شمانیوز
شما نیوز

هالک ایرانی

زمان مبارزه هالک ایرانی با ترسناک ترین مرد جهان

سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی و مارتین فورد ملقب به ترسناک ترین مرد روی زمین در روز دوم آوریل (۱۳ فروردین ۱۴۰۱) در لندن با هم به مبارزه خواهند پرداخت.

زمان مبارزه هالک ایرانی با ترسناک ترین مرد جهان

به گزارش شمانیوز:  این مبارزه ی بزرگ قرار است در ورزشگاه ۲۰ هزار نفری O2 لندن برگزار شود. این نبرد که قرار بود خیلی قبل تر و در سال ۲۰۱۸ انجام شود حالا در آوریل ۲۰۲۲ به وقوع خواهد پیوست.

به گفته ی SportBible این دو ورزشکار تا کنون در هیچ رشته ای مسابقه ی رسمی نداشته اند اما فورد علاوه بر بدنسازی چندین و چند سال است که در MMA به تمرین می پردازد.

مارتین فورد بدنساز و بازیگر اهل انگلیس است. او هم اکنون ۳۹ ساله و متاهل است و یک دختر دارد. فورد به خاطر هیبت ترسناکش شهرت دارد. قد او ۲۰۳ سانتی متر و وزنش حدود ۱۴۰ کیلوگرم است.

فورد در کودکی کریکت بازی می کرد و در آن مهارت قابل توجهی داشت. اما مصدومیت شدیدش در این ورزش در همان اوان نوجوانی باعث شد عشق و علاقه اش را به این ورزش از دست بدهد.

در نتیجه او بر روی پرورش اندامش تمرکز کرد و به بدنسازی روی آورد و به خاطر قد بلند و ظاهر هراس انگیزش خیلی زود مورد توجه قرار گرفت. مارتین فورد در فیلم های اکشن و رزمی هم به ایفای نقش پرداخته که از آن جمله می توان به «بویکا: شکست ناپذیر» و «کینگزمن: محفل طلایی» اشاره کرد.

فورد در اینستاگرامش نوشته که قول یک مبارزه ی خیلی «فنی» را نمی دهد اما این را ذکر کرده که مبارزه اش با غریبی «خیلی شخصی» شده است. وی در پایان گفته مبارزه ای را به نمایش خواهد گذاشت که تماشاگران آن را هرگز فراموش نکنند.

سجاد غریبی کیست؟

سجاد غریبی، مشهور به هالک ایرانی متولد آذر ۱۳۷۰ در اهواز است. وی اما در بوشهر بزرگ شده و در این شهر زندگی می کند. او که مجرد است و از دانشگاه آزاد بوشهر مدرک لیسانس بازرگانی دارد، به خاطر فیزیک عجیب و غریب و شباهتش به هالک، ابرقهرمان کتاب های مصور امریکایی، به شهرتی ناگهانی دست یافته است. قد سجاد غریبی ۱۸۸ سانتی متر و وزنش در سنگین ترین حالت ۱۸۰ کیلوگرم بوده است.

غریبی از سال ۸۶ ورزش را شروع کرده و از سال ۸۸ پاورلیفتینگ و از ۹۳ بدنسازی کار می کند. او همچنین به بوکس هم علاقه دارد. سجاد غریبی می گوید دعوت های زیادی به مبارزه دریافت کرده است. این بار اما قضیه بی نهایت جدی است و باید خودمان را برای نبردی هولناک آماده کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    خدا قوت پهلوان🤦‍♂️

  • Nasrr

    انشالله که پیروز بشه سر بلندمون کنه
    هرچی باشه هم وطن خودمونه