شمانیوز
شما نیوز

رونمایی از طرح ویژه ترافیکی

طرح‌های ویژه‌ای در حوز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در همه نقاط شهر تهران به مرحله اجرا در خواهد آمد که کمک به حل مشکل ترافیک تهران می کند.

رونمایی از طرح ویژه ترافیکی

دیروز فرمانده انتظامی تهران از اجرای طرح‌های ویژه‌ای در حوزه روان سازی و مدیریت ترافیک از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در همه نقاط شهر تهران از امروز شنبه ۲۹ آبان خبر داد.

دیروز خبری مبنی بر اجرای طرح‌های ویژه‌ای برای روان سازی و مدیریت ترافیک شهر تهران از سوی فرمانده انتظامی تهران مطرح شد که در این طرح قرار است از پلیس پیشگیری و یگان امداد پلیس استفاده شود.

گویا به گفته فرمانده انتظامی تهران ۴۰۰ نفر برای کمک به مدیریت ترافیک پایتخت به مجموعه راهور تزریق شده است.

براساس اعلام سردار رحیمی، در این زمینه از ظرفیت مرکز هوشمند کنترل ترافیک راهور و همچنین مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پایتخت بیش از پیش استفاده خواهد شد.

طبق آنچه فرمانده نیروی انتظامی خبر داده است، طرح‌های ویژه‌ای در حوزه روان سازی و مدیریت ترافیک با استفاده از ظرفیت سایر پلیس‌های تخصصی از جمله پلیس پیشگیری و یگان امداد پلیس پایتخت از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در همه نقاط شهر تهران به مرحله اجرا در خواهد آمد.

جزئیات بیشتری از طرح ویژه ترافیکی مطرح نشده اما باتوجه به اینکه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در تمام نقاط شهر تهران به اجرا در می‌آید، باید دید باتوجه به لغو نشدن ممنوعیت تردد شبانه باید دید کمکی به حل ترافیک عصرگاهی پایتخت می‌کند یا خبر؟

منبع: تجارت نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied