شمانیوز
شما نیوز

استاندار آذربایجان شرقی

ماجرای سیلی خوردن استاندار جدید آذربایجان شرقی + فیلم

در مراسم معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی یکی از شرکت کنندگان با رفتن بر روی سن، به صورت وی سیلی زد.

ماجرای سیلی خوردن استاندار جدید آذربایجان شرقی + فیلم

به گزارش شمانیوز: در مراسم معارفه استاندار آذربایجان شرقی یکی از شرکت کنندگان با رفتن بر روی سن به صورت وی سیلی زد. فردی به نام علیزاده که گفته می‌شود از پرسنل نیروهای مسلح است به دلایل نامشخص و خصومت شخصی اقدام به سیلی‌زدن از پشت و سپس هل دادن زین‌العابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی هنگام سخنرانی کرد.

علت سیلی خوردن استاندار جدید آذربایجان شرقی چه بود؟

فردی به نام علیزاده که گفته می‌شود از پرسنل نیروهای مسلح است به دلایل نامشخص و خصومت شخصی اقدام به سیلی‌زدن از پشت و سپس هل دادن زین‌العابدین خرم هنگام سخنرانی کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی پس از این اتفاق متانت خود را کاملا حفظ کرده و از هر گونه واکنشی خودداری کرد.

در نهایت محافظان فرد متعرض را از محل حادثه دور کردند و حضار با سردادن شعار مرگ بر منافق و عابدین‌خرم حمایتت می‌کنیم به حمایت از استاندار جدید پرداختند.

زین‌العابدین خرم رضوی، استاندار جدید آذربایجان شرقی کیست؟

عابدین خُرّم دانش‌آموخته لیسانس مدیریت و فوق لیسانس مدیریت استراتژیک است که سوابق مدیریتی و امنیتی فراوانی در شمالغرب کشور در کارنامه دارد.

از دیگر سوابق خُرّم می‌توان به عضویت در شورای تامین استان، عضویت در شورای فرهنگ عمومی استان، مبارزه با احتکار و مفاسد اقتصادی، بررسی و پیگیری احیای صنایع راکد، اقدامات زیر ساختی، محرومیت زدایی، جوانگرایی در انتصابات است که با مردم باوری، روحیه جهادی و اتکا به برنامه های بالا دستی می تواند اهداف عالیه دولت سیزدهم را محقق کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • عزیز

    باید اون فردی رو‌مه با آقای خرم این طور برخورد کردن بگیرن پدر شو در بیارن اشغال منافق