شمانیوز
شما نیوز

سریال سرجوخه

بازیگر نقش آوین در سریال سرجوخه کیست ؟ | عکسهای آوین سریال سرجوخه

نازنین کیوانی بازیگر نقش آوین در سریال سرجوخه در ۲ شهریور ۱۳۶۷ در تهران متولد شد و تک فرزند است.

بازیگر نقش آوین در سریال سرجوخه کیست ؟ | عکسهای آوین سریال سرجوخه

به گزارش شمانیوزنازنین کیوانی بازیگر نقش  آوین در سریال سرجوخه  در ۲ شهریور ۱۳۶۷ در تهران متولد شد و تک فرزند است. نازنین کیوانی فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک از دانشگاه هنر مشهد می باشد که نقش آفرینی جدیدش در سریال سرجوخه است.نازنین کیوانی در جدیدترین کارش در سریال سرجوخه در نقش آوین بازی کرده است. سریال سرجوخه با بازی نازنین کیوانی از روز دوشنبه ۳ آبان به صورت هرشب در ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه به روی آنتن می‌رود.

سریال سرجوخه

زندگینامه نازنین کیوانی بازیگر نقش آوین در سریال سرجوخه

نام اصلی: نازنین کیوانی

تاریخ تولد: 2 شهریور 1367

محل تولد: تهران

حوزه فعالیت: بازیگری

نازنین کیوانی بدون هیچ تجربه تئاتری و بدون گذراندن دوره های بازیگری وارد این عرصه شد . او  هرچند کم کار بوده اما با بازی‌های درخشانی که داشته توانسته خود را به عنوان یک بازیگر حرفه‌ای و خاص معرفی کند. 

سریال سرجوخه

خانواده و زندگی شخصی نازنین کیوانی نقش آوین در سریال سرجوخه

نازنین کیوانی متاهل است و زمانی که نوجوان بوده است با آرش مهاجر مدل و بازیگر ایرانی ازدواج کرده است. نازنین کیوانی در سن 20 سالگی یعنی در سال 1388 صاحب یک فرزند دختر به نام آیناز شد. 

آرش مهاجر همسر نازنین کیوانی  متولد ۱۳۶۵/۰۴/۲۳ در شهر شیراز به دنیا آمده است و  فتومدل تجاری بین المللی استبیشتر در برندهای معروف جهانی از جمله ماکسیم همکاری می کند و او تجربه بازیگری در تئاتر و تلویزیون نیز دارد.

نازنین کیوانی علاقه ی زیادی به حیوانات دارد مخصوصا سگ ها و در صفحه ی شخصی اینستاگرام هم حامی حیوانات بودنشان مشهود و قابل لمس هست . 

نازنین کیوانی معتقد است که هرچه با حیوانات مهربانترباشیم  جامعه‌ای آرامتر خواهیم داشت چراکه مهربانی با حیوان یک رشد عاطفی و شخصیتی می خواهد که متاسفانه هنوز در جامعه ما دیده نمی‌شود.

او همچنین در اینستا نیز فعالیت دارد و سعی میکند پست هایی را منتشر کند که به رشد جامعه و مردم کمک کند. 

سریال سرجوخه

آرش مهاجری همسر آوین سریال سرجوخه

آرش مهاجری در سریال احضار در نقش امیر همسر پروا که نقش آن را نازنین کیوانی بازی می کند ایفای نقش کرده‌ است.

اومتولد ۲۳ تیر ۱۳۶۵ شیراز، قد ۱۸۸، وزن ۸۶ ،رنگ چشم سبز، رنگ مو قهوه ای مشکی است.

آرش بااینکه یک مدل تجاری است اما در دنیای بازیگری چندان فعال نیست، او مدتی مدل برند ماکسیم که پوشاک مردانه تولید می کند بود و در کشور ایتالیا هم فعالیت‌هایی در این خصوص دارد.

هرچند آرش جوان است اما. یکی از قدیمی‌ترین مدل‌های ایرانی است که از همان ابتدای جوانی وارد این حرفه شده است.

بر اساس اطلاعات موجود آرش و نازنین در سنین بسیار کم و زمانی که حدودا 20 ساله بودند با هم ازدواج کردند. نازنین زمان ازدواج 20 ساله و آرش 22 ساله بود. حاصل این ازدواج دختری 7 ساله‌است که فعلا به شغل پدر یا مادرش علاقه‌ای نشان نداده‌است.

آرش اهل شیراز است و سریال احضار از اولین تجربه‌های او در بازیگری محسوب می‌شود. همه درآمد آرش مهاجر از شغل مانکنی است و در واقع مانکن ثابت ماکسیم محسوب می‌شود.

چهره آرش کاملا طبیعی است و برای زیبا شدن هیچ عمل جراحی روی صورتش انجام نداده‌ است.

او راز این جذابیت را ورزش و تغذیه سالم می‌داند و می‌گوید: من هیچ وقت سمت سیگار و قلیان نرفتم و همیشه در حال ورزش کردن هستم بیشتر سبزیجات ومیوه می‌خورم و بسیار مراقب وزنم هستم.

نازنین کیوانی از سختی‌های زندگی با یک مانکن را حساسیت زیاد او نسبت به تغذیه می‌داند و می‌گوید: آرش نسبت به مواد غذایی که استفاده می‌کنیم بسیار حساس است همین هم باعث شد تاهر سه نفر ما بدنی کاملا سالم داشته باشیم. تحت تاثیر آرش من  و دخترم هم ورزش می‌کنیم و این کار زندگی ما را خیلی خوب کرده‌است.

یکی از ماندگارترین نقش‌هایی که نازنین کیوانی تا به حال بازی کرده‌است در سریال مینو است. او نقش زنی عاشق و جاسوس به نام ساره را بازی کرد که برای بازگرداندن شوهرش به زندگی دوباره در عراق به ایران آمده‌ بود. داستان این سریال در سال اول جنگ تحمیلی و حمله عراق به خاک خرمشهر است.

آرش و نازنین از فعالان حقوق حیوانات هستند و در پیج اینستاگرام خود نیز تبلیغات زیادی برای مراقبت از حیوانات و به رسمیت شناختن زیستگاه آنها انجام می‌دهند.

سریال سرجوخه

چرا تصمیم گرفتی یک مدل یا فتومدل باشی؟

تصمیم خیلی جدی برای مدل شدن نداشتم، درحقیقت خیلی اتفاقی این ماجرا شکل گرفت. اینطور نبود که من از یک سنی به بعد تصمیم قطعی و هدفمند گرفته باشم که مدل بشوم.

پس این اتفاق اولین‌بار چطور افتاد؟

همه چیز از یک آموزشگاه درس شروع شد، درس خواندن در کلاس‌های تقویتی؛ مدیر آموزشگاه که چند ماهی بود مرا درکلاس‌ها می‌دید، پیشنهاد داد که وارد حرفه تبلیغات تجاری بشوم، مرا به یکی از دوستانش که در کار مدلینگ و تبلیغات بود معرفی کرد و از همان زمان من با یک دنیای جدید در زمینه تجارت و تبلیغات آشنا شدم. شش سال مدت زمان کمی برای تجربه کسب کردن نیست. تمام تلاشم در همه این مدت این بوده که بتوانم هم قواعد و اصول صحیح حرفه‌ای که انتخاب کردم را یاد بگیرم و هم به شکل صحیحی رفتار کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی