شمانیوز
شما نیوز

بابک جهانبخش

همسر بابک جهانبخش خودش را رسوا کرد | افشاگری از زن بابک جهانبخش

خبرنگار پاپاراتزی علیه همسر بابک جهانبخش دست به افشاگری زد.

همسر بابک جهانبخش خودش را رسوا کرد | افشاگری از زن بابک جهانبخش

به گزارش شمانیوز: همسر بابک جهانبخش تصاویری از جشن تولد دخترشان نیلا در اینستاگرام منتشر کرد. بابک جهانبخش متولد 1 فروردین 1362 در آلمان است. بابک جهانبخش دوبار ازدواج کرده استو همسر دوم بابک جهانبخش پریا پرتوی فرد است.خبرنگار پاپاراتزی علیه همسر بابک جهانبخش دست به افشاگری زد.

بابک جهانبخش

نام اصلی: علی جهانبخش

متولد: ۱ فروردین ۱۳۶۲ بوخوم، آلمان

شغل: موزیسین و خواننده

حرفه: موسیقی

سبک : پاپ

سازها: پیانو، گیتار، کیبورد،کاخون

سال‌های فعالیت: ۱۳۸۴ تاکنون

بیوگرافی بابک جهانبخش:

بابک جهانبخش ، متولد فروردین سال 1362 برابر با 21 مارس 1983 در بوخوم آلمان است. نام اصلی و شناسنامه ای او علی جهانبخش است. بابک جهانبخش فعالیت خود را از سال 1384 شروع کرده و تاکنون از پرطرفدارترین خواننده ها و موزیسین ها بشمار می رود. مدرک تحصیلی بابک جهانبخش دیپلم تجربی است.

پدر و مادر بابک جهانبخش ایرانی هستند ولی بدلیل تحصیلات پدرش در آلمان وی در بوخوم متولد شد. بابک جهانبخش یک خواهر کوچکتر دارد.

بابک جهانبخش

شروع بابک جهانبخش از آلمان تا ایران

بابک جهانبخش نوازندگی پیانو را از 5 سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم آلمان آغاز نمود و بعد از تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد. اولین کسی که او را به خواننده شدن تشویق کرد مرحوم مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی بود. او دوره های آموزشی جدید را طی کرد و در سال 76 و در سن 14 سالگی، مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در آن زمان با تایید محمدعلی معلم همراه بود دریافت کرد و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط نمود .

شهرت بابک جهانبخش با نخستین آلبوم

در سال 1382 تولید اولین آلبوم او شروع شد و در سال 1384 آلبوم چی شده را روانه بازار کرد و در همان سال هم به عنوان دومین پدیده سال انتخاب شد او با انتشار آلبوم من و بارون در 21 تیر 91 وارد مرحله جدیدی از فعالیت هنری خود شد

بابک جهانبخش

ازدواج بابک جهانبخش با مروارید شهریاری همسر اولش در انگلیس

آشنایی خواننده ایرانی با همسر اولش مروارید شهریاری در کنسرتی که در لندن برگزار شد برمیگردد و آن دو با هم در این کنسرت آشنا شدند و این دوستی به ازدواج منجر شد .

طلاق بابک جهانبخش ازهمسر اول

همسر اولش یکی عوامل برگزار کننده کنسرتش در لندن بود . این زوج بدون خبر رسانه ها و در سکوت خبری و به دلیل نامعلومی از هم جدا شدند و طلاق گرفتند و یک پسر به نام آرتا از آنها باقی مانده است . مروارید شهریاری متولد تهران و فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی می باشد .

بابک جهانبخش

ازدواج مجدد بابک جهانبخش:

بابک جهانبخش در سال 1396 با پریا پرتوی فرد ازدواج کرد.

نظر بابک جهانبخش درباره موسیقی تکراری

مخاطب تکرار را می پسندد تنها به این خاطر سراغ کارهای متفاوت می روم تا برچسب تکراری و یکنواخت بودن از روی من برداشته شود. در واقع من در این سال ها به این باور رسیده ام که مخاطبان ما تکرار را دوست دارند چون وقتی از شما می خواهند که کاری شبیه « من و بارون»، «چی شده» یا «دوست دارم» اجرا کنی یعنی من تکراری می خواهم. فضاها محدود می شود اما خب ما هم مطمئنا چیزی را که مخاطبان مان می پسندند را کار می کنیم. من تمام چیزهایی را که می خوانم به خصوص ترانه ها و کارهایی که مال خودم است، درواقعیت تجربه کردم و تمام شان برای من واقعی و ملموس است شاید برخی از این کارها حس الان من نباشند ولی کاملا حس شان کردم. به همین خاطر تا چیزی را باور نداشته باشیم نمی توانیم آن را به همان خوبی انتقال دهیم. پس اگر محبوب می شود به نحوی به سازنده آن نزدیک و با حس آن درگیر است. مثلا من «ایده آل» را برای پسرم آرتا خواندم. حاضرم قسم بخورم زمانی که موسیقی را شروع کردم هیچ حمایتی نشدم .اصلا تا زمانی که پای پول وسط باشد کارها خراب می شوند.چیزی که در کل این سال ها شنیده شده و برایش زحمت کشیده ام با پول به​دست نمی آید.چون کاری که ساخته می شود باید دلی باشد نه بیزینسی

بابک جهانبخش

آلبوم های بابک جهانبخش :

حالم خوبه (۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵)

مدار بی‌قراری (۲۳ شهریور ۱۳۹۳)

اکسیژن (۲۲ مرداد ۱۳۹۲)

من و بارون (۲۱ تیر ۱۳۹۱)

زندگی من (۱۷ خرداد ۱۳۹۰)

احساس (۳۰ خرداد ۱۳۸۹)

بی اسم (۲۲ آبان ۱۳۸۷)

چی شده (اواخر آذر ۱۳۸۴)

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied