شمانیوز
شما نیوز

سریال سرجوخه | حواشی سریال سرجوخه

دلیل توقف پخش سریال سرجوخه | جزئیات کامل

شبکه سه به دلیل پوشش مستقیم یک بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان سریال سرجوخه را پخش نخواهد کرد.

دلیل توقف پخش سریال سرجوخه | جزئیات کامل

به گزارش شمانیوز: سریال سرجوخه به کارگردانی احمد معظمی از کنداکتور شبکه سه خارج شد تا به جای آن بازی تیم‌های میلان و پورتو پخش شود.بر اساس اعلام روابط عمومی سریال سرجوخه شبکه سه معمولا در شرایطی که پخش سریالش با بازی‌های ملی و یا بازی‌های پرسیپولیس و استقلال تداخل داشته باشد، آن را از کنداکتور کنار می‌گذارد، اما این برای نخستین بار است که یک بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را به پخش سریال روتین‌اش ترجیح می‌دهد. سریال سرجوخه به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری در ۳۰ قسمت تهیه و تولید شده است. 

ساعت پخش و تکرار سریال سرجوخه

سریال سرجوخه از روز دوشنبه 3 آبان 1400 هر شب ساعت 20:45 از شبکه سه بروی آنتن می رود و تکرار آن 1:30 بامداد 09:45 صبح و 14:30 ظهر می باشد.

در روزهای «پنجشنبه» هر هفته نیز تکرار هفتگی سریال پخش می شود.

سریال سرجوخه

بازیگران سریال سرجوخه

حمیدرضا محمدی، سامان صفاری، آرش آصفی، نیلوفر کوخانی، نازنین کیوانی، عبدالرضا نصاری، هژیرسام احمدی، قربان نجفی، سوتلانا سوپیلنیاک، حبیب دهقان نسب، علی اوسیوند، پیام احمدی نیا، سیاوش گرجستانی، علیرضا جلالی تبار، حمیدرضا هدایتی، حسن اسدی، نیلوفر شهیدی، افسانه کمالی، مریم وحیدزاده، علی غلامی، پارسیا شکوری، مینو شیخان، احمد پورخوش، مهدی علیپور و صالح صارمی بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند. 

عوامل سریال سرجوخه

عوامل این سریال شامل مشاور تهیه کننده: مرتضی متولی، مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی، تدوین: پری سا ناهیدپور، مدیر تولید: آرش زینال خیری، مدیر برنامه ریزی: فرزاد رحمانی، جلوه‌های ویژه بصری: مهدیار سزاوار، جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، طراح گریم: سیدجلال موسوی، طراح صحنه و لباس: مرجان گلزار، صدابردار: مهرداد دادگری، مدیر تدارکات: ظهیر پیرهادی و دستیار تهیه کننده: مهدیار مصطفی لو می‌شوند.

سریال سرجوخه

بازیگر سریال سرجوخه کیست؟

حمیدرضا محمدی زاده ۳۰ مهر ۱۳۶۵ در تهران است. دارای مدرک کارشناسی در رشته کارگردانی و تدوین بوده و دوره‌های آموزش بازیگری را در موسسه کارنامه سپری کرده، محمدی زاده فعالیت در عرصه بازیگری را با بازیگری در تئاتر شروع می‌کند و در این زمینه بسیار فعال است.

بازیگر فیلم آبادان یازده ۶۰، تاکنون در جشنواره‌های متعددی در زمینه تئاتر حضور داشته و از اعضای فعال خانه تئاتر نیز می‌باشد. او برگزیده بهترین بازیگری جشنواره سی و نهم تئاتر فجر بوده و سال ۱۳۹۷، در نقش مهدی در سریال مینو به کارگردانی امیرمهدی پوروزیری به ایفای نقش پرداخته بود.

این بازیگر سابقه گویندگی در رادیو ایران و دوبله و خواندن نریتور در چندین جشنواره را در کارنامه‌ی خود دارد.

ابر‌های ارغوانی کاری از سیامک شایقی، لجن خوار کاری از محمد اسدنیا، پیکر عروس کاری از احمد معزمی، کوچه بی نام کاری از هاتف علیمردانی و آبادان یازده ۶۰ کاری از مهرداد خوشبخت از جمله کار‌های او در سینما است.

حمیدرضا محمدی در سریال‌هایی همچون فاصله‌ها کاری از حسین سهیلی زاده، سراب کاری از حسین سهیلی زاده، در میان خاکستر به کارگردانی سجاد امیر یزدانی، راز پنهان کاری از فلورا سام، جاده قدیم کاری از بهرام بهرامیان، خانواده دکتر ماهان کاری از راما قویدل و علی محمد قاسمی و مینو به کارگردانی امیر پوروزیری نیز به ایفای نقش پرداخته است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • بنفشه

    همیشع سریالایی ک واقعیتها رو میگه سانسور میشن توی ایران

  • نا شناس

    دل خوشی مون یه سریال سرجوخه بود اونم نمی خان بزارن پخش به شه
    سریال سر جوخه خیلی بهتر از سریال های انقلابی هست

  • فافا

    حالم بهم خوردازفیلمای ایرانی

  • محمدطاها

    یه فیلم خوب هم که درست میکنن مثل آدم پخش نمیکنن

  • دیانا

    پخش کنید تورو خدا من عاشقشم

تبلیغات متنی