شمانیوز
شما نیوز

اخبار حوادث

زمان و ساعت پخش سری جدید خندوانه + ساعت بازپخش خندوانه

فصل تازه «خندوانه» روز ۱۷ آبان‌ماه در شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

زمان و ساعت پخش سری جدید خندوانه + ساعت بازپخش خندوانه

به گزارش شمانیوزخندوانه برنامه‌ای تلویزیونی به تهیه‌کنندگی سیدعلی احمدی و جواد فرحانی و بهمن مرشد است ، کارگردانی و اجرای رامبد جوان است. ایدهٔ اجرای خندوانه یک بار در سال ۱۳۸۳ توسط رامبد جوان به شبکهٔ پنج داده شده بود، ولی به خاطر تأمین نشدن بودجه و مسائلی آن ساخت این برنامه به تعویق افتاد. در فصل دوم، خندوانه هر شب ۱۰۰ تماشاچی را از کسانی که با خندوانه تماس گرفته بودند را به‌صورت رایگان در خود جای می‌داد. برنامه خندوانه در 7 فصل ساخته شد. فصل 8 خنداوانه به زودی پخش خواهد شد.

فصل تازه «خندوانه» روز ۱۷ آبان‌ماه در شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

پیش تولید سری هشتم این برنامه تلویزیونی پرمخاطب، با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کرونا، به تازگی شروع شده و قرار است این برنامه به‌زودی پخش شود. 

در فصل هشتم «خندوانه» علاوه بر آیتم‌های ثابت و پرطرفدار، آیتم‌های جدیدی طراحی شده تا تماشاگران این برنامه را سرگرم کند. 

«خندوانه» هشتم، از ساعت 23 روز 17 آبان و در چهار شب متوالی در شبکه نسیم میهمان خانه‌های شماست.

این برنامه در ساعت‌های 4 بامداد، 11 صبح و 17 عصر روز بعد، تکرار می‌شود.

«خندوانه» نیز با آمادگی و کسب سلامتی عوامل و دست‌اندرکاران پس از ابتلا به بیماری کرونا، تدارک ویژه، خود را برای حضور مجدد در شبکه نسیم آماده می‌کند و در ابتدای شروع این دوره با یادآوری حضور عزیزانی که میهمان خندوانه بودند و لبخندشان ماندگار شد و دیگر در جمع ما نیستند، از جمله زنده‌یاد فتحعلی اویسی، حمیدرضا صدر، پرویز پورحسینی، حسین عرفانی و ... پخش جدید خود را آغاز می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شبکه نسیم، «دورهمی» و «خندوانه»، همچون گذشته، ساعت ۲۳ پخش خواهند شد.

محتوای برنامه خندوانه

این برنامه از تماشاگرانی تشکیل شده که با تست خنده و از میان افراد متقاضی به برنامه وارد شده‌اند و در طول برنامه لبخند به لب دارند و به آن‌ها «هیئت داورانِ خندوانه» گفته می‌شود. برنامه با مقدمهٔ رامبد جوان شروع می‌شود و پس از آن او و حضار، ترانهٔ شاد برنامه را می‌خوانند. بعد، مهمان برنامه را همراه با تشویق به داخل دعوت می‌کنند. در میان مصاحبه، گفتگویی با دوستان و همکاران وی نشان داده می‌شود. گفتگو با مهمان با شوخی و خنده همراه است. از مهمان برنامه خواسته می‌شود که پنج ثانیه به سمت دوربین لبخند بزند و مردم با فرستادن پیامک، در برنامهٔ پایانیِ هر هفته بهترین لبخند را گزینش می‌کنند. در طی برنامه، نیما شعبان‌نژاد و جناب خان (فصل‌های ۲ و ۳) نقش آفرینی می‌کنند. در فصل ۴ عروسک جناب خان از برنامه خارج شد و ۴ عروسک برادر به برنامه دعوت شدند که پس از حضور ناموفق آن‌ها از این برنامه کنار گذاشته شدند. در فصل ۵ خندوانه که با بازگشت جناب خان نیز همراه بود، برای نخستین بار برنامه در سه شب آخر هفته (روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه) روی آنتن می‌رفت و زمان برنامه مقدار قابل توجهی افزایش یافته بود. این روند در فصل ششم هم ادامه یافت.

از بخش‌های دیگر برنامه می‌توان به استندآپ کمدی، مسابقه، میان‌برنامه (مصاحبه با مردم)، انیمیشن و نماهنگ اشاره کرد. به گفته محمدرضا زائری «برنامه خندوانه یکی از بهترین الگوها در تجربه‌های رسانه ای است».

مسابقه‌های بزرگ هندوانه

خنداننده برتر

خنداننده برتر مسابقه‌ای بود که در سال ۱۳۹۴ از خندوانه پخش شد. این مسابقه با محوریت استندآپ کمدی میان ۱۶ کمدین و به صورت حذفی، با رای مردم برگزار می‌شد.

علی‌رضا خمسه، امین حیایی، سروش صحت، سیدجواد رضویان، مهران غفوریان، رضا شفیعی‌جم، بیژن بنفشه‌خواه، سپند امیرسلیمانی، امیرمهدی ژوله، شقایق دهقان، الیکا عبدالرزاقی، امیر کربلایی‌زاده، سجاد افشاریان، علی‌رضا مسعودی، نادر سلیمانی و هومن حاجی‌عبداللهی ۱۶ کمدینی بودند که در این مسابقه شرکت کردند و در نهایت در آخرین قسمت برنامه به دلیل اتمام فصل دوم و نبودن فرصت برای اجرای فینالیست‌ها و رأی‌گیری که نیاز به ساختن چند قسمت دیگر از خندوانه بود رامبد جوان و عوامل برنامه تصمیم گرفتند که به صورت مشترک مهران غفوریان و امیرمهدی ژوله را به عنوان نفر اول خنداننده برتر معرفی کنند.

شکایت‌ها از پیامک‌های تبلیغاتی خندوانه

برنامه خندوانه مسابقه پیامکی دارد که تماشاگران با ارسال شماره‌ای در آن شرکت می‌کنند، بعد از یک بار ارسال شماره همراه کاربر در سامانه پیامکی خندوانه ذخیره می‌شود و روزانه پیامک‌هایی برای کاربر فرستاده می‌شود که هم هزینه‌ای از مشترک کسر می‌شود و هم برای او مزاحمت ایجاد می‌کند، در بسیاری از وبسایت‌ها از این موضوع شکایت شده‌است طوری‌که عبارت "لغو پیامک خندوانه " در وبسایت گوگل ترند شده‌است، تقریباً روشی برای لغو پیامک خندوانه موجود نیست.

آیتم‌های برنامه خندوانه

فصل اول و دوم

خنده ۲۵ ثانیه‌ای: در شروع برنامه رامبد جوان، حضار و بینندگان را به خندیدن به مدت ۲۵ ثانیه دعوت می‌کند

بستن کمربند: به صورت نمادین در اول برنامه

خواندن آهنگ برنامه: توسط حضار آهنگ‌های نظیر «خلیج فارس» و «ایران ایران»

گزارشگر سطح شهر تهران: مصاحبه با صاحبان مشاغل و کارآفرینان و هنرمندان

گزارشگر استانی: همراه با بهروز بقایی

گزرشگر بین المللی: شوخی‌ با مردم اروپا در لندن ( سید ابوالفضل صباغ)

پخش گزارش از کارهای خیریه: توسط «هنرمندان» و تیم خندوانه در سطح کشور

مهمان برنامه: شامل گپ و گفت و مسابقه دارت و پرتاب حلقه و خنده ۵ ثانیه‌ای و اهدای لوح تقدیر…

اجرای نمایش طنز: توسط بازیگران خندوانه شامل «جناب خان» و «نیما شعبان‌نژاد» و «دانیال غفارزاده» با رامبد جوان و حضار

ایستاده با طنز: استندآپ کمدی توسط کمدین‌های برنامه

مسابقه خنداننده برتر: بین ۱۶ کمدین (فصل دوم خندوانه)

مسابقه داخل استودیو: ویژه حضار

مسابقه پیامکی: ویژه بینندگان

قرعه کشی: ویژه بینندگان

اهدای تندیس بهترین لبخند: در پایان هر هفته انتخابی از سوی بینندگان

بازکردن کمربند: به صورت نمادین در آخر برنامه

خداحافظی: با جمله معروف «شاد باشید»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied