شمانیوز
شما نیوز

برخی شهرهای ایران محروم از طرح حمایتی مسکن

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: متاسفانه با بهانه‌های واهی اسم برخی شهرستان‌ها در سامانه وجود ندارد و می‌طلبد تمامی مردم امکان ثبت نام داشته باشند تا شاهد حل مشکل مسکن باشیم.

برخی شهرهای ایران محروم از طرح حمایتی مسکن

احد آزادی‌خواه در نشست علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به رییس جمهور با بیان اینکه وضعیت بازار به هیچ وجه مطلوب نیست، گفت: گرانی‌های مهارگسیخته مردم را به ستوه آورده و دولت باید تلاش بیشتری برای کنترل بازار داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس در تذکر دیگری به دولت در مورد سفرهای استانی افزود: این اقدام بسیار مبارک و موثر است و هر چند برخی به این سفرها انتقاد دارند، اما دولتمردان از نزدیک می‌توانند با مشکلات و دردهای مردم آشنا شوند و نیاز است به قول های وعده داده شده عمل شود. به گونه‌ای اقدام نشود که نتیجه عکس داشته باشد و در نتیجه بی‌توجهی به مصوبات مردم گلایه مند شوند.

نماینده مردم ملایر در مجلس در تذکری به وزیر راه و شهرسازی افزود: طرح سالانه یک میلیون مسکن طرح بسیار خوبی است اما متاسفانه با بهانه‌های واهی اسم برخی شهرستان‌ها در سامانه وجود ندارد و می‌طلبد تمامی مردم امکان ثبت نام داشته باشند تا شاهد حل مشکل مسکن باشیم.

منبع: آخرین خبر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied