شمانیوز
شما نیوز

هوای تهران

دمای هوای تهران به 4 درجه خواهد رسید | منتظر سرمای شدید باشید

کارشناس هواشناسی گفت:روز یکشنبه با ورود سامانه بارشی به جنوب غرب کشور در استان‌های واقع در جنوب غرب، غرب استان فارس، شمال بوشهر و غرب اصفهان بارش پیش‌بینی می‌شود.

دمای هوای تهران به 4 درجه خواهد رسید | منتظر سرمای شدید باشید

به گزارش شمانیوز: صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی، با بیان این‌که امشب پنجشنبه با گذر موج تراز میانی جو از نوار جنوبی کشور در مناطقی از جنوب فارس، بوشهر، هرمزگان، جزایر واقع در مرکز و شرق خلیج‌فارس و ارتفاعات کرمان افزایش ابر، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی گاهی همراه با گرد و خاک رخ می‌دهد، گفت: روز جمعه در جنوب شرق وزش باد و در ارتفاعات کرمان افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد و در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار انتظار می‌رود.

ضیائیان بیان کرد: روز شنبه در مناطقی از جنوب غرب و ارتفاعات واقع در غرب و شمال غرب استان‌های بوشهر، فارس و جنوب  اصفهان رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ می‌دهد.

ضیائیان بیان کرد: روز یکشنبه با ورود سامانه بارشی به جنوب غرب کشور در استان‌های واقع در جنوب غرب، غرب استان فارس، شمال بوشهر و غرب اصفهان بارش پیش‌بینی می‌شود.

او افزود: روز دوشنبه گستره فعالیت سامانه، مناطق شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران را نیز در بر خواهد گرفت و در مناطقی از شرق و شمال شرق کشور بارش پراکنده رخ خواهد داد.

کارشناس هواشناسی یادآور شد: از بعد از ظهر یکشنبه تا روز دوشنبه بارش در جنوب قزوین، مرکزی، شرق لرستان، جنوب ایلام، شمال خوزستان، چهارمحال‌وبختیاری و شمال کهگیلویه و بویراحمد شدت خواهد داشت و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش به‌صورت برف و در استان‌های جنوبی همراه با رعدوبرق خواهد بود.

او بیان کرد: روز سه‌شنبه در مناطق شمال شرق و شرق کشور بارش پراکنده گاهی وزش باد شدید رخ می‌دهد و این سامانه بتدریج از مرزهای شرقی خارج خواهد شد.

ضیائیان با بیان اینکه روز چهارشنبه در غالب مناطق کشور آسمان صاف و آرام است، گفت: از امشب تا شنبه با توجه به پایداری جو و سکون نسبی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت واقع در نیمه شمالی کشور افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا رخ می‌دهد.

او درباره آب‌وهوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا قسمتی ابری و همراه با غبار محلی گاهی نیمه‌ابری همراه با مه رقیق است و بیشترین دمای تهران ۱۱ درجه و کمترین آن ۴ درجه خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied