شمانیوز
شما نیوز

با این 4 غذا گرسنگی کاذب را از بین ببرید!

همیشه احساس گرسنگی می کنید اما می خواهید در مقابل میان وعده مقاومت کنید؟ این 4 ماده غذایی به شما کمک می کنند تا برای مدت طولانی تری احساس سیری داشته باشید.

با این 4 غذا گرسنگی کاذب را از بین ببرید!

همیشه احساس گرسنگی می کنید اما می خواهید در مقابل میان وعده مقاومت کنید؟ این 4 ماده غذایی به شما کمک می کنند تا برای مدت طولانی تری احساس سیری داشته باشید بنابراین می توانید در برابر این اشتیاق مقاومت کنید. علیرغم اینکه رژیم های غذایی ما چقدر سالم است ، اما گاهی اوقات هیچ مقداری سالاد نمی تواند گرسنگی ما را برطرف کند و برای ادامه کار فقط به مقدار کمی اضافی نیاز داریم. اما وقتی رژیم می گیرید یا غذای سالم می خورید ، یافتن غذاهایی که هم گرسنگی را برطرف کنند و هم کالری را پایین نگه دارند دشوار است. خوشبختانه برخی ماده غذایی وجود دارند که هم سیرکننده و هم مقوی هستند ، و تسکین دهنده معده های غرغره ما هنگام تلاش برای کاهش وزن هستند.

 

1- فرنی

از هر سایت بهداشتی یا متخصص تغذیه سوال کنید و آنها بطور مداوم فرنی ، بلغور جو دوسر و انواع جو دو سر را به عنوان یک غذای سالم اما پر از غذا مخصوصاً برای شروع روز توصیه می کنند. جو دوسر فرنی دارای شاخص G.I ، قند خون بسیار کمی است ، به این معنی که گلوکز از کربوهیدرات به آهستگی در جریان خون شما آزاد می شود ، سطح انرژی شما را برای مدت طولانی تری حفظ می کند و از ایجاد ولع بعد از صبحانه جلوگیری می کند.

ضخامت گلیسمی جو دوسر فرنی بسیار کم است ، به این معنی که گلیکوژن کربوهیدرات از بدن به آهستگی در جریان خون شما آزاد می شود ...

جو دو سر حاوی فیبر بالایی است که سطح قند خون شما را بر خلاف سایر صبحانه های شیرین متعادل نگه می دارد و همچنین دارای توانایی شگفت انگیزی در جذب مایعات به طور مثر است و با سرعت بسیار کمی از دستگاه گوارش عبور می کند.

فرنی همچنین به دلیل قوام غذایی که دارد ، غذایی عالی برای سیر کردن شما است. مشخص شده است که غذاهای مرطوب و خامه ای سیگنال های رضایت را روشن می کنند و بنابراین سیری را بهبود می بخشند. علاوه بر این ، مطالعات نشان می دهد که یک کاسه فرنی می تواند کلسترول را نیز کاهش دهد. اگر یک کاسه بلغور جو دوسر جوانه های چشایی شما را تحریک نکند ، افزودن مقداری آجیل ، میوه ، دارچین ، عسل ، کره بادام زمینی و هر ماده دیگری می تواند یک ماده افزودنی خوشمزه باشد در حالی که از مزایای تغذیه ای و پر کنندگی آنها نیز برخوردار است.

 

2-ذرت بو داده

یکی از جذاب ترین خصوصیات پاپ کورن این واقعیت است که غلات کامل است و باعث غنی شدن از فیبر و پروتئین می شود. چهار فنجان که حدود 3 گرم از هر ماده مغذی را تأمین می کند. اما بهترین ویژگی پاپ کورن حجم آن است که بیشتر هوا ، پاپ کورن و سایر میان وعده های هوایی مانند کیک برنج است ، به عنوان کالری سبک تر انتخاب می شود ، اما هنوز هم به عنوان یک میان وعده پر کننده عمل می کند. یک وعده 25 گرم (0.9 اونس) ذرت بو داده کاسه ای بزرگتر را در مقایسه با همان وزن ترد تهیه می کند - به علاوه چربی کمتری نیز وجود دارد و هنگامی که ذرت بو داده خورده می شود مقدار زیادی فضای معده شما را اشغال می کند.

ذرت بو داده ذرت بو داده با هر چاشنی که فانتزی شما باشد ، روش ایده آل برای پر کردن یک میان وعده سالم به جای گزینه های دیگری مانند ترد و لوستر است. فلفل کاین ، دارچین ، یک لمس نمک ، هر چه اشتیاق شما را راضی کند ، می تواند برای افزودن طعم به ذرت بو داده ، کمتر از 150 کالری برای شما ایجاد کند ، اگرچه بهتر است از پاپ کورن کره و تافی بسته بندی کنید. فریب ناسالم.

 

3-سیب ، پرتقال و گلابی

سیب و میوه های دیگر مانند گلابی و پرتقال غذای خوبی برای حفظ گرسنگی است زیرا سیر یا قندهای فیبر و طبیعی هستند و به عنوان منبع مفید انرژی پایدار عمل می کنند. مطالعات همچنین نشان داده اند که آنها می توانند یک میان وعده خوب قبل از غذا درست کنند. تحقیقات نشان می دهد که خوردن یک سیب 20 دقیقه قبل از خوردن یک وعده غذایی میزان خورده شده در طی آن را کاهش می دهد. بنابراین ، لذت بردن از میوه ها به عنوان میان وعده روزانه نه تنها به یکی از بخشهای توصیه شده روزانه میوه یا سبزیجات کمک می کند ، بلکه فیبر معده شما را پر می کند و باعث می شود که این گرسنگی درد شما را حفظ کند.

پرتقال یکی دیگر از میوه های فوق العاده در مورد شاخص سیری است و تقریباً دو برابر موز برای همان مقدار کالری پر می شود. پرتقال 86 درصد آب دارد و تحقیقات نشان می دهد که غذاهای با محتوای آب بالا به دلیل افزایش اندازه سهم ، بدون ایجاد اختلال در میزان کالری ، می توانند به بهبود سیری ما کمک کنند. سیب و گلابی به ویژه حاوی پکتین هستند که هضم را کند و سیری را ترغیب می کنند ، در حالی که هنوز مجموعه ای از تغذیه مورد نیاز بدن را تأمین می کنند.

 

4-تخم مرغ

کالری تخم مرغ در مقایسه با سایر مواد غذایی ذکر شده تاکنون چندان کم نیست ، اما به دلیل محتوای بالای پروتئین ، یکی از معدود پروتئین های کاملی است که حاوی تمام 9 اسید آمینه است ، تخم مرغ افزودنی خوبی برای رژیم غذایی هر کس است. این آمینو اسیدها پس از خوردن ، هورمون های روده را تحریک می کنند که اشتها را سرکوب می کنند و به این احساس رضایت بخش دست می یابند. پروتئین برای رفع گرسنگی ایده آل است اما برای رشد مطلوب بدن و حفظ بافت عضلانی لاغر و فعال از نظر متابولیکی نیز ضروری است.

تخم مرغ ... می تواند به شما در حفظ گرسنگی کمک کرده و سطح قند خون را ثابت نگه دارد.

هر تخم مرغ ، حاوی حدود 140 کالری و 12 گرم پروتئین ، می تواند به شما در حفظ گرسنگی کمک کرده و سطح قند خون را ثابت نگه دارد. اما احساس نکنید که شما باید زرده را دور بریزید ، زیرا اکثر پروتئین آن در زرده موجود است ، ترکیبی از گوشت و سبزیجات تاثیری بر دور کمر شما نخواهد داشت اما در عوض یک میان وعده یا وعده غذایی پر روز

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied