شمانیوز
شما نیوز

اعتراض نماینده مجلس به شرایط اقتصادی

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با بیان اینکه اقتصاد و بورس عشقی اداره می‌شود، گفت: باید مشخص شود جلساتی که در مجلس برگزار می‌شود چه خروجی دارد.

اعتراض نماینده مجلس به شرایط اقتصادی
 

 سیدکاظم دلخوش اباتری جلسه علنی امروز (سه شنبه 18 آبان ماه( مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: باید مشخص شود جلساتی که در مجلس برگزار می‌شود چه خروجی دارد.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با بیان اینکه اقتصاد و بورس عشقی اداره می‌شود، افزود: وزیر امور اقتصادی و دارایی باید مشخص کند که چه کسی این حوزه‌ها را اداره می‌کند چرا که نه تنها بازار سرمایه بلکه سایر بازارها نیز نابسامان است.

وی با بیان اینکه وزارت اقتصاد، وزارتخانه مادر است و باید همه امور اقتصادی را کنترل کند، تصریح کرد: وزیر اقتصاد تمام بازارها را باید پوشش دهد.

این نماینده مجلس با اشاره به خاطره‌ای یادآور شد: یکی از روسای جمهور قبلی سه وزیر پیشنهادی را برای کسب رأی اعتماد به مجلس معرفی کرد. در جلسه‌ای از من در مورد وضعیت وزرا سوال کرد که گفتم احتمالا یکی از وزرای پیشنهادی می‌تواند رأی اعتماد به دست آورد اما دو وزیر دیگر نمی‌توانند.

دلخوش با بیان اینکه رئیس جمهور فردی غیرمرتبط را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش معرفی کرده ادامه داد: چرا رئیس جمهور با رئیس مجلس برای معرفی وزیر پیشنهادی مشورت نکرد، در جلسه‌ای که صبح امروز با نمایندگان داشتیم 90 درصد نمایندگان به انتصابات اعتراض داشتند. مجلس به این وزیر پیشنهادی رأی اعتماد نخواهد داد. رئیس جمهور فرد مرتبط را معرفی کند.

منبع: آخرین خبر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied