شمانیوز
شما نیوز

هواشناسی

هشدار هواشناسی | تهران به حالت آماده باش درآمد

همزمان با بارش باران و جلوگیری از آبگرفتگی احتمالی در معابر، هماهنگی و اعلام عمومی به مناطق بابت آمادگی انجام شده و مناطق ۲۲ گانه از تجهیزات لازم در این‌باره برخوردار هستند.

هشدار هواشناسی | تهران به حالت آماده باش درآمد

به گزارش شمانیوزاصغر عطایی، درباره اقدامات پیشگیرانه نیروهای خدماتی در زمان بارش‌های پیش روی شهر تهران،افزود: این اقدامات در طول سال به صورت مستمر انجام می‌شود اما با توجه به هشدار هواشناسی نسبت به بارش‌های در چند آینده و وزش باد در پایتخت، تمامی عوامل مناطق ۲۲ گانه و نیروهای خدمات شهری از آمادگی کامل برخوردار هستند.

به گفته مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران، با توجه به وقوع رگبار و طوفان، هماهنگی و اعلام عمومی به مناطق بابت آمادگی انجام شده و مناطق ۲۲ گانه از تجهیزات لازم در این‌باره برخوردار هستند و شهرداری تهران تمهیداتی را برای این موضوع اندیشیده است.

عطایی در ادامه عنوان کرد: درحالی ‌که ممکن است یک منطقه در شمال شهر درگیر باران و یک منطقه در جنوب شهر آسمان صافی داشته باشد، اما با این حال تمامی مناطق در این چند روز پیش رو آماده باش خواهند بود.

وی با بیان اینکه تمامی عوامل خدمات شهری در مناطق ۲۲ گانه تا زمان قطع بارش‌ها، حضور دارند، اضافه کرد: همچنین در صورت  وزش باد و طوفان و شکسته شدن  شاخه درختان مناطق 22 گانه مجهز به اره برقی و موتوری هستند.

مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران با اعلام برطرف شدن گرفتگی مسیل‌ها و کانال‌ها، گفت: تمام نقاط آبگیر و خیابان‌های شیب دار که باعث تجمع آب می‌شوند، پس از بارش باران شناسایی و سپس توسط معاونت فنی و عمران پاکسازی خواهند شد البته به مروز زمان این نقاط شناسایی و ترمیم شده‌اند اما برای رفع نقاط آبگیر باید پس از قطع باران این کار را انجام داد.

همزمان با بارش باران شاهد ترافیک سنگینی در معابر شهر تهران هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied