شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

معرفی روغن خراطین اصل

ممکن است که شما بخواهید که از خواص درمانی روغن خراطین استفاده کنید. اما بعد از مدتی استفاده نتیجه مورد نظر خود را دریافت نکنید. شاید با خود بگویید که همه چیز در مورد این روغن کلاه برداری است و .... . اما باید به شما بگوییم که شما روغن خراطین اصل تهیه نکرده اید. به همین دلیل است که شما آثار مورد نظر خود ر دریافت نکرده اید. از طرفی ممکن است که نحوه نگهداری شما به درستی انجام نشده باشد. ما در این مقاله قرار است که در مورد خواص روغن خراطین اصل و همچنین طریقه شناسایی آن صحبت کنیم.

معرفی روغن خراطین اصل

به نقل از سایت اویلزیلا، امروزه بین از 70 درصد از روغن های خراطین که  در بازار می باشند، تقلبی است. دلیل آن هم این است که فرمولاسیون درستی برای تولید آن ندارند. تهیه روغن خراطین در طب سنتی و همچنین علم روز ما بسیار متفاوت است. از طرفی خواص و نتایج آن نیز بسیار متفاوت است. به عنوان مثال شما اگر از روغن خراطین برای الات تناسلی خود استفاده کنید. اگر روغن شما از روش سنتی به دست آمده باشد شما 2 الی 3 سانتی متر رشد را تجربه خواهید کرد. اما اگر با روش فرآوری نوین باشد حداقل 4 تا 6 سانتی متر رشد را تجربه خواهید کرد.

 

روغن خراطین اصل چیست؟ روغن خراطین اصل چه رنگیه ؟

روغن خراطین اصل از نوعی کرم خاکی تهیه می شود. معمولا برای روغن پایه آن از مواد بسیار متفاوتی استفاده می شود. برخی از متخصصین طب سنتی از روغن زالو برای روغن خراطین استفاده می کنند. شاید روغن خراطین زالو را به کرات شنیده باشی. استفاده از این روغن خوب است و جواب هم می دهند اما بهتر است که  با توجه به نیاز خود از آن استفاده کنید. به عنوان مثال استفاده از روغن خراطین زالو برای آلات تناسلی و دیر انزالی بسیار خوب است.

 اما استفاده از آن برای صورت خوب نیست، شما برای چاق کردن صورت و یا برای جوان سازی پوست صورت خود بهتر است که از این روغن استفاده نکنید. اما به نظر شما بهترین روش استفاده از آن چیست؟ بهترین استراتژی روغن خراطین چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟ در بخش ها بعدی به صورت مفصل در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد.

 

 

معرفی روغن خراطین اصل

 

رنگ روغن خراطین اصل قهوه ای تیره است و از طرفی بوی آن نیز بسیار تند است. به این نکته توجه داشته باشید که روغن خراطین استفاده های بسیار متنوع و زیادی دارد، اما این محصول به صورت پایه باید استفاده شود و از طرف غلظت آن نیز بالاست. اگر شما مقداری از آن را کف دست خود بریزید رنگ زردی دارد و یک لایه روغنی روی آن احساس می کنید.

قیمت روغن خراطین اصل در داروخانه

باید به شما بگوییم که در 80 درصد مواقع شما روغن خراطین اصل در داروخانه پیدا نخواهید کرد. دلیل آن هم این است که در داروخانه برای تولید روغن خراطین از مواد شیمیایی استفاده می شود. این موضوع خلاف طب ابوعلی سینا می باشد. از روغن خراطین داروخانه ای گاها باعث ایجاد ناراحتی و حساسیت پوستی می شود. چرا که به خاطر روغن خراطین منافذ پوستی شما باز می شود. از طرفی این موضوع باعث می شود که مواد شیمیایی به عمق پوست شما نفوذ کند. قیمت روغن خراطین دارو خانه ای نیز از حدود 250 هزار تومان شروع می شود به بالا.

قیمت روغن خراطین اصل اویلزیلا

بر اساس بررسی های صورت گرفته در حال حاضر بهترین روغن خراطین برای شرکت اویلزیلا می باشد. دلیل آن هم این است که روغن خراطین آن ها در زمان ثبت سفارش ایجاد می شود که یک الی دو روز بعد برای شما فرستاده می شود. نکته بعدی این است که روش تولید  فرآوری آن نیز بر اساس تکنولوژی روز است که موجب می شود شما برای پوست حساس خود به راحتی استفاده کنید.

 

معرفی روغن خراطین اصل

 

از طرفی قیمت آن نیز بسیار مناسب است و با توجه سایزی که شما سفارش می دهید از 140 تومان شروع می شود. شما برای استفاده از  آن یک راهنمایی ویژه در بخش وبلاگ آن پیدا خواهید کرد. چرا که طرز استفاده روغن خراطین برای چاق کردن صورت با طرز استفاده از روغن خراطین برای بزرگ تر کردن سایز سینه بسیار فرق دارد. از طرفی شما با استفاده از روغن خراطین این شرکت می توانید مشاوره رایگان برای استفاده و نگهداری از آن را نیز داشته باشید.  خرید روغن خراطین اصل با اویلزیلا بسیار ساده است و مدت زمان اثر بخشی آن نیز بسیار کوتاه است.

خواص روغن خراطین اصل چیست؟

ما در این بخش قصد داریم که به صورت اجمالی اشاره ای به برخی از ویژگی های روغن خراطین اصل داشته باشیم.

  1. روغن خراطین اصل برای بزرگ کردن لب استفاده می شود.
  2. روغن خراطین اصل برای بزرگ کردن گونه  استفاده می شود.
  3. روغن خراطین اصل برای بزرگ کردن سینه و یا باسن  استفاده می شود.
  4. روغن خراطین اصل برای بزرگ کردن الات تناسلی  استفاده می شود.
  5. روغن خراطین اصل برای بر طرف کردن درد مفاصل  استفاده می شود.
  6. روغن خراطین اصل برای از بین بردن چین و چروک صورت استفاده می شود.
  7. روغن خراطین اصل برای از بین بردن ترک های پوستی استفاده می شود.
  8. روغن خراطین اصل برای افزایش قرمزی رنگ لب و درمان پوست پوست شدن لب  استفاده می شود.
  9. روغن خراطین اصل برای تقویت ریشه مو استفاده می شود.
  10. روغن خراطین اصل برای شفافیت مو و افزایش ضخامت آن استفاده می شود.
  11. روغن خراطین اصل برای از بین بردن قارچ پوست سر استفاده می شود.
  12. روغن خراطین اصل برای از بین بردن لک صورت  استفاده می شود.
  13. روغن خراطین اصل برای از بین بردن جای جوش  استفاده می شود.
  14. روغن خراطین اصل برای ماساژ بدن و افزایش خون رسانی  استفاده می شود.
  15. روغن خراطین اصل برای از بین بردن سیاهی زیر چشم استفاده می شود.
  16. روغن خراطین اصل برای از بین بردن گودی زیر چشم  استفاده می شود.
  17. روغن خراطین اصل برای درمان زود انزالی  استفاده می شود.
  18. روغن خراطین اصل برای ...

روغن خراطین اصل را از کجا تهیه کنیم؟

اینکه شما روغن خراطین خود را از کجا تهیه کنید، بستگی دارد که تا چه میزان با این روغن آشنا هستید. به عنوان مثال یک نفر روغن خراطین اصل را از طریق غلظت و بوی  آن شناسایی می کند. به راحتی به یک عطاری می رود و آن را تهیه می کند. توصیه ما به شما این است که به هیچ وجه از پیج های اینستاگرامی روغن خراطین خود را تهیه نکنید. چرا که  شما در مورد نحوه تولید آن و یا پشتیبانی آن هیچ اطلاعاتی نخواهید داشت.

بهتر انتخاب شما برای تهیه روغن خراطین اصل سایت های فروشگاهی است که رزومه قابل اطمینان در این حوزه دارند. بررسی کنید که این سایت فروشگاهی چند وقت است که در کار تولید روغن خراطین است و تا چه میزان در مورد آن اطلاعات دارد.

سخن پایانی

ما در این مقاله در مورد خواص روغن خراطین و همچنین معرفی روغن خراطین اصل با شما صحبت کردیم. در صورتی که در شما تجربه استفاده از روغن خراطین را دارید، می توانید در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied