شمانیوز
شما نیوز

سریال سرجوخه

افسانه کمالی بازیگر نقش اعظم در سریال سرجوخه کیست؟ | عکسهای ​افسانه کمالی در سریال سرجوخه

افسانه کمالی انارکی بازیگر نقش اعظم در سریال سرجوخه متولد 19 خرداد سال 1366 در تهران است.

افسانه کمالی بازیگر نقش اعظم در سریال سرجوخه کیست؟ | عکسهای ​افسانه کمالی در سریال سرجوخه

به گزارش شما نیوز: افسانه کمالی انارکی بازیگر نقش اعظم در سریال سرجوخه متولد 19 خرداد سال 1366 در تهران است. افسانه کمالی انارکی دارای مدرک کارشناسی رشته ی جانورشناسی از دانشگاه شهید بهشتی و فارغ التحصیل رشته ی فیزیولوژی در مقطع ارشد از دانشگاه تربیت مدرس است که نقش آفرینی جدیدش در سریال سرجوخه است. افسانه کمالی انارکی در جدیدترین کارش در سریال سرجوخه در نقش اعظم بازی کرده است. سریال سرجوخه با بازی افسانه کمالی انارکی از روز دوشنبه ۳ آبان به صورت هرشب در ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه به روی آنتن می‌رود.

سریال سرجوخه

زندگی نامه افسانه کمالی انارکی بازیگر  سریال سرجوخه

افسانه کمالی متولد ۱۹ خرداد سال ۶۶ در تهران است. وی دارای مدرک کارشناسی رشته ی جانورشناسی از دانشگاه شهید بهشتی و فارغ التحصیل رشته ی فیزیولوژی در مقطع ارشد از دانشگاه تربیت مدرس است.

یک برادر کوچکتر از خود می باشد و نام کاملش افسانه کمالی انارکی است که در کنکور رتبه 2000 و در مقطع کارشناسی ارشد رتبه 2 را آورد

افسانه کمالی انارکی در سریال سرجوخه

همسر افسانه کمالی بازیگر سریال سرجوخه 

او مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است.

افسانه کمالی انارکی بازیگر نقش اعظم در سریال سرجوخه است. این سریال به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری تولید شده است.

افسانه کمالی انارکی در سریال سرجوخه

سریال سرجوخه

سرجوخه روایتگر درامی امنیت اجتماعی است. سریال سرجوخه به روایت دو قصه موازی، به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوتند می‌پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد که روند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می‌کند.

در این سریال بازیگران زیادی نظیر سامان صفاری، حمیدرضا محمدی، آرش آصفی، علی اوسیوند، حبیب دهقان، پیام احمدی نیا، قربان نجفی، نیلوفر کوخانی، نازنین کیوانی،نیلوفر شهید، هژیر سام احمدی،سوتلانا سوپیلنیاک،عبدالرضا نصاری،سوتلانا سوپیلیناک، مریم وحید زاده و… به نقش آفرینی می پردازند.

شروع بازیگری افسانه کمالی انارکی بازیگر  سریال سرجوخه

بازی در فیلم یک روز بخصوص از همایون اسعدیان اولین تجربه ی هنری خانم بازیگر در سال ۹۴ بوده است.

در سال ۹۶ به ایفای نقش در سریال سایه بان پرداخت و بسیار مشهور شد بعد از آن نیز در سال ۹۷ در سریال سر دلبران نیز ایفای نقش پرداخت.​

افسانه کمالی انارکی متولد سال 1366 و خرداد ماهی می باشد. او در رشته زیست شناسی تحصیل کرده و هم چنین درسال ۹۰ رتبه ۲ کنکور کارشناسی ارشد رشته فیزیولوژی دکتری دانشگاه تربیت مدرس را بدست آورده. خانم کمالی با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری وارد این حرفه شده اسـت.

او زاده شهر تهران اسـت ودر یک خانواده 4 نفره متولد شده، افسانه کمالی یک برادر کوچک تر از خود بنام بابک دارد. او از نوجوانی بـه بازیگری علاقه داشته اما تا اتمام تحصیلات خود نتوانسته بود دراین حرفه فعالیت کند.

افسانه کمالی انارکی در سریال سرجوخه

افسانه کمالی سریال سرجوخه چگونه مشهور شده است؟

خانم کمالی بعد از بـه پایان رساندن تحصیلات و دانشگاه بـه کلاس های بازیگری رفته و بـه دنیای هنر وارد شده هست. افسانه کمالی دوره های بازیگری خودرا در موسسه بازیگری کارنامه گذرانده و از همین طریق توانسته وارد دنیای بازیگری شود.

افسانه کمالی درسال ۱۳۹۳ بعد از اتمام تحصیلات کارشناسی ارشد خود در موسسه کارنامه آموزش بازیگری را فرا میگیرد ودر سال ۱۳۹۴ با فیلم یک روز بخصوص بـه کارگردانی همایون اسعدیان وارد سینما شد ودر سال ۹۶ با بازی در سریال سایه بان فعالیت رسمی خودرا در تلویزیون شروع کرده اسـت.

سریال سرجوخه

الگوی من لیلا حاتمی و مریل استریپ هستند

خیلی ها افسانه کمالی را از لحاظ سبک بازیگری و چهره خاصی کـه دارد با لیلا حاتمی مقاسه می‌کنند، او می‌گوید: الگوى مـن در ایران لیلا حاتمى و ترانه علیدوستى ودر بیرون از کشور مریل استریپ اسـت. دنیاى بازیگرى شوخى ندارد و باید دراین حرفه خیلی قوی باشید تا بتوانید بـه موفقیت برسید.

نقش سارا را بسیار دوست داشتم و مرا یاد ده سال گذشته و دورانی کـه بتازگی وارد دانشگاه شده بودم انداخت. متولدین دهه شصت کـه از فضای بسته خانه و دبیرستان ناگهان وارد دانشگاه میشدند و فضای مجازی بـه شکل امروزی مطرح نبود بهمین خاطر این نقش برایم یادآور خاطرات شیرینی بود.

او میگوید: جوان بودن بازیگران دریک فیلم یا سریال باعث موفقیت شده نمیشود، بلکه بـه این مسئله بـه عوامل و گروه تولید بستگی دارد، اگر همه ی با جان و دل کار کنند و هدف مشترکی داشته باشند هر پروژه ای میتواند بـه موفقیت برسد.

سریال سرجوخه

اینستاگرام افسانه کمالی بازیگر سریال سرجوخه 

خانم کمالی در اینستاگرام خود بالغ بر 25 هزار فالوور دارد. او تا کنون بیش از 115 پست در صفحه خود بـه اشتراک گذاشته اسـت، اگر می‌خواهید جزو دنبال کنندگان خانم افسانه کمالی انارکی در شبکه اجتماعی اینستاگرام باشید بـه صفحه afsaneh.kamali.anaraki@ مراجعه کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی