شمانیوز
شما نیوز

متابولیسم بدنتان را با این نوع از برنج بالا ببرید

در خصوص برنج باور کلی جامعه بر روی چاق کنندگی و مضر بود مصرف برنج برای انواع بیماری استوار شده است که صحیح نیست؛ برنج در صورت پخت صحیح و مصرف متعادل میتواند یکی از سالم ترین مواد غذایی آشپزخانه شما باشد.

متابولیسم بدنتان را با این نوع از برنج بالا ببرید

مزایای برنج برای سلامتی انسان در برگیرنده توانایی آن برای فراهم اوردن انرژی فوری و سریع، تنظیم و بهبود اجابت مزاج، تثبیت کردن سطح قند خون، کندتر کردن فرآیند پیری است. با اینحال برنج می تواند منابع ضروری ویتامین B1 برای سلامت انسان را نیز فراهم آورد.

 

سایر فواید برنج شامل توانایی آن برای افزایش سلامت پوست، افزایش متابولیسم، کمک به هضم، کاهش فشار خون، کمک به کاهش وزن، بهبود سیستم ایمنی و محافظت از بدن در برابر بیماری های قلبی و سرطان است. برنج در بیشتر فرهنگ ها یک ماده غذایی اصلی است و برای افراد مهم است.

 

مزایای متعدد این ماده را می توان در بیش از ۴۰۰۰۰۰ گونه مختلف از آن که در سرتاسر جهان موجود است پیدا کرد. برنج فرآوری نشده زیاد تحت تاثیر فرایندهای مختلف قرار نمی گیرد و دارای ارزش تغذیه ای بالایی است. با اینحال برنج سفید فرآوری می شود و به همین خاطر مزایای کمتری دارد.

 

از آنجایی که برنج کربوهیدرات خوبی دارد می تواند به عنوان سوخت برای بدن عمل نماید و به عملکرد طبیعی مغز کمک کند. همانطور که می دانید کربوهیدرات ها برای متابولیزه شدن توسط بدن ضروری هستند و می توانند به انرژی تبدیل شوند.

ویتامین ها، مواد معدنی و ترکیبات آلی متعدد باعث افزایش عملکرد و فعالیت متابولیکی تمامی اندام ها می شود و می تواند سطح انرژی را افزایش دهد.

 

مصرف برنج برای سلامتی شما عالی است زیرا حاوی چربی های مضر، کلسترول و سدیم نیست. این ماده بخش خوبی از رژیم غذایی متعادل محسوب می شود. هر غذایی که بتواند مواد مغذی را بدون داشتن ..

منبع:بیتوته

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied