شمانیوز
شما نیوز

سریال هم گناه مصطفی کیایی + خلاصه و اسامی بازیگران سریال

سریال هم گناه به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می شود که در ادامه به معرفی بازیگران و خلاصه داستان سریال هم گناه خواهیم پرداخت.

سریال هم گناه مصطفی کیایی + خلاصه و اسامی بازیگران سریال

سریال هم گناه به کارگردانی و تهیه کنندگی  مصطفی کیایی برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می شود که در ادامه به معرفی بازیگران و خلاصه داستان  سریال هم گناه خواهیم پرداخت.

 

مجوز ساخت «هم گناه» تازه‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی به کارگردانی مصطفی کیایی از طرف شورای پروانه ساخت غیر سینمایی صادر شده است.

 

مصطفی کیایی تهیه کننده و کارگردان این درام خانوادگی است و محسن کیایی به همراه علی کوچکی نگارش فیلمنامه را برعهده دارند.

 

این نخستین تجربه برادران کیایی در شبکه نمایش خانگی است که در قالب سریالی اجتماعی رقم خواهد خورد.

 

این سریال که در مرحله پیش تولید قرار دارد تاکنون برخی از بازیگران خود را شناخته و ترکیب جدیدی از بازیگران سینما و تلویزیون را به شبکه نمایش خانگی خواهد آورد.

 

اسامی بازیگران سریال هم گناه

 

پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی، محسن کیایی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی، رویا تیموریان و مسعود رایگان تاکنون به «هم گناه» پیوسته و به زودی بازیگران جدیدی به جمع آن ها اضافه خواهند شد.

 

معرفی کارگردان سریال هم گناه

 

مصطفی کیایی کارگردانی و نویسندگی فیلم های برگزیده ای چون «عصر یخبندان» ، «بارکد» ، «خط ویژه» و … را در کارنامه دارد. او که با کارگردانی «خط ویژه» سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگر و با نویسندگی «ضد گلوله» سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را از آن خود کرده است ، حالا با کارگردانی و نویسندگی «هم گناه» تجربه متفاوتی را در شبکه نمایش خانگی از سر خواهد گذراند.

 

«هم گناه» با سرمایه گذاری سرویس VOD فیلیمو در مرحله پیش تولید به سر می برد و به‌ زودی خبر های تکمیلی آن سریال منتشر خواهد شد.

 

سریال هم گناه مصطفی کیایی

 

سریال هم گناه کلید خورد

 

با شروع فیلمبرداری سریال «هم‌ گناه» ، بهروز پرستویی مقابل دوربین مصطفی کیایی قرار گرفت و برای اولین بار به ایفای نقش پرداخت . ناطقان: این نخستین تجربه بازیگری بهروز پرستویی فرزند پرویز پرستویی است که حالا با ایفای نقش در کاراکتر جوانی پدر ، آن را پشت سر می گذارد.

 

«هم گناه» اولین تجربه مصطفی کیایی در شبکه نمایش خانگی است که با سرمایه گذاری فیلیمو تولید خواهد شد.

 

همچنین علاوه بر ایفای نقش بهروز پرستویی در کاراکتر جوانی های پدر، درنا مدنی فرزند رویا تیموریان نیز در نقش جوانی های مادر در این پروژه مقابل دوربین قرار گرفته است.

 

اسامی عوامل و دست اندرکاران سریال هم گناه

 

عوامل و دست اندرکاران هم گناه عبارتند از: نویسندگان: محسن کیایی و علی کوچکی، فیلم بردار: حسین جلیلی، تدوین: نیما جعفری جوزانی، مدیر تولید: سجاد رحیمی، موسیقی: آرمان موسی پور، صدابردار: امین میرشکاری، طراح صحنه: مهدی موسوی، طراح گریم: عباس عباسی، طراح لباس: شیوا رشیدیان، برنامه ریز: مریم هژیروند، دستیار کارگردان: امید جزینی، منشی صحنه: سعیده دلیریان، عکاس: میلاد کیایی، مدیر تدارکات: محمد ابراهیمی.

 

سریال هم گناه مصطفی کیایی

 

هدیه تهرانی هم بازیگر سریال «هم گناه» شد

 

با اضافه شدن هدیه تهرانی به گروه بازیگران سریال نمایش خانگی مصطفی کیایی، لیست بازیگران «هم گناه» کامل شد.

 

سریالی به کارگردانی مصطفی کیایی است که هدیه تهرانی را بعد از هشت سال به شبکه نمایش خانگی می‌آورد.

 

تهرانی پیشتر در فصل ۳ سریال «قلب یخی» (ساخته سامان مقدم) در سال ۹۰ ایفای داشته است.

 

 

نقش جوانی پرویز پستویی در هم‌ گناه به پسرش رسید

 

با شروع فیلمبرداری سریال «هم‌ گناه» بهروز پرستویی مقابل دوربین مصطفی کیایی قرار گرفت و برای اولین‌بار به ایفای نقش پرداخت.

 

این نخستین تجربه بازیگری بهروز پرستویی، فرزند پرویز پرستویی است که حالا با ایفای نقش در کاراکتر جوانی پدر، آن را پشت سر می‌گذارد.

 

«هم گناه» اولین تجربه مصطفی کیایی در شبکه نمایش خانگی است که با سرمایه گذاری یکی از VOD ها تولید خواهد شد.

 

سریال هم گناه مصطفی کیایی

 

برخی از VOD ها در سرمایه گذاری و نمایش سریال های شبکه نمایش خانگی حضور دارند و طبیعتا به این صورت سود خوبی عایدشان می شود ، اما سوال این است که چرا تمام رسانه های نمایش خانگی از این امتیاز بهره‌مند نیستند؟ در بیشتر سریال های شبکه های نمایش خانگی غالبا بازیگران مشخصی حضور دارند و این نشان از عدم نظارت و تصویب قوانین ناعادلانه برای همه بازیگران سینما ، تئاتر و تلویزیون است.

 

عدم نظارت و سانسور درست محتواهای خارجی آسیب جدی به خانواده ها می زند / نبود سریال های ایرانی در اپیدو علت دارد.

 

البته در این سریال بازیگران متفاوتی نسبت به دیگر سریال های نمایش خانگی حضور دارند و برخی از آنان مانند پرویز پرستویی اولین بار است که در شبکه نمایش خانگی حاضر می شوند.

 

مصطفی کیایی در ماه های قبل مشغول فیلمبرداری فیلم «مطرب» بود که در آن نیز پرویز پرستویی به ایفای نقش یک مطرب می پرداخت.

 

سریال هم گناه، پربازیگر ترین سریال شبکه نمایش خانگی

 

پس از معرفی گروه اول بازیگران، سایر نقش های «هم گناه» بازیگران خود را شناختند. شاهرخ فروتیان، افسانه چهره آزاد، پدرام شریفی ، روشنک گرامی ، احسان کرمی ، حسین امیدی ، سوگل خلیق و مارال بنی آدم گروهی از این بازیگران هستند که علی باقری ، فروغ قجابگلو ، شیرین اسماعیلی ، فرانک کلانتر ، محمد اعلایی ، محمدرسول صفری ، محمد موحدنیا و آی تک جاوید نژاد نیز در کنار آن ها به ایفای نقش می پردازند.

 

سریال هم گناه مصطفی کیایی

 

مهدی پاکدل دیگر بازیگر «هم گناه» است که این بار تجربه مشترکی را با برادران کیایی در شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است . همچنین «هم گناه» با معرفی ساقی حاجی پور به زودی فیلمبرداری را آغاز کرده و وارد مرحله تولید خواهد شد.

 

 

منابع: فارس ، تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • شیلا

    هدیه عشق منم هست که

  • مینا

    بازیگرای خیلی خوبی هم داره
    http://www.namava.ir/blog/ham-gonah/