شمانیوز
شما نیوز

آتیلا پسیانی

واکنش آتیلا پسیانی به حاشیه های اخیر | بیوگرافی آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی چند وقت پیش طی گفتگویی برای او حاشیه هایی به وجود آمد که وی نسبت به آن ها واکنش نشان داد.

واکنش آتیلا پسیانی به حاشیه های اخیر | بیوگرافی آتیلا پسیانی

به گزارش شما نیوز: آتیلا پسیانی یکی از چهره های محبوب و پُر طرفدار سینمای ایران است. آتیلا پسیانی در انتخاب نقش هایی که قرار است در آن قالب بازی کن بسیار حساس است و همین موضوع باعث شده که وی فیلم های قابل قبولی را بازی کند. آتیلا پسیانی جزو سرمایه های سینمای ایران و نیاز است که او و دیگر بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران بیشتر مورد توجه قرار بگیرند. آتیلا پسیانی علاقه ویژه ای به تئاتر دارد و به گفته خودش تماشای یک تئاتر بیشتر از یک فیلم سینمایی برای او جذاب است. آتیلا پسیانی علاوه بر بازیگری در عرصه کارگرانی هم فعالیت دارد.
آتیلا پسیانی در مصاحبه اخیر خود مدعی شد که سال ها است تلویزیون نگاه نمی‌کند، نسبت به این موضوع حواشی به وجود آمد. حالا آتیلا پسیانی با انتشار پستی درباره مصاحبه حاشیه ساز اخیر خود توضیحاتی داده است.
با سلام به خوانندگان عزیز و گرامی
چند روز پیش پس از پخش برنامه آپارات آقای جیرانی برای بعضی این شبهه پیش آمد که من به مجموعه‌های تلویزیونی اهانت کردم که اصلا چنین چیزی نیست.
اهانت یعنی ناسزا گفتن و کوچک کردن و بد و بیراه گفتن به شخص یا اقوامش که من چنین کاری نکردم و نمی کنم و نخواهم کرد. این که هر یک از ما چیزی را دوست بداریم یا نداریم یا نقدی بر آن داشته باشیم توهین کردن نیست مثلا من اگر بگویم که مسابقات کشتی را دنبال نمی کنم به هیچ وجه اهانت به فدراسیون کشتی به حساب نمی‌آید.
فراموش نمی کنم و فراموش نکنیم که من با بازی در محله برو بیا برای اولین بار دیده شدم و تا به امروز مورد لطف بی پایان تماشاگران عزیز بودم.
اما چرا تماشاگر دائمی سریال‌های تلویزیونی نیستم؟
١- سریال‌هایی را که به عمرم دنبال کردم اعم از ایرانی و غیر ایرانی بسیار کم بوده و اصولاً تماشای فیلم یا تئاتر در یک نوبت برایم راحت‌تر است.
٢- در زمان تصویربرداری سریال‌هایی که در آن بازی می کنم (که بعضی از آن‌ها را عاشقانه دوست دارم) بعد از تمام شدن هر بخش آن را با همکارانم بازبینی می کنیم یعنی این که من سریال هایم را می بینم. و چون، تدوین را می شناسم پشت هم قرار گرفتن این بخش‌ها را هم پیشاپیش می دانم.
من به انتخاب‌های خودم در حرفه ام اهانت نمیکنم. اتفاقا به دلیل احترامی که برای حرفه ام قائل هستم تصور می کنم که اگر تنوع بیشتری وارد سریال‌ها شود همه احساس رضایت بیشتری می کنند. من با تئاتر، سینما، و تلویزیون زندگی کردم و به خود می بالم که کمتر کار غیر قابل دفاعی داشتم.
در پایان، اگر یک دقیقه از گفتگوی یک ساعته من با آقای جیرانی، باعث رنجش دوستان عزیزم و تماشاگران گرامی که سرمایه من هستند شده است؛ از صمیم قلب از آنها پوزش می طلبم.

آتیلا پسیانی

بیوگرافی آتیلا پسیانی

نام و نام خانوادگی: آتیلا پسیانی
متولد: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۳۶ تهران
زمینه فعالیت: تئاتر، سینما و تلویزیون
والدین: جمیله شیخی و حلال پسیانی
همسر: فاطمه نقوی
فرزندان: ستاره پسیانی و خسرو پسیانی
آتیلا پسیانی متولد١٠ اردیبهشت ۱۳۳۶ در تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. وی فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی و بازیگری تئاتر از دانشکده "هنرهای زیبای دانشگاه تهران" در سال (۱۳۶۱) است و مادر او زنده یاد جمیله شیخی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون کشور، است.
در کارنامه فعالیت هنری آتیلا پسیانی علاوه بر بازیگری در تئاتر، تلویزیون و سینما، تجربه کارگردانی، دستیاری کارگردان، برنامه ریز، بازیگردان، انتخاب بازیگر و دستیاری صحنه و لباس  هم دیده می شود.
آتیلا پسیانی از دوران کودکی به تشویق پدر و مادرش در نمایش های مدرسه بازی می کرد و  زمانی که به دبیرستان رسید در جلسات انجمن های ادبی و اجرای نمایش شرکت می کرد. آتیلا پسیانی نزد استادان تئاتر به آموختن و تمرین تئاتر پرداخت و به استخدام رسمی اداره تئاتر زمان پهلوی درآمد. آتیلا پسیانی بازی در تئاتر را از سال ۱۳۵۶ آغاز کرد و بازی در سینما را از سال ۱۳۶۰ با فیلم عفریت، کاری از فرشید فلک‌نازی، تجربه کرد. او بازی در فیلم مرگ سفید کاری از حسین زندباف در سال ۱۳۶۲ را نیز در کارنامه خود به ثبت رساند.
آتیلا پسیانی از جمله بازیگران پُرکار سینما به‌شمار می‌آید به طوری که تا سال 1372 تقریبا سالی یک فیلم بازی کرد و از آن سال به بعد با بازی‌های ماندگارش در فیلم‌های روز شیطان، دوزن، نسل سوخته، آب و آتش در لیست بازیگران توانای سینمای ایران قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied