شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

6 نکته برای محافظت از فرش هنگام برگزاری گردهمایی اداری

اگر شما هم در حال برنامه ریزی برای یک گردهمایی کاری هستید یا در آینده می خواهید یک ایونت کاری برگزار کنید و در عین حال می خواهید فرش های تان آسیب نبینند، این مقاله را که توسط قالیشویی دولت آباد آماده شده را از دست ندهید.

6 نکته برای محافظت از فرش هنگام برگزاری گردهمایی اداری

میزبانی یک مهمانی تجاری یا هر نوع گردهمایی رسمی و ایونت کاری بدون شک برنامه ریزی و سازماندهی بسیار زیادی را می طلبد. با این حال در کنار تمام مواردی که باید در اولویت قرار دهید، حتما باید مراقب کثیفی هایی که پس از برگزاری یک مهمانی ایجاد می شود، باشید. کثیف شدن فرش ها و همچنین انواع آسیب های دیگری مثل ساییدگی یا پارگی آن ها، یکی از معضلاتی است که معمولا در رویدادهای کاری، باید نگران آن باشید.

پس اگر شما هم در حال برنامه ریزی برای یک گردهمایی کاری هستید یا در آینده می خواهید یک ایونت کاری برگزار کنید و در عین حال می خواهید فرش های تان آسیب نبینند، این مقاله را که توسط قالیشویی دولت آباد آماده شده را از دست ندهید.

 

نکات ساده برای تمیز کردن فرش پس از ایونت کاری

با رعایت نکاتی هر چند ساده اما کاربردی، می توانید از آلودگی های فرش های تان جلوگیری کرده و از آن ها محافظت نمایید.

در این قسمت با چند مورد از این نکات، آشنا خواهیم شد:

در قسمت ورودی، پادری یا روفرشی پهن کنید

با قرار دادن پادری یا روفرشی در فضای باز جلوی درب های ورودی یا حتی در قسمت داخلی فضای سالن، می توانید تا حد زیادی آلودگی های زیر کفش های مهمانان را از بین ببرید.

همچنین می توانید یک علامت کوچک در بخش ورودی قرار دهید که از مهمانان بخواهید پاهای خود را ابتدا روی روفرشی قرار داده و کفش های شان را تا حدی تمیز کنند.

این راه حل، اگرچه بسیار ساده به نظر می رسد اما تا حد بسیار زیادی می تواند از کثیف شدن فرش های تان (با آلودگی های کفش ها که از خارج از محیط آورده می شوند)، جلوگیری کنند.

 

در راهروها نیز از کناره استفاده کنید

کناره های فرش ها که به صورت فرش های با عرض کم و طول زیاد در فرش فروشی ها وجود دارند، راه حل دیگری است که می تواند از جمع شدن آلودگی ها در یک محیط که تجمع میهمانان زیادتر است، جلوگیری کنند. این کناره ها که بسیار زیبا بوده و از جنس فرش می باشند، قیمت های به مراتب پایین تری دارند و خطر تجمع آلودگی ها در یک محل را کاهش می دهند.

درواقع وقتی افراد از یک سالن به سالن دیگر می روند، با پا گذاشتن بر روی این کناره ها، آلودگی های کفش خود را از بین خواهند برد.

با این حال اگر محل شما تنها یک سالن دارد و برنامه تنها در همان یک سالن اجرا می شود، شاید این مورد، کمتر به کارتان بیاید.

 

 

از زیرپایه مبلی استفاده کنید

پدهای کوچکی که برای زیر پایه های مبلمان طراحی و تولید شده و در فروشگاه ها عرضه می شوند، گزینه ارزان قیمتی هستند که به خوبی می توانند از ساییده شدن و پارگی فرش های تان توسط مبلمان جلوگیری کنند.

از آن جایی که در هنگام برگزاری میهمانی احتمالا فرصت نمی کنید که مراقب جابجا نشدن مبلمان و میز و صندلی ها باشید، می توانید با قرار دادن یک پد زیر هر پایه مبل و صندلی ها، به راحتی از خراشیدگی یا بریدگی فرش جلوگیری کنید. این پایه ها هزینه زیادی ندارند اما بسیار کاربردی هستند.

 

چند سطل زباله در محل قرار دهید

چند سطل زباله کوچک در شلوغ ترین مناطق محل خود قرار دهید. در حین برگزاری مراسم نیز مرتباً سطل ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که خیلی پر نشده باشند و در صورت لزوم آنها را در فواصل کوتاه، خالی کنید. با گذاشتن چند سطل زباله در اطراف، به میهمانان یادآوری خواهید کرد که زباله های شان را در محیط رها نکنند و بنابراین از آلودگی فرش تان جلوگیری خواهید نمود.

وقتی آشغال ها را روی زمین ریخته می شوند، به کف کفش ها چسبیده و در محیط و روی فرش ها پخش می شوند. با قرار دادن سطل در محل، می توانید از ریخته شدن و پخش شدن ذرات مختلف در محیط، جلوگیری کنید.

 

از خدمات قالیشویی استفاده کنید

قالیشویی های حرفه ای به شما کمک می کنند تا پس از یک گردهمایی شلوغ، فرش های تان را به حال تقبلی بازگردانید. مطمئن شوید که از یک قالیشویی حرفه ای استفاده می کنید که می تواند فرش های تان را به بهترین شکل ممکن به صورت کاملا عمیق، تمیز کند.

در قالیشویی های تجاری حرفه ای، فرش ها توسط دستگاه های شستشوی تخصصی شستشو داده می شوند و بنابراین تمامی گرد و خاک و یا باقی مانده های خوراکی ها و دیگر آلودگی ها از لابلای الیاف فرش تان خارج خواهد شد. پس اگر یک ایونت کاری را پشت سر گذاشته اید، همین حالا با 1864 تماس بگیرید.

 

قالیشویی تجاری

اگر به دنبال یک سرویس تمیز کردن فرش حرفه ای برای کسب و کار خود هستید، ما به شما قالیشویی توحید را پیشنهاد می کنیم. تمامی فرش ها و موکت های شما از هر نوعی که باشند، در قالیشویی توحید به بهترین شکل ممکن توسط بهترین تکنسین های شستشوی فرش، شسته خواهند شد. ما در قالیشویی توحید از دستگاه های به روزی استفاده می کنیم که می توانند آلودگی ها را عمیقا از فرش های شما خارج کنند.

پس با خیال راحت می توانید تنها با یک تماس، خدمات قالیشویی توحید را برای سراسر تهران رزرو کنید. چرا که ما شعبات مختلفی در سراسر تهران داریم که خدمت موردنظر شما را به محله شما ارائه خواهد داد.

 

 

قالیشویی توحید

با ما با شماره 1864 تماس بگیرید تا در هر کجای تهران که هستید، همکاران ما به محل شما مراجعه کرده و فرش های تان را تحویل بگیرند. در قالیشویی توحید می توانید خدمات شستشوی فرش تجاری را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه ها، دریافت کنید.

ما به فکر هزینه های شما و بودجه کسب و کارتان نیز هستیم. بنابراین تمامی خدمات ما اعم از شستشوی فرش و موکت و یا حتی مبل شویی در قالیشویی توحید، با نرخ مصوب بوده و بنابراین شما می توانید با هزینه های بسیار مناسب، فرش های تان را به بهترین شکل بشویید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی