شمانیوز
شما نیوز

گوشی شیائومی

قیمت گوشی شیائومی در بازار امروز 27 آبان | جدول قیمت گوشی شیائومی

امروز (پنجشنبه 27 آبان ماه) قیمت انواع گوشی شیائومی در بازار آزاد تهران، اعلام شد.

قیمت گوشی شیائومی در بازار امروز 27 آبان | جدول قیمت گوشی شیائومی

به گزارش خبرنگار شما نیوز: گوشی شیائومی ساخت کشور چین است. گوشی شیائومی در بازار ایران طرفداران بسیاری دارد. بسیاری از مصرف کنندگان گوشی شیائومی معتقد هستند که قیمت این گوشی نسبت به امکاناتی که دارد مناسب است. گوشی شیائومی در مدل های مختلف وارد بازار ایران شده و در بین مردم از جایگاه مناسبی برخوردار است. قیمت گوشی شیائومی در چند روز با نوسان روبرو بوده است ولی همچنان از فروش مناسبی برخوردار است.
در جدول زیر، قیمت گوشی‌های شیائومی (قیمت ها به تومان است) در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت گوشی شیائومی

مشخصات گوشی های موبایل شیائومی

شیائومی یکی از موفق‌ترین استارتاپ‌های حوزه‌ی فناوری به شمار می‌آید که کار خود را با عرضه‌ی گوشی شیائومی Mi آغاز کرد بعدها با تولید لپ تاپ شیائومی و تلویزیون شیائومی فعالیت خود را گسترش داد. در حوزه‌ی دستبندهای سلامتی نیز سری محصولات می بند توانست بارها رکورد فروش این دسته را جابجا کند.
آنچه در مورد محصولات این شرکت مخصوصا گوشی های شیائومی به عنوان مزیت رقابتی مطرح می‌شود پایین بودن قیمت گوشی های شیائومی است؛ به طوری که اگر امکانات و قیمت شیائومی را با سایر مدل های مشابه از سایر برندها مقایسه کنید خرید گوشی شیائومی وسوسه‌انگیز خواهد بود.

بهترین گوشی شیائومی و انواع آن

برند Mi را شاید بتوان محبوب‌ترین موبایل های شیائومی در بازار گوشی‌های میان‌رده و بالارده دانست. اگر به دنبال یک گوشی پرچمدار از شیائومی هستند، باید در سری Mi آن بیابید. شاید بتوان قیمت موبایل شیائومی را در بازار میان‌رده‌ها و پایین‌رده‌های یک مزیت رقابتی بزرگ دانست اما این مساله در سری Mi کم‌رنگ‌تر از زیربرندهای این شرکت است.
پس از اثبات کیفیت گوشی های شیائومی کاربران بسیاری از کشورها خرید گوشی شیائومی را به سایر برندها ترجیح دادند. پایین‌تر بودن قیمت گوشی شیائومی در بازارهای مهمی مانند هند کاملا به نفع شیائومی تمام شد و مدل‌هایی مانند ردمی نوت ۷ در این کشورها رتبه‌ی نخست فروش را به دست آوردند.
احتمالا نام گوشی ردمی و گوشی پوکو به گوشتان خورده است. این برندهای محبوب از زیربرندهای شیائومی به حساب می‌آیند. ردمی در ابتدا نام یک سری از محصولات اقتصادی شیائومی بود. فروش بالای گوشی های ردمی سبب شد این شرکت چینی در سال ۲۰۱۹ یک زیربرند با نام ردمی تأسیس کند. بالا بودن کیفیت ساخت و پایین بودن قیمت گوشی ردمی باعث شد گوشی میان رده شیائومی سهم عمده‌ی بازار میان رده ها را در بسیاری از کشورها به خود اختصاص دهد.
تنوع زیاد محصولات این شرکت چینی باعث شده است که انتخاب بهترین گوشی شیائومی دشوار باشد؛ از این رو توصیه می‌شود پیش از خرید نیازهای خود را به خوبی شناخته و سپس از بخش راهنمای خرید گوشی بهترین توصیه‌های زومیت برای خرید را نیز مشاهده کنید.

گوشی پوکو و گوشی بلک شارک

در سال ۲۰۱۸ سران شرکت چینی شیائومی تصمیم گرفتند سری می را به پرچمداران شیائومی اختصاص دهند؛ از این رو گوشی پوکو را با هدف عرضه گوشی پرچمدار ارزان قیمت در بازار جهانی متولد شد. این برند خیلی زود، احتمالا برای مقابله با تحریم‌های احتمالی آمریکا، مستقل اعلام شد و تا کنون گوشی‌های پرفروش زیادی را روانه بازار کرده است. شیائومی با انواع گوشی پوکو نیز توانست موفق ظاهر شود و این برند نیز توانست در سال ۲۰۲۰ اعلام استقلال کند.
در سال ۲۰۱۸ وقتی خرید گوشی شیائومی به یکی از گزینه‌ی جدی کاربران تبدیل شد، برند چینی تصمیم گرفت با زیربرند بلک شارک پا به عرصه‌ی گوشی‌های گیمینگ بگذارد. گوشی‌های بلک‌شارک ظاهر متفاوت از دیگر موبایل های شیائومی دارند و برای جلب نظر گیمرها، ویژگی‌های خاصی برای بازی دارند. بلک‌شارک به اندازه‌ی گوشی‌های میان‌رده‌ی شیائومی در بازار کشورمان محبوب نیست.
شیائومی که تقریبا در هر حوزه‌ای محصول باکیفیتی برای ارائه دارد، با برندهای زیادی همکاری داشته است. اگرچه این همکاری باعث شده است مثلا برندهایی مانند امیزفیت هم در ایران زیرمجموعه‌ی شیائومی شناخته شوند؛ اما به واقع چنین نیست. غیر از ردمی، پوکو و بلک شارک که بالاتر به آن‌ها اشاره شد، از برندهای زیرمجموعه‌ی شیائومی که در ایران شناخته‌شده‌تر هستند می‌توان به Mijia ،Huami و ZMI اشاره کرد. از این سه برند، هوامی وظیفه تولید ساعت های هوشمند شیائومی را برعهده دارد، میجیا در حوزه دوربین‌های نظارتی فعالیت داشته و ZMI مشغول به تولید انواع پاوربانک شیائومی است.

میانگین قیمت گوشی های شیائومی

برای هر کاربری که قصد خرید گوشی دارد، قیمت یک فاکتور اساسی به شمار می‌آید. اگر قیمت گوشی شیائومی را با سایر گوشی‌های هم رده آن مقایسه کنید، خواهید دید قیمت شیائومی نسبت به سایر برندها با مدل‌های مشابه بسیار مقرون به صرفه است. لی جون هم‌بنیانگذار شیائومی بارها اعلام کرده است که سیاست آن‌ها سود کم و فروش بیشتر است. به علاوه کیفیت بالای انواع گوشی شیائومی نیز سبب شد این برند خیلی زود در بازار جهانی نامی برای خود دست و پا کند.
لیست قیمت گوشی های شیائومی، به صورت پیوسته به روز می‌شود تا کاربران بتوانند در گوشی موردنظر خود را با بهترین قیمت در بهترین زمان خریداری کنند. در تب قیمت موبایل شیائومی موردنظر خود علاوه بر لیست فروشگاه‌ های عرضه‌کننده، نمودار تغییرات قیمت نیز در دسترس قرار دارد.

کیفیت گوشی های شیائومی

در سال‌های آغازین حضور شیائومی در بازارهای بین‌المللی عده‌ای که غالبا شامل طرفداران سایر برندهایی مانند سامسونگ و اپل می‌شدند، کیفیت گوشی های شیائومی را به عنوان گوشی ارزان زیر سوال می‌بردند. اما قطعاتی که شیائومی در گوشی‌های خود با نام‌های می و ردمی به کار برد توجه همگان را به خود جلب کرد. این شرکت از معدود شرکت‌های چینی بود که در اکثریت مدل‌های خود از پردازنده آمریکایی کوالکام بهره می‌گرفت.
مشخصات گوشی شیائومی باعث شد، کاربران هنگام مقایسه قیمت گوشی ها ناگزیر از انتخاب گزینه‌ی دارای می یا ردمی باشند. از این رو، شرکت چینی که رفته رفته اپل چین هم لقب گرفته بود خیلی زود به یکی از معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند بدل شد.

طراحی گوشی شیائومی

طراحی گوشی موبایل شیائومی در ابتدای فعالیت تا حد زیادی تأثیر گرفته از طراحی گوشی های آیفون بود. همین تقلید یا تأثیرپذیری از اپل یکی از دلایلی بود که لقب اپل چین به شیائومی داده شد. اما در ادامه‌ی راه و در سال ۲۰۱۶ این شرکت با یک طراح فرانسوی به نام فیلیپ استارک وارد همکاری شد.
حاصل این همکاری سری متفاوت و موفق می میکس (MI Mix) بود. شیائومی توانسب برای اولین بار محصولی تمام‌صفحه را رونمایی کند که شبیه هیچ یک از محصولات شرکت‌های رقیب نبود. عرضه‌ی می میکس نقطه‌ی عطفی در طراحی گوشی های شیائومی به حساب می‌آمد.
با مشاهده عکس گوشی شیائومی که در ابعاد مناسب در صفحات محصول در دسترس است، به خوبی می‌توان سبک طراحی محصول را مشاهده کرد. شیائومی یکی از معدود شرکت‌هایی است که در موبایل های خود از فرستنده مادون‌قرمز برای کنترل لوازم خانگی استفاده می‌کند.

رابط کاربری گوشی های شیائومی

رابط کاربری MIUI که از بسیاری جهات از جمله نداشتن منوی برنامه‌ها و پنل نوتیفیکیشن شباهت زیادی به رابط کاربری آیفون‌ها دارد، سرعت اجرای بالایی داشته و رنگ‌ها و افکت‌های به کاررفته در آن بسیار چشم‌نواز هستند. چینی‌ها بخش زیادی از این رابط کاربری را با پیشنهاد گرفتن از کاربران طراحی کرده‌اند. امکانات زیادی از قبیل قابلیت شخصی سازی تم، فونت و پشتیبانی از سوپروالپیپر در سال‌های اخیر به رابط کاربری گوشی های شیائومی اضافه شده است.
رابط کاربری MIUI بر پایه‌ی اندروید است؛ با این وجود، آپدیت اندروید و MIUI وابسته به یکدیگر نیستند. شیائومی معمولا طی دو سال ۲ نسخه ارتقا اندروید را به کاربرانش ارائه می‌کند؛ اما نسخه‌های پایدار آپدیت شیائومی برای MIUI به صورت ماهیانه منتشر می‌شود. برای کاربرانی که مشتاق برخورداری از جدیدترین امکانات هستند، شیائومی آپدیت هفتگی یا رام developer را نیز در نظر گرفته است. این آپدیت‌ها به صورت هفتگی منتشر می‌شوند و برای دریافت آن‌ها لازم است یک بار رام دولوپر یا بتا را روی گوشی خود فلش کنید. رابط کاربری MIUI در نسخه‌های MIUI 12 و MIUI 12.5 کاملا بهینه شده و امکاناتی نظیر هوش مصنوعی برای اجرای سریعتر برنامه‌ها به آن اضافه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied