شمانیوز
شما نیوز

اخبار حوادث

حکم عجیب یک قاضی برای سارق بادام هندی | ۱۰ ماه حبس و ۴۰ ضربه شلاق برای سارق سه بسته بادام هندی!

سارق بادام هندی محکوم به ۱۰ ماه حبس و ۴۰ ضربه شلاق شد.

حکم عجیب یک قاضی برای سارق بادام هندی | ۱۰ ماه حبس و ۴۰ ضربه شلاق برای سارق سه بسته بادام هندی!

به گزارش شمانیوزسارق بادام هندی محکوم به ۱۰ ماه حبس و ۴۰ ضربه شلاق شد. سارق بادام هندی دارای 3 فرزند است و 45 سال سن دارد. حکم عجیب قاضی برای سارق بادام هندی با واکنش های زیادی همراه بود و برخی نسبت به صحت آن شک داشتند که با بررسی های خبرنگاران و پیگیری در کمال تعجب مشخص شد که حکم 10 ماه حبس سارق بادام هندی صحت دارد و خبرسازی نیست.

در پی انتشار حکم یک قاضی برای سارق سه بسته بادام هندی و محکومیت سنگین متهم به ۱۰ ماه حبس و ۴۰ ضربه شلاق، خبرنگار فارس ماجرا را از مسئولین مربوطه پیگیری کرد و در کمال تعجب مشخص شد که خبر مذکور صحت دارد و خبرسازی نیست.

بنابر حکم منتشر شده، متهم اقدام به سرقت سه بسته بادام هندی از یک مغازه کرده که پس از شکایت مالک مغازه و ارائه فیلم از ارتکاب جرم متهم توسط وی و اقرار و عدم دفاع موجه متهم؛ قاضی متهم را که مردی ۴۵ ساله و پدر سه فرزند است به ده ماه حبس تعزیری و چهل ضربه شلاق محکوم کرده است!

اگرچه حکم منتشر شده بدوی است اما به علت عدم تجدیدنظرخواهی متهم، حکم وی پس از گذشت مدت قانونی تجدیدنظرخواهی در حال حاضر قطعی شده است.

هرچند به موازات برخورد با دانه درشت‌ها و جرایم سنگین، رسیدگی به تخلفات و جرایم کوچک نیز ضروری است و مانع هرج و مرج می‌شود اما عدم تناسب ظاهری این حکم با جرم صورت گرفته نیازمند توضیح یا اصلاح توسط دستگاه قضایی است.

در ادامه به حوادث دیگری که رخ داده می‌پردازیم:

سارق بادام هندی

عامل قتل عام خانوادگی پای میز محاکمه

دو مظنون در رابطه با پرونده اجساد سوخته کشف شده در یکی از روستاهای گرگان دستگیر شدند .

به گزارش خبرنگار حوادث جام جم آنلاین، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در این باره گفت: بررسی سرنخ های موجود در محل کشف اجساد ، بازپرس پرونده و کارآگاهان پلیس آگاهی را به دو مظنون رساند که هر دو شامگاه جمعه بازداشت شدند .

حجت الاسلام سیدرضا حسینی افزود: بررسی ها نشان می دهد اجساد کشف شده پدر و پسر و اهل یکی از استان های مجاور هستند که برای اطمینان کامل از هویت اجساد ، امروز بستگان آنان برای آزمایش DNA به پزشکی قانونی معرفی شدند . تحقیقات برای انگیزه قتل در حال انجام است .

روز جمعه دو جسد سوخته در یک خودرو اطراف یکی از روستاهای گرگان کشف شد.

سارق بادام هندی

بازساری صحنه قتل امیرعلی کوچولو

قاتل امیرعلی بعداز انتقال به محل جنایت صحنه قتل او را بازسازی کرد.

به گزارش خبرنگار حوادث جام جم آنلاین، اواسط آبان سال گذشته  امیرعلی 4 ساله اهل بستان آباد  برای بازی از خانه شان بیرون رفت که  ناپدید شد  .

دو روز بعد جسد او دریک گونی کنار رودخانه در روستای ارجان  استان آذربایجان شرقی پیدا شد. دو نفر به عنوان مظنون بازداشت اما بیگناه شناخته شده و آزادشدند.

با گذشت یک سال از این جنایت سرانجام چند روزپیش رد قاتل اصلی که پسر 17 ساله ای بود به دست آمدو او بازداشت شدو به قتل اعتراف کرد .

متهم دو روز پیش صحنه قتل را بازسازی کرد و گفت : پدر من با پدر امیرعلی درگیری و اختلاف  داشتند، 20 روز قبل از قتل ، آنها دوباره  با هم دعوا کردند و باعث رانده شدن من از سوی پدرم شد.من هم تصمیم گرفتم از طریق امیرعلی از آنها انتقام بگیرم . آن روز صبح او را به خانه مان بردم و به پشت خواباندم وپنج دقیقه   دهانش را گرفتم که او فوت شد. پشیمان شدم اما فایده نداشت.جسد را در گونی گذاشته و بیرون از خانه میان ضایعات پنهان کردم. متهم بعداز بازسازی صحنه قتل روانه بازداشتگاه شد .

دستگیری مرد همسرکش

مرد جوان به دلیل اختلاف با همسرش او را با چاقو کشت.

به گزارش خبرنگار حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ  جمال موسوی، فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در تشریح این خبر گفت : وقوع یک فقره چاقوکشی وقتل زن جوان دریکی ازمحله های شهرستان ایلام به پلیس گزارش شد . در تحقیقات پلیسی معلوم شد ، این زن از سوی شوهرش با ضربه های چاقو به قتل رسیده است. شوهر او متواری شده بود.بر اساس تحقیقات اولیه ماموران، علت انجام این قتل اختلافات زناشویی بوده که مرد همسرکش تحت تعقیب قرار گرفت  و بازداشت شد.

منبع: جام جم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied