شمانیوز
شما نیوز

پخش زنده فوتبال

پخش زنده فوتبال امروز دوشنبه 29 آبان ماه از تلویزیون | جدول پخش زنده فوتبال

لیگ‌های اروپایی امروز و امشب با برگزاری چند دیدار مهم با پخش زنده فوتبال پیگیری خواهد شد که مهم‌ترین بازی نبرد لیورپول و آرسنال خواهد بود.

پخش زنده فوتبال امروز دوشنبه 29 آبان ماه از تلویزیون  | جدول پخش زنده فوتبال

به گزارش شمانیوزتلویزیون پخش زنده فوتبال را برای مخاطبان فراهم می کند. امشب تلویزیون لیگ های مهم اروپایی را در قالب پخش زنده برای علاقمندان فراهم می کند. پخش زنده فوتبال با پیگیری لیگ‌های اروپایی و چند دیدار مهم در جدول پخش زنده فوتبال امشب مهمان علاقمندان و فوتبال دوستان است. 

امروز چه فوتبال‌های مهمی از تلویزیون پخش می‌شود؟

هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس

لستر سیتی – چلسی

ساعت ۱۶:۰۰

شبکه ورزش

هفته دوازدهم بوندسلیگا آلمان

دورتموند – اشتوتگارت

ساعت ۱۸:۰۰

هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس

واتفورد – منچستر یونایتد

ساعت ۱۸:۳۰

شبکه ورزش

هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس

نیوکاسل – برنتفورد

ساعت ۱۸:۳۰

هفته پانزدهم ژوپیلرلیگ بلژیک

سرکل بروژ – شارلروا

ساعت ۱۸:۴۵

هفته چهاردهم لیگ ۱ فرانسه

پاری‌سن‌ژرمن – نانت

ساعت ۱۹:۳۰

هفته سیزدهم سری آ ایتالیا

لاتزیو – یوونتوس

ساعت ۲۰:۳۰

هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس

لیورپول – آرسنال

ساعت ۲۱:۰۰

شبکه ورزش

هفته چهاردهم لالیگا اسپانیا

اتلتیکو مادرید – اوساسونا

ساعت ۲۱:۰۰

هفته سیزدهم سری آ ایتالیا

فیورنتینا – میلان

ساعت ۲۳:۱۵

شبکه ورزش

هفته چهاردهم لالیگا اسپانیا

بارسلونا – اسپانیول

ساعت ۲۳:۳۰

پخش زنده بازی تیم های لسترسیتی و لسترسیتی در چارچوب دیدارهای هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر انگلیس امروز شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ جریان می یابد.

گفتنی است؛ بازی چلسی و لستر سیتی از ساعت ۱۶:۰۰ به صورت زنده از دیلی فوتبال پخش خواهد شد.

پخش زنده فوتبال

بازی چلسی و لسترسیتی زنده از کدام شبکه ها پخش می شود؟

بدون شک تماشای مسابقات فوتبال از تلویزیون آسان ترین روش ممکن برای تماشای پخش زنده فوتبال است اما همیشه به تلویزیون دسترسی نیست و یا گزارشگر شبکه های تلویزیونی مورد اقبال مخاطبان نیستند؛ هرچند دسترسی به اینترنت پرسرعت هم چندان سهل نیست اما دیلی فوتبال تلاش دارد تا امکان پخش زنده و تماشای آنلاین بازی چلسی و لستر سیتی را متناسب با سرعت اینترنت کاربران فراهم کند.

شبکه بین اسپورت

گزارشگرهای عربی هیجان بازی های فوتبال را دو چندان می کنند؛ شبکه بین اسپورت با چند کانال HD پخش همزمان دیدارهای مهم فوتبال جهان را پوشش می دهد اما تماشای مسابقات از این شبکه به صورت آنلاین نیازمند خرید اشتراک است.

نرم افزارهای اندرویدی دسترسی به ابزارهای آنلاین را سهولت بخشیده اند؛ برنامه اندرویدی دیلی فوتبال نیز جهت دسترسی آسان مخاطبان به سرویس های مختلف و اخبار وب سایت دیلی فوتبال از جمله پخش زنده بازی چلسی و لسترسیتی منتشر شده است که می توانید آن را از کافه بازار دانلود کنید.

همین ابتدا باید بگوییم که شبکه اسکای اسپورتس هم مانند بین اسپورت برای پوشش ماهواره ای و اینترنتی بازی های فوتبال اشتراک ویژه ارائه می دهد و تماشای مسابقات از این شبکه هزینه بر خواهد بود؛ اگر تمکن مالی دارید [و مقیم کشورهای اروپا یا آمریکا هستید] و می خواهید دیدارهای فوتبال را با کیفیت اچ دی تماشا کنید این شبکه گزینه خوبی است.

برنامه پخش زنده بازی تیم های چلسی و لستر سیتی

اگر هنگام پخش زنده دیدار چلسی و لسترسیتی ، به تلویزیون دسترسی ندارید و می‌خواهید این دیدار را آنلاین تماشا کنید، دیلی فوتبال این امکان را برای شما فراهم کرده است؛ بازی چلسی و لستر سیتی به صورت زنده در وب سایت دیلی فوتبال پخش می شود.

همچنین در نظر داشته باشید، نتیجه زنده بازی تیم های چلسی و لسترسیتی در لیگ برتر انگلیس را می توانید در لینک زیر دنبال کنید.

نتیجه بازی چلسی و لسترسیتی در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس

تنها دقایقی پس از اتمام مسابقه چلسی و لسترسیتی نیز فیلم خلاصه بازی این دیدار بارگذاری می شود.

وضعیت دو تیم

لیورپول پس از دو هفته ناکامی می خواهد خود را به صدر جدول نزدیک کند. قرمزها که روحیه بالایی از دو پیروزی 5-0 مقابل منچستریونایتد و واتفورد گرفته بودند، در خانه مقابل برایتون متوقف شدند. در آخرین دیدارشان در لیگ برتر نیز به مصاف وستهم رفتند که با نتیجه 3-2 شکست خوردند.

لیورپول می داند که این امتیازات از دست رفته باعث فاصله شان با صدر جدول شده و حال اگر بخواهند به صدر نزدیک شوند، باید مقابل شاگردان آرتتا پیروز شدند. هرچند که کاری دشوار خواهند داشت.

از اردوی لیورپول خبر می رسد که سادیو مانه آماده بازی شده و این خبر خوبی برای یورگن کلوپ است. هرچند بعید می رسد جوردن هندرسون و اندی رابرتسون در این دیدار حضور داشته باشند.

در سوی دیگر میدان، آرتتا می خواهد روند خوب تیمش را ادامه دهد. توپچی ها نه تنها در 6 دیدار اخیر خود در لیگ برتر شکست نخورده اند، بلکه سه پیروزی پیاپی مقابل استون ویلا، لسترسیتی و واتفورد موجب شد این تیم خود را تا رتبه پنجم بالا بکشد و اکنون با 20 امتیاز پشت سر لیورپول چهارم جدولی است که 22 امتیاز دارد.

قطعا هر دو سرمربی برای کسب پیروزی پا به این دیدار خواهند گذاشت چرا که از دست دادن امتیاز در این مسابقه باعث فرصتی برای رقبا و پس گرفتن رتبه تیم ها خواهد شد.

گردآوری از خبر ورزشی و فرارو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied