شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

چرا سفارش اپلیکیشن فروشگاهی اهمیت زیادی دارد ؟

همانطور که امروزه شاهد آن بوده ایم  سفارش اپلیکیشن فروشگاهی یک گام مهم برای از میان بردن فاصله میان فروشنده و خریدار در دنیای تجارت می باشد . نصب شدن اپلیکیشن در تلفن همراه مشتریان باعث یادآوری مکرر نام کسب و کار شما در ذهن آنها خواهد شد . طراحی اپلیکیشن فروشگاهی یک دستیار فروش ۲۴ ساعته در کنار شما خواهد بود و به شما کمک می‌کند که مشتریان در کمترین زمان و در هر ساعت از شبانه روز بدون نیاز به  رفت و آمد و صرف وقت و هزینه ، کالاهای مورد نیاز خود را سفارش دهند . 

  برای این امر شما نیازمند انتخاب شرکت ساخت اپلیکیشن فروشگاهی هستید . در این مطلب به برخی از نکات مهم برای انتخاب شرکت طراح اپلیکیشن را بیان خواهیم کرد . امروزه به کمک اپلیکیشن های فروشگاهی مشتریان می‌توانند فرایند خرید را در کمترین زمان تکمیل کنند به این صورت آنها به سادگی می‌توانند از انتخاب محصول گرفته تا تحویل محصول درب منزل نیازهای روزمره خود را برطرف نمایند . 

 

4

 چرا سفارش اپلیکیشن فروشگاهی اهمیت زیادی دارد  ؟

با وجود سرعت بسیار زیاد تغییرات دنیای تکنولوژی و اینترنت فرصت های بی نظیر برای کسب و کارها نیز به وجود آمده است . امروزه بسیاری از کسب و کارها فروش سنتی را کنار زده و  با ساخت اپ فروشگاه اینترنتی کسب و کار خود وسعت بزرگی بخشیده‌اند . در ایران نیز طی چند سال اخیر و به خصوص در دوران کرونا بسیاری از کسب و کارها به دلیل شرایط به وجود آمده به سمت دیجیتالی کردن کسب و کار خود روی آورده اند و با طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و ios توانستند سهم بزرگی از خریدهای اینترنتی را به خود اختصاص دهند . 

 طبق آمار امروزه یک نفر از هر سه نفر حداقل یک بار خرید اینترنتی را انجام داده است .  بسیاری از ما لذت و سادگی خرید اینترنتی را چشیده ایم .  همچنین آمار استفاده از اینترنت در بین مردم بیش از ۹۰ درصد می باشد و این میزان بیانگر پتانسیل و افراد زیادی است که میتوانند  از بستر اپلیکیشن های فروشگاهی به مشتریان بالقوه شما تبدیل شوند . 

 

مزیت سفارش اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و ios چیست ؟ 

مزیت مهم این مدل کسب و کار ارتباط مستقیم بین فروشنده و خریدار است که این امر به صورت ۲۴ ساعته و بدون وقفه میباشد .  با استفاده از اپلیکیشن فروشگاهی می‌توانید آخرین اعلان محصولات جدید ،  محصولات فروش ویژه ،  تخفیف دار ،  مناسبت ها ،  کدهای تخفیف به صورت مستقیم و رایگان به تمامی کاربران ارسال نمایید . با راه اندازی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی فروش خود را چندین برابر افزایش دهید .  در صورت وجود سوال و  دریافت مشاوره و راهنمایی رایگان می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید .  همچنین جهت دریافت تعرفه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی شیناوب  مراجعه نمایید . 

 

عوامل موفقیت طراحی فروشگاه اینترنتی چیست ؟ 

 در حال حاضر صدها نمونه اپلیکیشن فروشگاهی موفق در سراسر ایران در حال فعالیت هستند که بسیاری از این اپلیکیشن های فروشگاهی به درآمد نخواهند رسید .  چه رازی در این بین نهفته است ؟ قطعاً سفارش اپلیکیشن فروشگاهی مانند هر کسب و کاری نیازمند تحقیق و دریافت مشاوره حرفه ای می باشد .  در کنار ساخت فروشگاه اینترنتی شما باید استراتژی و  برنامه ریزی دقیقی برای دسترسی به اهداف خود داشته باشید .  برای این کار نیازمند تیمی با تجربه و با سابقه کاری بسیار زیاد خواهید بود .  در اولین قدم پیشنهاد می کنیم در انتخاب شرکت طراح نرم افزار فروشگاهی نهایت دقت و وسواس را به خرج دهید . توضیحات کاملتر در مطلب چگونه طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی انجام دهیم مطالعه نمایید . 

4 - Copy

 

نکات مهم انتخاب شرکت طراح اپ فروشگاه 

برای اکثر ما اولین فاکتور هزینه ساخت اپلیکیشن فروشگاهی است ولی در نظر داشته باشید تنها فاکتور قیمت مهم نیست .  مجموعه‌ای از این عوامل را برای انتخاب شرکت مد نظر قرار دهید .  از جمله نکات مهم عبارتند از : 

  • رزومه و سابقه کاری قوی در زمینه سفارش اپلیکیشن های فروشگاهی (مشاهده نمونه کار اپلیکیشن فروشگاهی)
  •  دانلود و مشاهده حداقل ۱۰ نمونه از اپلیکیشن های فروشگاهی فعال
  •  درخواست مشورت در خصوص خدمات پس از فروش از صاحبین اپلیکیشن های آن شرکت
  • دریافت لیست کامل امکانات قابل تحویل توسط شرکت
  •  مشاهده نمونه کارهای قدیمی و نمونه فروشگاه هایی که بیش از یک سال فعالیت داشته است
  •  مشاهده نظرات و امتیازات مردم در خصوص اپلیکیشن های طراحی شده در کافه بازار و گوگل پلی

 

مزیت های راه اندازی اپ فروشگاهی چیست ؟ 

  • شما می توانید در کنار طراحی اپ فروشگاهی وب سایت فروشگاهی نیز راه اندازی نمایید .  وب سایت و اپلیکیشن فروشگاهی به صورت کامل با هم در ارتباط بوده واز طریق یک پنل مدیریتی واحد تغییرات برروی اپلیکیشن و وب سایت به صورت همزمان اجرا خواهد شد . 
  •  اپلیکیشن های فروشگاهی به نسبت وب سایت دارای سرعت لود بسیار سریعتر هستند و به همین دلیل بارگذاری اطلاعات و نمایش محصولات در آن ها با سرعت بالاتری انجام می‌شود . 
  • امروزه بسیاری از فروشگاه‌های بزرگ و کوچک و همچنین رقیبان شما وب سایت و اپلیکیشن فروشگاهی خود را طراحی نموده اند .  شما برای جا نماندن از این رقابت باید هرچه سریعتر به فکر راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود باشید و از طریق آن امکانات و خدمات بهتر و بیشتری را به مشتریان خود ارائه دهید . 
  • مزیت دیگر ساخت اپلیکیشن فروشگاهی افزایش اعتبار و قدرت نفوذ در بین مردم جامعه می‌باشد . 
  • امکان دسترسی کاربران تنها با در دست داشتن تلفن هوشمند
  • قابلیت ارسال نوتیفیکیشن هدفمند و هوشمند و بازگرداندن مشتری ها به فروشگاه اینترنتی

8

بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی دنیا کدامند ؟ 

 اپلیکیشن آمازون و ebay نام های آشنایی در دنیای خرید اینترنتی هستند . این فروشگاه ها طی سالها فعالیت در دنیای اینترنت میلیون ها کاربر و مشتری دارند و جز بزرگترین فروشگاه ها و کسب و کارهای اینترنتی دنیا محسوب می شود .  شما می توانید با مراجعه به وب سایت و اپلیکیشن آنها ایده ها و طراحی های جدید را مشاهده و برای سفارش اپلیکیشن فروشگاهی خود از آنها بهره مند شوید . 

 

اصول مهم ساخت اپلیکیشن فروشگاهی چیست ؟ 

تفاوت ندارد که شما یک قصد راه اندازی اپلیکیشن فروشگاهی ، آموزشی  یا ورزشی را دارید ، در هر صورت باید طبق یک چارچوب و اصول کلی حرکت نمایید تا بتوانید بازخورد مناسب را از مشتریان به دست بیاورید . برخی از این عوامل را  اشاره می‌کنیم :

  • مشخص کردن موضوع و هدف شما از طراحی اپ فروشگاهی
  •  انتخاب شرکت طراح با تجربه و با سابقه
  •  قابلیت توسعه و انجام شخصی سازی توسط شرکت طراح
  •  عدم استفاده از فروشگاه ساز های آماده به‌دلیل محدودیتهای اعمال تغییرات و توسعه های آینده
  •  حجم مناسب اپلیکیشن
  •  حفظ ظاهر و تناسب رنگ بندی و امکانات
  •  طراحی رابط کاربری ساده و در عین حال کاربردی
  •  کدنویسی بهینه و حرفه ای جهت عدم مصرف باتری زیاد  و بسته شدن برنامه

 

کدام شرکت را برای  سفارش اپلیکیشن فروشگاهی انتخاب نماییم ؟ 

شیناوب  فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز نموده است . با بیش از یک دهه فعالیت و ساخت صدها اپلیکیشن و وب سایت فروشگاهی به صورت کاملاً دست نویس و اختصاصی  آماده راه‌اندازی اپلیکیشن فروشگاهی شما  با بالاترین کیفیت ،  بیشترین امکانات  و کمترین تعرفه هستیم . 

 شیناوب  به دلیل عدم استفاده از فروشگاه ساز های آماده و کد نویسی اختصاصی امکان ایجاد هرگونه تغییر و شخصی سازی در ظاهر و افزودن امکانات را بدون هیچگونه محدودیت برای شما فراهم کرده است . در حال حاضر ما بالاترین لیست امکانات فروشگاه اینترنتی را در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهیم. 

 همچنین با ساخت صدها فروشگاه اینترنتی  تجربه های زیادی در زمینه معرفی و پیاده سازی استراتژی  برای موفقیت فروشگاه های اینترنتی را در اختیار داریم که به صورت کاملاً رایگان طی چندین جلسه مشاوره به صورت کامل در اختیار مشتریان گرامی قرار خواهیم داد . 

 جهت مشاهده لیست امکانات پکیج فروشگاهی و همچنین نمونه کارهای اپلیکیشن های فروشگاهی وب سایت شیناوب  مراجعه نمایید . 

shinaweb.com

03142258146

03142258073

تلگرام - واتس اپ

09360544841

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied