شمانیوز
شما نیوز

اخبار هنرمندان | حواشی هنرمندان| افسانه پاکرو

بیوگرافی افسانه پاکرو بازیگر سینما + عکس

افسانه پاکرو (متولد 4 اردیبهشت 1362 در اهواز ) هنرپیشه سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است.

بیوگرافی افسانه پاکرو بازیگر سینما + عکس

بیوگرافی افسانه پاکرو بازیگر سینما

نام:افسانه

نام خانوادگی:پاکرو

تاریخ تولد:1362/2/4

محل تولد:اهواز

تحصیلات:فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک (نقاشی)

----------------------------------------------------------------------

افسانه پاکرو (متولد 4 اردیبهشت 1362 در اهواز ) هنرپیشه سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است.

افسانه پاکرو

خانواده و تحصیلات افسانه پاکرو

افسانه پاکرو یک خواهر بزرگتر به نام سعیده و یک برادر کوچکتر از خود دارد ، مجرد است ، فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک (نقاشی)است ، عاشق بازیگری است و از شهرت بیزار است و بازیگری را فقط به خاطر اینکه بتواند نقش یک انسان متفاوت با خود را بازی کند دوست دارد.

افسانه و خواهرش سعیده

افسانه در همه زمینه ها حتی بازیگری یک همراه دوست داشتنی دارد.

سعیده خواهر بزرگتر او که فاصله سنی آنها یک سال است و از نظر خودشان ، دوقلو هستند ، این دو علاقمندی هایشان ، فعالیت شان و حتی لباس هایشان هم شبیه هم است.

افسانه پاکرو

نحوه بازیگر شدن افسانه پاکرو

من در 14 سالگی قرار بود وارد این عرصه شوم اما قست نشد ، در واقع به خاطر درس و مشق ، خودم و خانواده ام خیلی با این کار موافق نبودیم ، بعد از گرفتن فوق دیپلم و گذراندن یک دوره کلاسهای استاد سمندریان برای فیلم محکومین بهشت و بعد از آن سریال رسم عاشقی انتخاب شدم که فکر می کنم این هم خواست خدا بود وگرنه خودم اصلا فکرش را نمی کردم که بتوانم به این زودی به نتیجه برسم از این به بعد هم خودم را دست خدا سپردم البته تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم در این راه صاحب سبک و با تجربه ای موفق باشم اما می دانم که اگر او نخواهد اصرار من بی مورد و بی نتیجه است.

افسانه پاکرو

تشویق خانواده

مشوق اصلی من خانواده ام هستند ، البته پدرم اوایل خیلی این شغل را دوست نداشت و دلش می خواست من حرفه ی دیگری را انتخاب کنم اما حالا خیلی هم علاقه مند شده و با شوق کارم را دنبال می کند.

تجربه کار افسانه پاکرو با ایرج قادری

در «محاکمه» نقش دخترشان را بازی کردم و تجربه خوبی بود. سینمای ایرج قادری را به خاطر پشت صحنه منظم و مرتب دوست داشتم. همه چیز دقیق بود ، برعکس بعضی از کارها که آشفتگی و بی نظمی زیادی در پشت صحنه وجود دارد. جالب بود که در فیلم «شبکه» هم با توجه به اینکه حالشان خوب نبود ولی همان نظم و ترتیب برقرار بود.

افسانه پاکرو

تجربه کار افسانه پاکرو با عباس کیارستمی

در اواخر اردیبهشت 1395، افسانه پاکرو در صفحه اینستاگرام خود عکسی از خودش در چین منتشر کرد. چند روز بعد اعلام شد کیارستمی یک فیلم در چین می سازد که تنها بازیگر ایرانی آن ، افسانه پاکرو است. خبر ساخت فیلم راهبه ها در چین ، از یک سال قبل مطرح بود. اما با مرگ کیارستمی سرنوشت فیلم نامعلوم شد.

افسانه پاکرو

ورود افسانه پاکرو به تلویزیون و شهرت

یک سال بعد از ورود به عرصه بازیگر در سال 1384 بازی در تلویزیون را با سریال پیدا و پنهان شروع کرد و در همین سال با فیلم رویای خیس در کنار محمدرضا غفاری به شهرت رسید.

وضعیت ازدواج و همسر افسانه پاکرو

افسانه پاکرو هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied