شمانیوز
شما نیوز

اخبار حوادث

شکنجه دختر 16 ساله با انبردست | شکنجه دختر 16 ساله توسط پدر سنگدل

دختر 16 ساله ای که آثار کتک کاری بر نقاط مختلف پیکرش مشهود بود با بیان این که پدرم روزگار ما را سیاه کرده است به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری شکایت کرد.

شکنجه دختر 16 ساله با انبردست | شکنجه دختر 16 ساله توسط پدر سنگدل

به گزارش شمانیوزشکنجه دختر 16 ساله با انبردست بود. شکنجه دختر 16 ساله توسط پدر سنگدلش اتفاق افتاد. شکنجه دختر 16 ساله باعث افسردگی دختر بینوا شد. پدر معتاد دختر نوجوان، بعد از مصرف مواد صنعتی به شکنجه دختر 16 ساله و برادر خردسالش می‌پرداخت.

از روزی که پدرم به مصرف مواد مخدر صنعتی آلوده شده است دیگر هیچ گونه آسایش و آرامشی نداریم چرا که دچار توهم می شود و ما را به باد کتک می گیرد تا حدی که ... دختر 16 ساله ای که آثار کتک کاری بر نقاط مختلف پیکرش مشهود بود با بیان این که پدرم روزگار ما را سیاه کرده است به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری پنجتن مشهد گفت: از روزی که چشم باز کردم پدرم را در حال مصرف مواد مخدر دیدم اما آن روزها مواد مخدر سنتی مصرف می کرد و می توانست با کارگری مخارج خانواده 6 نفره ما را تامین کند اما از روزی که به خاطر گران شدن مواد مخدر سنتی به مصرف شیشه و کریستال روی آورد دیگر اوضاع زندگی ما نیز به هم ریخت چرا که بعد از مصرف مواد دچار توهم می شد و همه اعضای خانواده را کتک می زد.

خیلی زود آثار اعتیاد بر چهره پدرم نمایان شد و دیگر هیچ کس حاضر نبود او را برای کارگری استخدام کند به همین دلیل همواره بیکار بود تا این که ناچار شد با جمع آوری زباله روزگار بگذراند با این حال همان درآمد اندکش نیز صرف تهیه مواد مخدر می شد مخارج خانواده ما از طریق کمک اطرافیان و برخی خیران تامین می شد از طرفی مادرم نیز به خاطر بیماری ناشناخته ای که دارد نمی تواند در بیرون از منزل کار کند چرا که با کوچک ترین تلاشی دچار ضعف و بدحالی می شود کارت پرداخت یارانه را  نیز به صاحبخانه داده ایم تا حداقل آواره کوچه و خیابان نشویم در این شرایط 3 برادرم که از من کوچک تر هستند ترک تحصیل کرده اند و من هم مجبورم مانند آن ها درس و مدرسه را رها کنم تا حداقل بتوانم با کارکردم در خارج از منزل پول داروهای مادرم را تامین کنم و مرهمی بر زخم های دلش باشم حدود 2 هفته قبل بود که پدرم پس از مصرف مواد مخدر من و مادرم و یکی از برادرانم را با کمربند و انبردست طوری کتک زد که هنوز آثار آن در نقاط مختلف پیکرم وجود دارد.

او حتی در منزل را قفل می کند و گوشی های  تلفن  را می گیرد تا نتوانیم با پلیس 110 تماس بگیریم با این حال می دانم او حال طبیعی ندارد و نمی خواهم اذیت بشود با همه بدی ها و رفتارهای نامناسبش باز هم پدرم است و دوست دارم روزی مانند همسن و سالانم از داشتن پدری سالم لذت ببرم و طعم در کنار او بودن را بچشم اما ... گزارش خراسان حاکی است با توجه به ماجرای کودک آزاری این دختر 16 ساله به پزشکی قانونی معرفی شد و سپس با صدور دستوری از سوی سرهنگ غلام علی مالداری (رئیس کلانتری پنجتن مشهد) و با هماهنگی های قضایی مقدمات لازم برای انتقال پدر وی به مرکز ترک اعتیاد فراهم شد تا مدتی بعد این مرد معتاد از چنگال مخوف اعتیاد رهایی یابد و به آغوش خانواده اش بازگردد.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

شکنجه

در ادامه به حوادث دیگری که رخ داده است می‌پردازیم:

عربده کشی با سلاح شکاری 

عامل تیراندازی  خیابانی  در سیرجان به چنگ قانون افتاد. به گزارش خراسان، دادستان عمومی و انقلاب سیرجان در این باره بیان کرد: متهم که جوانی ۲۵ ساله است پس از درگیری با اعضای خانواده اش با اسلحه شکاری دارای مجوز متعلق به خودش به خیابان آمده و با عربده‌کشی اقدام به تیر اندازی کرده است. قاضی نیک ورز افزود: با حضور به موقع نیروهای  پلیس  در صحنه  جرم و با استفاده از شگرد های پلیسی، این متهم  در حالی غافلگیر و  دستگیر شد که  قصد فرار با خودرو را داشت.  وی ادامه داد: از متهم علاوه بر سلاح شکاری و تعداد زیادی فشنگ نیز کشف شده است. متهم هم اکنون تحت قرار بازداشت موقت به سر می‌برد.

خروج قطار باری از ریل در سوادکوه

مدیرکل راه آهن شمال درباره حادثه خروج قطار باری از ریل گفت: این حادثه بعد از ظهر شنبه گذشته در منطقه سوادکوه اتفاق افتاد که براثر آن چندین واگن قطار دچار آسیب شده است.

خدایار طالبی افزود: یک قطار باری که در مسیر ورسک به سرخ‌آباد در حال حرکت بود به دلایلی از خط خارج شده و چندین واگن آن دچار آسیب شده است. وی با اشاره به تعداد واگن‌های آسیب‌دیده، ادامه داد: از چهار واگن آسیب دیده سه واگن خالی بوده و تنها یک واگن دارای بار بوده‌ است که محموله این واگن آسیب دیده است. وی با اشاره به این‌که در این حادثه خسارت جانی و مصدوم ایجاد نشده است، گفت: یک قطار مسافربری به مقصد مشهد مقدس پشت قطار باری حادثه دیده قرار داشت که اکنون به دلیل بروز حادثه حرکت قطار مسافربری لغو شده و همه مسافران با استفاده از اتوبوس جابه‌جا خواهند شد.

تردد قطارها در راه‌آهن شمال از سر گرفته شد

در عین حال مدیرکل راه‌آهن شمال شنبه شب گذشته هم در گفت و گو با ایرنا با اشاره به متوقف شدن تردد قطارها در مسیر شمال به دنبال خروج از ریل قطار باری در سوادکوه،  افزود: با حضور حدود ۱۵۰ نیروی فنی راه‌آهن در محل حادثه و تلاش همکاران در اداره کل راه‌آهن شمال این مسیر از ساعت ۲۲:۰۵ شنبه شب با عبور آزمایشی یک قطار بازگشایی شد. وی افزود: پس از بازگشایی مسیر، سیر حرکت قطارها آغاز شد و قطار ساری-مشهد نیز از مبدا حرکت کرد. قطار تهران-ساری شنبه شب نیز مشکلی برای تردد نداشت. وی ادامه داد: هنوز دلیل اصلی این حادثه مشخص نشده و کارشناسان راه‌آهن در حال بررسی هستند تا علل این خروج از ریل و واژگونی را دریابند.

منبع: روزنامه خراسان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied