شمانیوز
شما نیوز

اخبار حوادث

پلیس به دنبال شوهر شکنجه گر پرستو ناوردی | عکس و فیلم شکنجه پرستو ناوردی (+18)

پرستو ناوردی زن 36 ساله ای است که توسط شوهر خود مورد شکنجه و کتک خوردن قرار می گرفت.

پلیس به دنبال شوهر شکنجه گر پرستو ناوردی | عکس و فیلم شکنجه پرستو ناوردی (+18)
به گزارش شمانیوزدر فضای مجازی فیلمی وحشتناک از شکنجه پرستو ناوردی پخش شد. پرستو ناوردی زن آبادانی است که مورد شکنجه همسرش قرار گرفت. پرستو ناوردی این همه سال شکنجه را تحمل کرده است. شوهر معتاد پرستو ناوردی دو چشمش را کور کرده و گوشش را نیز بریده است.

ویدئوی حرف های زن جوان به نام پرستو ناوردی از روز گذشته احساسات کاربران فضای مجازی را تحت تاثیر قرار داده بود.

این زن آبادانی از خشونت خانگی و شکنجه های همسر معتادش صحبت کرد و روایت هولناک و تکان دهنده او قلب هر شنونده ای را به درد می آورد.

او می گفت:"همسرم به خاطر ظن بی دلیل ناشی از مصرف مواد مخدر،من را کتک می زد.یک بار وقتی به آخرین حد خشونت رسید موهای من را چید و شیشه ای را در سرم خرد کرد که سرم بخیه های زیادی خورد."

همسر این زن گوشش را برید، چشمانش را کور کرده، دندانش را شکسته، دوسال او را به همراه پدر و برادرش شکنجه کرده‌.

پرستو دو دختر کوچک دارد که همچنان در اختیار همسرش هستند.

شوهر پرستو ناوردی تحت تعقیب است

یک منبع آگاه گفت:" پس از انتشار فیلمی درفضایی مجازی مبنی برادعای کور شدن یک خانم به دلیل ضرب و شتم توسط همسر شیشه ای وی بلافاصله دراین خصوص پرونده در کلانتری 13قدس آبادان تشکیل و به دادسرای آبادان ارسال گردید که دراین رابطه بازپرس قارایی بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی وانقلاب آبادان حکم جلب رابرای مرد همسر آزار صادر نمود و تلاش برای دستگیری متهم در دستور کار پلیس آبادان قرار دارد."

این منبع آگاه در ادامه گفت:" چشمان این خانم آسیب دیده وآثار ضرب شتم برروی بدنش نمایان است و ادعاهای این خانم پس از دستگیری وتحقیقات فنی از همسر شیشه ای ایشان مشخص میشود."

شایان ذکر است که این زن جوان ۲ فرزند دارد که در حال انتقال به بهزیستی هستند.

پرستو ناوردی

شکنجه شوهر توسط مرد خلافکار

زن جوان تحت تاثیر حرف های دو رمال و به تصور این که همسرش خیانت کرده ، مرد خلافکاری را اجیر کرد تا از شوهرش اعتراف بگیرد. شکنجه های مرد خلافکار ، این مرد را تا یک قدمی مرگ پیش برد.

آخرین روز اسفند سال گذشته، زنی در تماس با پلیس ۱۱۰ تهران اطلاع داد خانه شان درغرب تهران به هم ریخته و شوهرش را زخمی و دست و پا بسته یافته است. با حضور ماموران در این خانه، مرد زخمی به بیمارستان انتقال یافت.

بعد از بهبود نسبی این مرد، او در تشریح ماجرا گفت: مدیر یک شرکت بازرگانی هستم. آن شب خانواده ام برای خرید شب عید بیرون رفتند. چای خوردم که بعد از آن سرم سنگین شد و ناگهان مرد غریبه ای در خانه را باز کرد و وارد شد. او با چاقو مرا مجروح کرد که بیهوش شدم. وقتی به هوش آمدم در بیمارستان بودم. بعد از ترخیص از بیمارستان متوجه شدم آن مرد دو گوشی تلفن همراهم ، پنج سکه بهار آزادی ، ۳۰ میلیون تومان پول نقد و کیف مدارکم را سرقت کرده است.  از سارق فراری شکایت دارم.

با گذشت سه ماه از این ماجرا، دوباره شاکی به پلیس آگاهی آمد و اعلام کرد که سارق را همسرش اجیر کرده بوده و حالا با افشای این موضوع از همسرش شکایت دارد.

این زن دستگیر شد و در تحقیقات گفت: تحت تاثیر دو رمال این کار را انجام دادم. آنها بعد از گرفتن فالم مدعی شدند همسرم به من خیانت کرده و به زودی همراه زنی که دلباخته او شده، قصد سفر به آلمان را دارد. موضوع را به دوستم گفتم و او برادر خلافکارش را به من معرفی کرد تا به عنوان کارآگاه خصوصی همسرم را تعقیب کند. قرار شد ۲۰۰ میلیون تومان به او دستمزد بدهم. بخشی از پول را به او دادم. یک ماه شوهرم را تعقیب کرد اما نتوانست مچ او را هنگام خیانت بگیرد. از مرد اجیر شده خواستم شوهرم را با شکنجه به حرف بیاورد در غیر این صورت او را بکشد. کلید یدک خانه را به او دادم و با فرزندانم برای خرید بیرون رفتم. آن مرد به خانه آمد اما نتوانست شوهرم را به حرف بیاورد. یک روز که با شوهرم دعوا کرده بودم، فریاد زدم من آن مرد را اجیر کرده بودم. او وقتی فهمید من این کار را کرده ام، مرا از خانه بیرون کرد.

افراسیاب رفیع زاده ، بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران در این باره به جام جم گفت: با اعتراف متهم زن ، مرد اجیرشده از سوی وی نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. 

منبع: جام جم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied