شمانیوز
شما نیوز

محمود احمدی نژاد

حمله تند محمود احمدی نژاد به منتقدانش برای سفر دبی | به کسی ربطی نداره + فیلم

محمود احمدی نژاد که به تازگی در اکسپوی دبی شرکت کرد با حواشی زیادی رو به رو شد.او با انتشار یک بیانیه جواب منتقدانش را داد.

حمله تند  محمود احمدی نژاد به منتقدانش برای سفر دبی | به کسی ربطی نداره + فیلم

به گزارش شمانیوز: محمود احمدی نژاد در سال ۱۳۳۵ در گرمسار متولد شد. محمود احمدی نژاد از یک سالگی به همراه خانواده در تهران اقامت گزیدند.محمود احمدی نژاد که به تازگی در اکسپوی دبی شرکت کرد این سفر حواشی بسیاری به همراه داشت با انتشار یک بیانیه جواب منتقدانش را داد.

محمود احمدی نژاد در بخشی از فیلم گفت: در این سفر یک بار دیگر نام ایران و ملت ایران به نام انسانیت، صلح و برادری، به نام مهرورزی و به نام زیست جهانی در دنیا طنین انداز شد. همه ملت ها مطلع شدند که از ایران یک هیاتی آمده که همه ملت های حاضر در نمایشگاه، با شوق و با یک عشقی به سمتشان می روند و می خواهند با آنها عکس بیندازند و ابراز محبت و همبستگی کنند. این هم به دنیا مخابره شد.

البته معلوم است که شیطان و عناصر وابسته به شیطان، از اینکه چهره حقیقی ملت ایران به دنیا معرفی و پیام صلح و دوستی داده شود، خیلی ناراحت می شوند. معلوم است که شیطان از اینکه ملت ها به سمت هیات ایرانی بیایند و ابراز علاقه و همبستگی کنند، عصبانی و ناراحت می شود و می خواهد تخریب کند، شروع می کند به زدن حرف هایی که لایق خودش و اذناب و شاگردان و نوچه هایش هست. 

چقدر داستان سازی کردند! برخی هم در داخل که دوستان شیطان هستند، با پول بیت المال این کار را می کنند. اما به فضل الهی در خدمت معرفی این سفر و انعکاس هر چه گسترده تر پیام سفر قرار گرفتند.

محمود احمدی نژاد

حواشی سفر محمود احمدی نژاد به دبی

همه جا همراه با حاشیه! 

او در دبی هم حواشی زیادی خلق کرد البته سفرهای خارجی احمدی‌نژاد هیچوقت بدون حاشیه نبوده است مانند مهر ۱۳۸۴  در حالی که هنوز چند روزی از بازگشت احمدی‌نژاد از نیویورک نگذشته بود، فیلمی از ملاقات خصوصی او با آیت‌ا... جوادی آملی، یکی از مراجع قم منتشر شد که در آن احمدی‌نژاد می‌گوید به هنگام سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل در «هاله‌ای از نور» قرار گرفته بود یا در سفر دوم محمود احمدی‌نژاد به نیویورک بود که او از هولوکاست صحبت کرد که واکنش‌های زیادی داشت. درخواست محمود احمدی‌نژاد برای حضور در برج‌های منفجر شده در حملات ۱۱ سپتامبر هم موجی از اعتراض‌ها را در آمریکا برانگیخت که در نهایت با این برنامه مخالفت شد و سفرهای خارجی دیگر او هم خالی از حاشیه نبود مانند اظهار همدردی با مادر چاوز! همانطور که اکنون سفرش به دبی مملو از خبرسازی و حاشیه است.

آغوش باز اسرائیل شایعه است؟ 

در حالی که جامعه ایران در پی یافتن دلیل سفر احمدی‌نژاد به دبی بود، او در نمایشگاه اکسپو سخنرانی کرد و چنین گفت که:« ما به نمایندگی از ملت ایران آمدیم» پس از این سخنرانی حاشیه سازی‌های اصلی احمدی نژاد بصورت جدی‌تری آغاز شد به عنوان نمونه شنیده شد که او از غرفه رژیم صهیونیستی در این نمایشگاه بازدید کرده است. فرارو نوشت:« اکانت رسمی سازمان دولتی مبارزه با تروریسم اسرائیل، با انتشار این عکس در توئیترش مدعی شد که محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور پیشین، در بازدید از نمایشگاه اکسپو در دوبی از غرفه‌ اسرائیل دیدار کرده و او را یک اصلاح‌طلب جدید در ایران خواند.»

دیروز عبدالرضا داوری، مشاور سابق احمدی نژاد در توئیتی نوشت و ادعا کرد: «توئیت‌های دقیق و مستند آقای کوروش علیانی، نشان می‌دهد که محمود احمدی نژاد در پاویون حضور یافته و با مدیر آن گفت‌وگو کرده است.» عکسی از حضور احمدی نژاد در کنار یک دختر هم ضمیمه این توئیت است. کیانوش جهانپور سخنگوی سابق وزارت بهداشت این توئیت را منتشر کرد که « از انکار هولوکاست تا پاویون صهیونیست‌ها در اکسپو ۴، انگشت فاصله است.»

و علی اکبر جوانفکر، مشاور احمدی‌نژاد، جهانپور سخنگوی سابق وزارت‌بهداشت را «دهن‌گشاد» و «بی‌مغز» خطاب کرد! او نوشت:«کرونا این واقعیت را آشکار کرد که اندازه ۴ انگشت، فاصله واقعی میان یک دهان گشاد با جمجمه تهی از مغز برخی عناصر بی‌صلاحیت و بی‌کفایت است.» بر پایه تصویری که کانال «دولت بهار» منتشر کرده، محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور پیشین ایران که همزمان با برگزاری اکسپو ۲۰۲۰ دبی به امارات متحده عربی رفته، در اقدامی غیرمعمول برای دادن متن یادگاری به یکی از حاضران، روی پاسپورت او متنی را نوشت و آن را امضا کرد. 

محمود احمدی نژاد

دختران بی‌حجاب! 

حاشیه‌سازی‌های احمدی‌نژاد به تردید درباره بازدید او از غرفه اسرائیل محدود نمی‌شود. تصاویری از او در کنار دختران بدون حجاب و بعضا با لباس نامناسب در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که این بار نزدیکان احمدی‌نژاد هم نتوانستند این تصاویر را جعلی بخوانند.

دخترانی که بعضا سعی در نزدیک کردن خود به احمدی‌نژاد دارند و رئیس جمهور اسبق هم به رسم مهمان بودن تلاش چندانی برای لحاظ کردن فاصله قابل تایید با آنها ندارد. ضمن اینکه او در تصاویر منتشر شده از ماسک استفاده نکرده تا همانند دختران ساده و صمیمی به نظر برسد.

نکته قابل تامل آنجاست که صدای اعتراضی از سوی دلواپسان نسبت به این تصاویر شنیده نشد و گویی معیار دوگانه آنها اجازه انتقاد از رئیس‌جمهوری که روزی مریدش بودند را نمی‌دهد.

در اذهان بسیاری افراد هست که همین دلواپسان چگونه تصاویر زنان بی‌حجاب را در کنار سیدمحمد خاتمی قرار داده و فتوشاپ می‌کردند تا بهانه‌ای برای هجمه به دولت اصلاحات داشته باشند. یا حجت الاسلام احمد خاتمی چرا سکوت کرده است. او در زمان انتخابات اینچنین به همتی کاندیدای جریان اصلاحات انتقاد کرد که «رقبا در رقابت‌ها مراقبت کنند و کاندیداهای دیگر و نظام و دین و مذهب را تخریب نکنند. معنی ندارد کاندیدایی بگوید چرا خانمی که در ماشین نشسته را دعوت به حجاب می‌کنید؟» 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied