شمانیوز
شما نیوز

ایران و سوریه

تقابل ایران و سوریه | روز و ساعت دقیق بازی تیم ملی فوتبال ایران و سوریه

بازی تیم ملی ایران و سوریه که به میزبانی اردنی ها برگزار می‌شود فردا سه شنبه، 25 آبان ۱۴۰۰ و از ساعت 19:30 به وقت تهران برگزار می‌شود.

تقابل ایران و سوریه | روز و ساعت دقیق بازی تیم ملی فوتبال ایران و سوریه

به گزارش شما نیوز: ایران و سوریه روز سه شنبه 25 آبان ماه به مصاف هم خواهند رفت. ایران و سوریه ششمین دیدار را در چهارچوب دور نهایی انتخابی جام جهانی خواهند داشت. ایران و سوریه در چارچوب جام جهانی 2022 قطر باهم مسابقه خواهند داد. بازی تیم ملی ایران و سوریه که به میزبانی اردنی ها برگزار می‌شود فردا سه شنبه، 25 آبان 1400 و از ساعت 19:30 به وقت تهران برگزار می‌شود.

تیم ملی ایران در بازی بعدی انتخابی جام جهانی به مصاف سوریه می‌رود.

تیم ملی فوتبال ایران مهیا می‌شود تا فردا، سه شنبه، از ساعت ۱۹.۳۰ دقیقه به وقت تهران به مصاف سوریه برود. این بازی ششمین بازی شاگردان دراگان اسکوچیچ در مرحله گروهی انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا است.

تیم ملی در ۵ بازی قبلی با ۴ برد و یک تساوی و کسب ۱۳ امتیاز، صدرنشین گروه اول است و بالاتر از کره جنوبی که با ۱۱ امتیاز در رده دوم ایستاده، بخت زیادی برای صعود به جام جهانی قطر دارد. برخلاف ایران، اما سوریه، از ۵ بازی قبلی فقط ۲ امتیاز کسب کرده و در قعر جدول این گروه ایستاده است. سوریه میزبان دیدار با ایران است، ولی از آنجا که نمی‌تواند در خاک خودش میزبانی کند، اردن را به عنوان میزبان انتخاب کرده است. از همین رو، بازی تیم ملی با سوریه در ورزشگاه ملک عبدالله دوم اردن برگزار می‌شود.

تیم ملی فوتبال کشورمان فردا ششمین دیدار خود را در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل سوریه برگزار خواهد کرد.

شاگردان اسکوچیچ ساعت ۱۸:۳۰ امروز آخرین تمرین خود را در زمین محل برگزاری مسابقه برگزار خواهند کرد.

ملی پوشان فوتبال کشورمان روز چهارشنبه ساعت ۱۱:۳۰ صبح به تهران باز خواهند گشت و بعد از استراحت روز ۵ شنبه به تمرینات تیم‌های باشگاهی خود باز می‌گردند.

به این ترتیب ملی پوشان استقلال، فولاد، سپاهان و پرسپولیس تنها با یک جلسه تمرین به ترکیب تیم‌های باشگاهی خود باز خواهند گشت.

ادامه رقابت‌های لیگ برتر در هفته پنجم روز جمعه پیگیری خواهد شد.

ایران و سوریه

پاداش ۳۲۴ میلیارد تومانی فیفا در انتظار تیم ملی

فدراسیون فوتبال ایران در صورت صعود به جام جهانی مبلغی حدود ۳۲۴ میلیارد تومان دریافت خواهد کرد.

فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا پاداش تیم‌ها را برای حضور در جام جهانی افزایش داده است. تیم ملی فوتبال ایران در آستانه صعود به جام جهانی است و برتری در دیدار فردا برابر سوریه تقریبا خیال شاگردان اسکوچیچ را برای حضور در جام جهانی راحت می‌کند.

اما فدراسیون فوتبال نیز می‌تواند این بار درآمد قابل توجهی از این صعود داشته باشد. بر این اساس با توجه به افزایش ۲۲ درصدی پاداش تیم‌ها از سوی فیفا، ۱۲ میلیون دلار معادل تقریبا ۳۲۴ میلیارد تومان در اختیار فدراسیون فوتبال ایران قرار می‌گیرد.

هم‌چنین در صورتی که تیم ملی ایران موفق شود برای اولین‌بار از مرحله گروهی صعود کند، دو میلیون دلار دیگر نیز به دست خواهد آورد.

فیفا پاداش تیم قهرمان جام جهانی را ۵۰ میلیون دلار، تیم دوم را ۴۰ و تیم سوم را ۳۰ میلیون دلار تصویب کرده است.

ایران و سوریه

پیش بینی نتیجه بازی ایران و سوریه از نگاه سایت خارجی

سایت خارجی در خصوص بازی تیم ملی کشورمان و تیم ملی سوریه صحبت کرد و از دست بالاتر شاگردان اسکوچیچ نوشت.

در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم ملی کشورمان فردا از ساعت ۱۹ و ۳۰ در اردن به مصاف تیم ملی سوریه خواهد رفت.

یک سایت ویتنامی در خصوص این بازی نوشت و مدعی شد که تیم ملی کشورمان در این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی خواهد رسید. congluan نوشت: ایران همچنان پس از ۵ بازی در صدر جدول گروه قرار دارد. آنها انگیزه دارند خیلی زود راهی جام جهانی شوند و می‌خواهند از سوریه به عنوان قربانی استفاده کنند.

تیم ملی کشورمان مقابل سوریه ۱۸ بار دیدار کرده که ایران تنها یک بار شکست خورده است. تیم ملی کشورمان در مقابل سوریه به ۱۰ پیروزی و ۷ تساوی دست یافته است.

رسانه ویتنامی نوشت: سوریه شانسی برای صعود به جام جهانی ندارد و در ۵ بازی به ۳ باخت و ۲ تساوی دست یافته است. ایران البته اوضاع خوبی دارد و به ۴ برد و یک تساوی رسیده است.congluan در خصوص ترکیب تیم ملی کشورمان نیز نوشت که علیرضا بیرانوند در دروازه قرار خواهد گرفت و تیم ملی کشورمان به مانند بازی با لبنان به میدان خواهد رفت.

گرد آوری از خبر ورزشی و فرارو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied