شمانیوز
شما نیوز

احسان علیخانی | عکسهای ازدواج احسان علیخانی

احسان علیخانی روز تولدش خودش را تحویل گرفت | رابطه غیراخلاقی احسان علیخانی و لیلا اوتادی لورفت

احسان علیخانی روز تولدش عکسی در اینستاگرامش به یادگار منتشر کرد.

احسان علیخانی روز تولدش خودش را تحویل گرفت | رابطه غیراخلاقی احسان علیخانی و لیلا اوتادی لورفت

به گزارش شمانیوز: احسان علیخانی متولد 15 آبان ماه 1361 در تهران اسـت. احسان علیخانی دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. مادر احسان علیخانی پرستار بازنشسته می باشد. احسان علیخانی نخستین بار در برنامه تلویزیونی پسرهای ایرونی به عنوان مجری روی آنتن رفت.احسان علیخانی روز تولدش عکسی در اینستاگرامش به یادگار منتشر کرد.

احسان علیخانی در اینستاگرامش نوشت: 

پاییز/ نیمه آبان/ شب/ باران/تولد ٣٩ سالگی

و یک فشفشه!

حوصله هیچ اطواری را ندارم. عصبانیم،نه از کسی یا چیزی. عصبانیم فقط و فقط از خودم!

به خاطر آرزوهای خاک‌خورده و رویاهای خاک‌شده، به خاطر تمام بی‌رحمی‌های خودم با خودم، به خاطر نگفتن از خودِ خودم با تو و تمام کسانی که دوستشان دارم،به خاطر بی‌مهری خودم با جسم بی‌حالم و روانِ پریشانم، که اگر زبان سخن داشتند حتما از دستم فریاد شکایت سر می‌دادند که حداقل گاهی کمی نوازشمان کن لعنتی!

فشفشه در دستم با آتش گرفتنش داشت به پایان دهه چهارم زندگی من شهادت می‌داد و من در حیرتِ شتاب عمرم از ٣٠ به ٤٠، درست مانند عجله این فشفشه برای سوختن که چقدر زود تمام شد!

با دیدن این عکس و عصبانیت جاه‌طلبانه خودم خنده‌ام گرفت که: هِی! خیلی جدی گرفتی خودت و دنیا رو، به جای این اداها، اگه خیلی می‌فهمی، خیلی بلدی، همین لحظه رو، همین امروز رو خودِ خودت باش و درست و عمیق زندگی کن و لذت ببر. گور بابای گذشته غیرقابل تغییر و آینده مبهم! حواست به داشته‌های الانت باشه و شکر کن.هزار بار شکر کن

و من شکر می‌کنم برای هزار نعمت که گاهی فراموش‌شان می‌کنم، شکر برای خانواده‌ام که در روز سخت تکیه‌گاه می‌شوند، شکر برای قلبم که هنوز دوست داشتن را بلد است،که راضی می‌شود با هر تپش از دنیا و روزگار و امیدوار است به فردای خودم و جهان،شکر برای رفقایم که حامی و غم‌خوار بودند،شکر برای شما که سال‌ها تحمل و تشویقم کردید و حتی شکر برای روانِ پریشانم که هنوز هست و از هیچ چیز راضی نیست،می‌نالد از زمین و زمان، از خودم و تمام ضعف‌هایم و ترس عمیقش از پوچی فردای جهان،شکر!

شاید رضایت من نهفته در حقیقتِ جمع اضداد بودن زندگی و خودم است و تلاش برای این که آن را به رسمیت بشناسم؛تمامِ«شادی‌ها و غم‌ها»، «پیروزی‌ها و شکست‌ها»،«لذت‌ها و حسرت‌ها»، «توانایی‌ها و عقده‌ها»،تمام سفیدی و سیاهی زندگی و تمام تناقض‌های خودم، درونم و رفتارم.

این، بزرگترین هدیه پایان ٣٩ سالگی من به خودم خواهد بود.آتش‌بس اعلام می‌کنم برای جنگیدن با تمام مطلق‌های خودم و آشتی و رفاقت می‌کنم با تردیدهایم در مورد نسبی بودن دنیای پیرامونم.من آشتی می‌کنم با خودم، قول می‌دهم!ما در این سیاره آنقدر تبعیدی هستیم که دیگر به خودمان تازیانه زدن روا نیست.

زیستن، تاب‌آوردن است.باید صبوری کنیم و زنده بمانیم، در زمانه‌ای که زمینش صاف نیست و در جهانی که حتی آسمانش ته ندارد.آدم که بزرگ می‌شود دیگر اطوار جهان دلش را نمى‌لرزاند،باید قمار کنیم برای فردایی که از آن بی خبریم.

شنبه بارانی/۱۵ آبان/١۴٠٠

خدایا دوست دارم رفقا نعمتین

احسان علیخانی

مصاحبه جنجالی احسان علیخانی

مراسم جشن تولد 30 سالگی احسان علیخانی در روز 23 آبان ماه 1391 در محل کافه پلاک یک در فرهنگ سرای ارسبان برگزار شد. چند روز مانده به شروع ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان. احسان علیخانی در اولین مصاحبه اش در سال 91 سکوت خود را شکست. تمام دغدغه های من در آستانه دهه چهارم زندگی. او از شکست ها و تجربه هایش در طول این سالها برای ما میگوید اینکه چگونه توانست جان یک خانوم جوان را نجات دهد… در ادامه متن کامل مصاحبه احسان علیخانی با مجله زندگی ایده آل را می خوانید.

بچه سرتق و پر شر و شور مدرسه پاسداران حالا برای خودش کسی شده. همان که همکلاسی ها تا توی تلویزیون می بینندش یادشان می آید حیاط را روی سرش می گذاشت. او احسان علیخانی است. بیست و چند ساله بود که با تک گویی های طولانی و سبک اجرایش گل کرد اما لج خیلی ها را هم در می آورد. آنها که جوصله بحر طویل یک بچه زاغول را نداشتند آن روز ها اما گذشت.23 24 25 تا برسد به 30.این عجیب ترین سال های زندگی اوست.سالی که با جنجالی آغاز شده سالی که برنامه اش را به اسم دیگری کردند تا یکی دو ماهی ناخن بجود.سالی که نکوست از بهارش پیداست…خب این اولین مصاحبه احسان علیخانی در سال 91 است. او در همه روزها و ماه های بعد از برنامه عید نوروزش و ماجرا های مربوط به ماه عسل قفل به لب زده نخواسته حرفی بزند تا چیزی ترک بردارد.حالا هم جز در کنایه چیزی نمیگوی. البته گفتنی زیاد است اما نه درباره آن شب کذا اجرای دونفره و آن برنامه که دیگری اجرایش کرد.بهانه ما حتی مهم تر بود.30 سالگی سن ویژه مردها. زمانی که به قول احسان علیخانی دست آدم را میگیرد و از پل جوانی عبور میدهند.حتی اگر یک نوجوان ابدی باشی.یکی مثل احسان علیخانی.متولد آبان 61. 30 سالگی مبارک!

یک روز از خواب بیدار میشوی و می بینی 30 ساله شده ای .30 سالگی و 40 سالگی سنی ست که برای اقایان خیلی مهم است و شاید به خصوص برای تو که زمینه کاری شناخته شده ای داری و مردم می شناسندت .با همه این تفاسیر ورود به دهه 4 زندگی برای تو چه حسی همراه داشت؟

- برای من اینطور نبود که از خواب بیدار شوم و حس کنم 30 ساله شده ام . برعکس دوستان در این چند وقت مدام در گوشم مینواختند که داری پیر میشی . بعد هم جشن تولد و این جور چیزها بود. پس نگذاشتند درست 30 ساله بشوم..

احسان علیخانی

بیوگرافی احسان علیخانی

نام :احسان

نام خانوادگی :علیخانی

تاریخ تولد :1361/8/15

محل تولد :تهران

محل سکونت :تهران خیابان هروی

تحصیلات :فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران

تاهل :مجرد

احسان علیخانی

زندگی شخصی احسان علیخانی

احسان علیخانی متولد 15 آبان 1358 در تهران است و ساکن خیابان هروی است ، او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است ، 2 خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.

مادرش پرستار بازنشسته است و به گفته  خودش بهترین دوستش است. در دوران مدرسه درسخوان اما شیطون بوده و برای مهار شیطنت مدیر مدرسه او را مبصر کلاس کرد. در دوران دبیرستان 1 سال در تیم نوجوان پرسپولیس و 1 سال سایپا بازی کرد و بعلت 3 بار شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود و سراغ فوتسال و تنیس رفت. 

برپا کننده جشن ها و مراسم مدرسه در دبیرستان و اجرای تئاتر بوده است. سال 1379 با رتبه 770 با رشته مدیریت بازرگانی وارد دانشگاه تهران شد در سال 79 با دستیاری کارگردانی در سریال ها و فیلم های سینمایی وارد کار هنری شد مثل پرونده های مجهول – بهشت آبی – هفت ترانه.

با دیدن اجرای جواد یحیوی به کار اجرا علاقه مند شده ، اولین برنامه زنده اش در سال 1380 بوده ، او اجراهایی مانند صبح آمد و ماه عسل و.. را برعهده داشته است. سال 81 بعنوان کارگردان آیتم وارد شبکه 1 شد و در سال 82 خیلی اتفاقی جلوی دوربین رفت و اجرا را شروع کرد.  

احسان علیخانی

احسان علیخانی در ماه عسل

ماه عسل نام برنامه ای زنده است که در ماه رمضان هرروز از شبکه 3 سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شده است. تا پیش از رمضان 1391 تهیه کنندگی و اجرای این برنامه را احسان علیخانی بر دوش داشت، حتی سال 87 هم فرزاد حسنی مجری این برنامه بود، اما در سال 91 تهیه کننده این برنامه مجید یوسفی و مجری این برنامه علی ضیا انتخاب شدند. موضوع این برنامه در قالب اجتماعی است. مهمانان این برنامه می تواند از هر قشری باشد از جمله:معلول، شاعر، نخبه و ... مجدداً در سال 92 اجرای این برنامه به احسان علیخانی سپرده شد و این امر در سال 93 تکرار شد.

ماجرای ازدواج لیلا اوتادی و احسان علیخانی

ازدواج احسان علیخانی با لیلا اوتادی از آن دست شایعاتی است که هر از چندگاهی در فضای مجازی می پیچد. هر دوی این هنرمندان از چهره های شناخته شده سینما و تلویزیون هستند که فعلا زندگی مجردی را به تاهل ترجیح داده اند و همین امر باعث شده که خبر ازدواج آنها مرتبا بر سر زبان ها بیفتد.

این هنرپیشه روز گذشته در پاسخ به سوال یکی از مخاطبانش در اینستاگرام خبر ازدواجش با احسان علیخانی را تکذیب کرد و گفت من تابحال حتی ایشان را از نزدیک ندیده ام و لطفا به شایعات توجه نکنید.

احسان علیخانی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • فاطمه

    احسان علی خانی یه دونه س تولدش مبارک

  • سارا صارمی

    عالی

  • علی

    ای

  • ناشناس

    نفس

  • ناشناس

    او یک خر است