شمانیوز
شما نیوز

سپاه

فوری/اولین فیلم از درگیری سپاه با دزدان دریایی آمریکایی

آمریکا در این اقدام یک نفتکش را که حامل نفت صادراتی ایران بود در آب های دریای عمان مصادره کرد و با انتقال محموله نفت آن به یک نفتکش دیگر آن را به سوی مقصدی نامعلوم هدایت کرد.

فوری/اولین فیلم از درگیری سپاه با دزدان دریایی آمریکایی

به گزارش شمانیوز: آمریکا در این اقدام یک نفتکش را که حامل نفت صادراتی ایران بود در آب های دریای عمان مصادره کرد و با انتقال محموله نفت آن به یک نفتکش دیگر آن را به سوی مقصدی نامعلوم هدایت کرد. همزمان دلاورمردان نیروی دریایی سپاه با اجرای عملیات هلی برن بر روی عرشه نفتکش آن را به تصرف خود درآوردند و آن را به سوی آب های سرزمینی ایران هدایت کردند.

اقدام آمریکا در توقیف نفت کش حمل نفت ایران در دریای عمان ناکام ماند

بر اساس اعلام شبکه خبر ایران، با اقدام بموقع و مقتدرانه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عملیات دزدی دریایی و سرقت نفت ایران توسط آمریکا ناکام ماند.

بر اساس اعلامه شبکه خبر، آمریکا در این اقدام یک نفتکش را که حامل نفت صادراتی ایران بود در آبهای دریای عمان مصادره کرد و با انتقال محموله نفت آن به یک نفتکش دیگر آن را بسوی مقصدی نامعلوم هدایت کرد.

همزمان دلاورمردان نیروی دریایی سپاه با اجرای عملیات هلی برن بر روی عرشه نفتکش آن را به تصرف خود درآوردند و آن را بسوی آبهای سرزمینی ایران هدایت کردند.

در ادامه نیروهای آمریکا با استفاده از چندین فروند بالگرد و ناو جنگی به تعقیب نفتکش پرداختند اما با ورود قاطعانه و مقتدرانه نیروهای جان برکف سپاه ناکام ماندند.

نیروهای آمریکایی مجددا با استعداد بسیار و با استفاده از چند ناو جنگی بیشتر تلاش کردند مسیر حرکت نفتکش را سد کنند که باز هم موفق نشدند.

این نفتکش هم اکنون در آبهای سرزمینی کشور  عزیزمان است.

از ساعتی قبل شبکه خبر اعلام کرد امروز ۱۲ آبان ماه قرار است خبر فوری منتشر شود. شبکه خبر در زیرنویسی از «انتشار خبری افتخار آفرین از اقتدار دلاور مردان ایران اسلامی» خبر داده بود.

در خبر تکمیلی دیگری که مجددا در شبکه خبر منتشر شد آمده بود که «افتخارآفرینی دلاورمردان سپاه پاسداران در دریای عمان انجام شده است.»

بعد از دقایقی خبری منتشر شد که نیروی دریایی سپاه پاسداران با یک ناو امریکایی برخورد کرده است.

آنگونه که مهر گزارش داده رسانه ملی تا لحظاتی دیگر فیلم برخورد قاطع نیروی دریایی سپاه پاسداران با ناو آمریکایی را منتشر می‌کند.

این تقابل که مربوط به چندوقت اخیر بوده، در پی رفتار غیر حرفه‌ای ناو جنگی آمریکا در آب‌های جنوبی کشور رخ داده که با واکنش قاطع قایق‌های تندروی سپاه پاسداران مواجه شده و پس از این ماجرا ناو آمریکایی صحنه را ترک می‌کند. شبکه خبر فیلم این ماجرا را تا دقایقی دیگر منتشر خواهد نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied