج فردی که با جناب آقای علی دایی عکس گرفته بودند مقرون به صحت نیست.

ثانیاً افراد زیادی با آقای علی دایی بر اساس تمایلشان نسبت به أخذ تصویر اقدام نمودند.

ضمناً اشعار می دارد که بر اساس موازین حقوقی در نظام سلامت از حقوق اولیه بیمار است که بستری شدنش مکتوم و پوشیده بماند و انتشار خبر بستری بیمار در فضای مجازی تعرض آشکار به حریم خصوصی بیمار است و آن رسانه محترم به حکم ایفای مسئولیت اجتماعی خویش می بایست در کنار حرکات ژورنالیستی خود به این حقوق بیمار واقف و از آن دفاع نماید.

لذا تذکر جدی به فردی که سهواً نسبت به نقض حقوق بیمار مبادرت ورزیده بود، داده شد و خبر اخراج فرد فوق الاشاره تکذیب و کماکان مشغول بکار است.

                                                                                                                 دکتر ناصر صدر ممتاز

                                                                                                        مدیر اجرایی بیمارستان نیکان

02129121512

02129121600

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied