شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

لذت تجربه سفرهای نو با پارسه گشت

تاکسی فرودگاه امام یکی از قدیمی ترین سرویس های ارائه شده از سوی شرکت پارسه گشت است که این امکان را برای شما فراهم کرده است که پیش از اینکه از سفر بین شهری خود بازگردید می‌توانید تاکسی خود را انتخاب و رزرو نمایید.

 

تاکسی بین شهری

سفرهای ضروریتو به پارسه گشت بسپار و لذت سفرتو چند برابر کن! پارسه گشت یک شرکت حمل و نقل درون شهری و برون شهری قدیمی و معتبر است که فکر همه جا را کرده است! پارسه گشت با ارائه سرویس های تاکسی بین شهری حجت را تمام کرده است و به عبارتی تخم مرغ های شما را در چندین سبد گذاشته است! با توجه به اینکه آمار سفرهای بین شهری در ایران بسیار بالا بوده و بخش زیادی از این تقاضا توسط تاکسی بین شهری برطرف می‌شود، بنابراین ارائه سرویس منظم و معتبر در این زمینه یکی از نیازهای قطعی تمام شما عزیزان است. از همین رو پارسه گشت تمامی توان خود را برای ارائه این سوریس با کیفیت بالا و نزدیک به استانداردهای جهانی گذاشته است. راحتی شما برای آموت اهمیت دارد!

 

نرخ کرایه تاکسی برون شهری به ازای هر کیلومتر

پارسه گشت این سرویس را برای بیش از 20 شهری و استان ایران ارائه می‌کند. برای مثال از پرتقاضاترین مسیر تاکسی بین شهری برای تاکسی بین شهری اصفهان ، تاکسی بین شهری شیراز ، تاکسی بین شهری رشت ، تاکسی بین شهری رامسر ، تاکسی بین شهری زنجان و ... است. این سرویس روز به روز در حال توسعه است و در آینده ای نزدیک هم تعداد بیشتری از شهرهای ایران عزیز را با آموت سفر خواهید کرد. و دیگر برای اطلاع از نرخ کرایه تاکسی برون شهری به ازای هر کیلومتر و یا محاسبه قیمت حمل و نقل سفر خود نیازی نیست تا پایه نه های مسافربری بروید و یا با اتوبوس های بین شهری و شلوغی و پروتکل های بهداشتی رعایت نشده دست و پنجه نرم کنید. با یک تماس سرویس تاکسی بین شهری آموت درب خانه شماست.

 

قیمت تاکسی بین شهری

با توجه به این که شرکت های حمل و نقل متفاوتی مانند پارسه گشت اقدام به ارائه این سرویس به صورت تلفنی و آنلاین کرده اند، و سبب راحتی در رزرو و خرید سرویس سواری بین شهری مخاطبان شده اند، استقبال از این سرویس بیش از پیش شده است. همچنین با توجه به اینکه در رزرو تاکسی بین شهری پارسه گشت، تمامی نیازهای مشتری از جمله رفت و برگشت در مسیر مورد نظر، توقف های احتمالی، مبداهای متعدد و ... مدنظر قرار داده شده است، این تقاضا چندین برابر شده است. علاوه بر این، سرویس تاکسی بین شهری سبب کاهش میزان دوره خواب و توقف تاکسی ها و رانندگان خواهد شد و فروش آن ها را افزایش خواهد داد. و بنابراین این سرویس از سوی رانندگان با تجربه و متبحر کاملا مورد استقبال است و همچنین قیمت تاکسی بین شهری با توجه به تمامی مزایای مطرح شده، به نسبت دیگر سرویس ها کاملا مقرون به صرفه است. برای اطلاع از قیمت تاکسی بین شهری کافی است با آموت در تماس باشید.

 

مزایای-تاکسی-بین-شهری

 

بنابراین اگر برای سفر های کاری ، خانوادگی، تحصیلی و ... نیاز به سواری بین شهری دارید کافی است از طریق وبسایت آموت و یا تماس با خطوط تلفن فعال این شرکت ارتباط بگیرید و سرویس مورد نظر خود را انتخاب و رزرو نمایید. شرکت پارسه گشت برای این سرویس، ناوگانی کامل از انواع خودروها در نظر گرفته است تا شما بسته به سلیقه، نیاز و مسیر خود به رزرو هر یک از آن ها بپردازید. با رزرو این سرویس هم به جیب خود کمک کرده‌اید و هزینه های سفر خود را کاهش داده‌اید و هم به رونق اقتصادی کشور. علاوه بر این با رزرو تاکسی بین شهری به تن خود خدمت کرده‌اید؛ چراکه دیگر نیازی نیست خستگی و فشارهای رانندگی را در کل مسیر تحمل کنید. همچنین با انتخاب این سرویس از حجم ترافیک جاده ای نیز کاسته‌اید.

سازمان های ناظر بر شرکت های حمل و نقل بسیارند و به همین سبب نیز تمامی تاکسی های بین شهری و دیگر سرویس های این شرکت ها کاملا مطابق با استانداردهای این سازمان ها خواهند بود. همچنین رانندگان که اصلی ترین رکن این ناوگان هستند از مجهه های مختلفی مورد سنجش قرار می‌گیرند و جای هیچ نگرانی را برای شما باقی نخواهند گذاشت. همچنین بر اساس قوانین وضع شده سازمان های نظارتی، نرخ کرایه تاکسی برون شهری به ازای هر کیلومتر کاملا مشخص و ابلاغ شده است و بنابراین هیچ راننده ای حق دریافت مبالغ اضافه از شما را نخواهد داشت و هزینه برآورد شده در ابتدای سفر، کاملا ثابت و استاندارد خواهد بود.

با استفاده از تاکسی بین شهری پارشه گشت، راحتی در سفر را تجربه خواهید کرد. در این سرویس ها، تمامی سیستم های ایمنی همچون زنجیر چرخ، کپسول آتشنشانی و ... تکمیل و کاملا در دسترس هستند. به علاوه تمامی تجهیزات و سیستم های گرمایشی، سرمایشی و تهویه خودرو سالم است. همچنین با شناخت دقیقی که رانندگان با تجربه آموت از کلیه مسیرهای پیشنهادی دارند، دیگر جای نگرانی باقی نمی‌ماند. کافی است با عزیزان خود از سفر لذت ببرید! بیمه مسافران نیز ضامن نهایی و اصلی این آرامش و راحتی است. پارسه گشت به کلیه مسافران خود بیمه سرنشین اختصاص می‌دهد.

 

تاکسی فرودگاه امام

تاکسی-فرودگاه-امام

 

پارسه گشت علاوه بر ارائه سرویس تاکسی بین شهری برای رفع نیاز سفرهای بین شهری به ارائه تاکسی فرودگاه امام پرداخته است. علاوه بر مسافران بین شهری که تاکسی بین شهری را برای مسافرت های بین شهری انتخاب می‌کنند؛ بخش دیگر سفرهای هوایی را انتخاب می‌کنند. اما انتخاب سفرهای هوایی نیز دردسرهای خود را به دنبال دارد. برای مثال شما پیش از دریافت بلیط مدت زمان زیادی را باید در فرودگاه سر کنید. و یا اینکه مسیر فرودگاه بسیار پررفت و آمد و پرترافیک است و همین سبب می‌شود زمان زیادی را درگیر رفت و آمد و شلوغی ها و فرسایش اعصاب حین رانندگی باشید. علاوه بر این، اگر شما بخواهید خود را با خودروی شخصی به فرودگاه برسانید، باید خودرو خود را در پارکینگ فرودگاه بگذارید که همین امر برای شما هزینه های سنگینی را در بر خواهد داشت. بنابراین بهترین گزینه برای رسیدن به فرودگاه، تاکسی فرودگاه امام است.

رزرو-تاکسی-فرودگاه-امام

 

تاکسی فرودگاه امام یکی از قدیمی ترین سرویس های ارائه شده از سوی شرکت پارسه گشت است که این امکان را برای شما فراهم کرده است که پیش از اینکه از سفر بین شهری خود بازگردید می‌توانید تاکسی خود را انتخاب و رزرو نمایید. تاکسی فرودگاه امام بدون ذره ای اتلاف وقت، در زمان معین شما را از فرودگاه پیکاپ خواهد کرد و به مقصد مورد نظر خواهد رساند. همچنین با توجه به اینکه حجم سفرهای بین شهری در فرودگاه امام بسیار بالاست و مسیر فرودگاه یکی از پرترددترین و پرترافیک ترین مسیرهای تهران است، اگر شما بخواهید از خانه یا محل کار خود را به فرودگاه امام برسانید، می‌توانید بر اساس ساعت پرواز خود، تاکسی مدنظر خود را رزرو نمایید و در زمان مقرر در فرودگاه باشید. این سرویس سراسر مزیت و سود است. از تاکسی فرودگاه امام آموت بهره‌ند شوید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied