شمانیوز
شما نیوز

استاندار آذربایجان شرقی

علت سیلی خوردن استاندار آذربایجان مشخص شد | غیرتی شدن مرد آذری روی همسرش

زین‌العابدین رضوی خرم استان‌دار آذربایجان شرقی گفت: دلیل دست بلند کردن این مرد روی من واکسن زدن یک مرد به همسرش بوده است که اصلا قابل باور نیست...

علت سیلی خوردن استاندار آذربایجان مشخص شد | غیرتی شدن مرد آذری روی همسرش

به گزارش شمانیوز: زین‌العابدین رضوی خرم استاندار آذربایجان شرقی گفت: دلیل دست بلند کردن این مرد روی من واکسن زدن یک مرد به همسرش بوده است که اصلا قابل باور نیست.مراسم معارفه استاندار آذربایجان شرقی در حالی برگزار شد که یکی از حاضران جلسه با رفتن بر روی سن سالن محل سخرانی به استاندار آذربایجان سیلی زد.

سیلی زدن به استاندار بارتاب زیادی در رسانه‌ها داشته است. دادستان تبریز نیز ساعتی پس از انتشار فیلم سیلی زدن به عابدین خرم استاندار استان آذربایجان شرقی، دستور پیگیری را صادر کرد. 

خرم استان‌دار آذربایجان شرقی در گفتگو با صداوسیما درباره این اتفاق گفت: «این فرد به من سیلی زده، چون همسرش را یک مرد واکسن زده...» باورپذیر است؟

زین‌العابدین رضوی خرم این‌ که فرد مورد نظر، هم‌کار جدیدش بوده، فرزند شهید یا کارمند کارگزینی سپاه بوده، را نیز دروغ خواند.

زین‌العابدین خرم رضوی، استاندار جدید آذربایجان شرقی کیست؟

عابدین خُرّم دانش‌آموخته لیسانس مدیریت و فوق لیسانس مدیریت استراتژیک است که سوابق مدیریتی و امنیتی فراوانی در شمالغرب کشور در کارنامه دارد.

از دیگر سوابق خُرّم می‌توان به عضویت در شورای تامین استان، عضویت در شورای فرهنگ عمومی استان، مبارزه با احتکار و مفاسد اقتصادی، بررسی و پیگیری احیای صنایع راکد، اقدامات زیر ساختی، محرومیت زدایی، جوانگرایی در انتصابات است که با مردم باوری، روحیه جهادی و اتکا به برنامه های بالا دستی می تواند اهداف عالیه دولت سیزدهم را محقق کند.

دستور فوری برای بررسی 

دادستانی دستور فوری برای بررسی حادثه حمله به استاندار جدید آذربایجان شرقی را صادر کرد. بر همین اساس و هم‌اکنون اقدامات قانونی برای بررسی موضوع توسط دادستانی مرکز آذربایجان شرقی در دست اقدام است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied