شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

معرفی بهترین اسکیپ روم های ترسناک تهران

به دنبال ساخت یک بعد از ظهر لذت بخش و خاطره انگیز هستید؟ اتاق فرار بهترین گزینه است. می پرسید اسکیپ روم چیست؟ اسکیپ روم را باید در دسته بازی های جدیدی قرار داد که عمر آن در کشور ما هنوز به یک دهه هم نمی رسد. این بازی هیجان انگیز گروهی با همین عمر کوتاه خود، مورد استقبال بسیاری از ایرانی ها قرار گرفته است. اسکیپ روم های موجود در شهر تهران سناریوها و ژانرهای مختلفی این بازی را ارایه می دهند. با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین اسکیپ روم های ترسناک تهران بپردازیم.

به دنبال ساخت یک بعد از ظهر لذت بخش و خاطره انگیز هستید؟ اتاق فرار بهترین گزینه است. می پرسید اسکیپ روم چیست؟ اسکیپ روم را باید در دسته بازی های جدیدی قرار داد که عمر آن در کشور ما هنوز به یک دهه هم نمی رسد. این بازی هیجان انگیز گروهی با همین عمر کوتاه خود، مورد استقبال بسیاری از ایرانی ها قرار گرفته است. اسکیپ روم های موجود در شهر تهران سناریوها و ژانرهای مختلفی این بازی را ارایه می دهند. با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین اسکیپ روم های ترسناک تهران بپردازیم.

 

75

 

اتاق فرار اسکیپ ویژن

 

گروه اسکیپ ویژن در سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرد. چندین ماه طول کشید که اسکیپ ویژن اولین بازی اتاق فرار خود را راه اندازی کرد و در حال حاضر این مجموعه در دو شهر تهران و اصفهان، با 5 اتاق فرار مشغول به کار است. اتاق فرارهای این تیم با نام های اتاق فرار گنج مردگان، نفرین، IT، کنستانتین و اتاق فرار شوم شناخته می شوند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

 

  • شعبه اول این مجموعه در اتوبان خرازی، خیابان کاشان جنوب، خیابان میلاد 4 تقاطع میثاق و میلاد 5 پلاک 3 قرار دارد تلفن این شعبه 09352723848 است.
  • شعبه دوم اسکیپ ویژن نیز در بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب، بعد از پل کمالی جنب بانک آینده پلاک یک واحد منفی دو تلفن این شعبه 09104875487 است.
    11

 

اتاق فرار گنج مردگان

 

داستان این بازی از این قرار است که شما به عنوان یک گروه باستان شناس برای کشف یک گنجینه باستانی در هند تلاش می کنید. نقشه ای پیدا می کنید که شما را به در یک غار مرموز می رساند. برای یافتن گنج راهی جز ورود به غار ندارید.

 

اتاق فرار IT
 

از دیگر اتاق فرارهای ترسناک تهران که در مجموعه اسکیپ ویژن ارائه شده است، اتاق فرار IT می باشد. داستان این بازی از این قرار است که؛ پنی وایز پس از 27 سال از خواب بیدار می شود. افراد را شکار می کند و از آنها تغذیه می کند. حالا شما خود را در حال ورود به خانه او پیدا می کنید.

اتاق فرار نفرین

داستان از این قرار است که در دهکده ای کوچک در کشور شوروی هر سال یکی از اعضای دهکده غیب می شوند. همه چیز به یک کلیسا بر می گردد جایی که در گذشته سقف آن فرو ریخته و کشیش کلیسا کشته می شود. حالا شما برای شناسایی بیشتر وارد کلیسا می شوید که ناگهان درب های ورودی بسته می شود.

درجه سختی این بازی 90 درصد و میزان ترس و هیجان بازی 87 درصد است. اتاق فرار نفرین در ژانر ترسناک، با 4 الی 8 نفر و با محدودیت سنی +16 سال انجام می شود.

 

اتاق فرار شوم

 

داستان این بازی در مورد عباس قلی خان است که در حال اسب سواری است و ناگهان اسب او را به زمین می زند. عباس قلی خان در آخرین لحظات عمرش در مورد یک کار نیمه تمام در منزل شخصی اش حرف میزند؛ اما دیگر دیر شده است. حالا شما باید به دنبال انجام وصیت آن مرحوم باشید. این بازی به طور مشترک با اسکیپ مستر طراحی شده است.

اسکیپ ویژن یک اتاق فرار دیگر به نام کنستانتین نیز در در دست طراحی دارد.

 

اتاق فرار اسکیپ مستر

 

مجموعه اسکیپ مستر یکی از بزرگترین و کامل ترین اتاق فرارها با سه شعبه در شهر تهران می باشد و تا به امروز 10 بازی اتاق فرار را ارایه داده است. در ادامه اتاق فرار های مجموعه اسکیپ مستر را معرفی می کنیم.

  • شعبه اول: خیابان نارمک، 46 متری ثانی، نبش خیابان طاهری، پلاک 179 طبقه اول. تلفن: ۰۹۱۲۰۴۳۰۵۴۸ و ۰۹۳۷۸۸۴۵۶۹۴
  • شعبه دوم: نارمک، 46 متری ثانی، خیابان سمنگان پلاک 24. تلفن: ۰۹۱۲۰۵۴۶۵۱۷
  • شعبه سوم: نارمک، 46 متری ثانی، خیابان طاهری پلاک 176. تلفن: ۰۹۳۷۸۸۴۵۶۹۴
     

8

 

 اتاق فرار توهم

 

از دیگر بازی های اتاق فرار اسکیپ مستر، توهم می باشد که به شدت مورد توجه قرار گرفته است. در این بازی توسط یکی از دوستان خود به یک مهمانی دعوت شده اید. پس از گذشت مدت زمانی، دودی وارد اتاق می شود و تمام اتاق را فرا می گیرد. مشکل فقط به مختل شدن دید شما خلاصه نمی شود، چرا که این دود باعث ایجاد توهم برای شما شده است. اما هیچ چاره ای به جز همکاری برای خروج از اتاق ندارید.

 

اتاق فرار هیولا

 

در سال 1890 در یک قبرستان اتفاق عجیبی رخ می دهد. داستان از این قرار است که بعضی جنازه های تازه دفن شده گم می شوند. تیم کارآگاهی شما پس از بررسی به شخصی می رسد که جنازه ها را نبش قبر می کند. وقتی برای دستگیری او اقدام می کنید، با تعقیبش به عمارتی عجیب می رسید...

 

اتاق فرار شکنجه

 

یک شکنجه گر معروف اعتقاد دارد که انسان ها ارزش زندگی را نمی دانند. او یک بازی را طراحی کرده است و شما به طور ناخود آگاه وارد بازی می شوید. شما باید قوانین و مقرراتی که از طرف او تعیین شده را رعایت کرده و کارهای خواسته شده را انجام دهید تا بتوانید به سلامت از بازی خارج شوید.

 

اتاق فرار غسال

 

تیتر اول روزنامه و بحث روز کشور در مورد قتل هایی است که به شکل سریالی انجام شده است. اتفاقاتی که باعث ایجاد ترس و وحشت بین همه مردم شده است. همه کسانی که کشته شده اند ادعا کرده بودند که قبل از مرگ ارواح و اجنه را دیده اند. قاتلی پشت ماجراست و شما وظیفه شناسایی او و داستانش را دارید. وارد غسال خانه ای می شوید که جنازه ها به آن انتقال داده ی شوند و...

 

اتاق فرار ماورا

 

جسیکا طی حادثه ای کشته می شود و سم به عنوان دوست او بابت از دست دادنش، احساس گناه می کند. او تلاش می کند تا جسیکا را برگرداند. نتیجه تلاش های او دسترسی به یک جادوی سیاه است. استفاده از این جادو خطرات زیادی دارد اما سم مصمم است. سم جادو را اجرا می کند. دروازه ای از جهنم باز می شود و ارواح برای نابودی زمن حمله می کنند. حالا شما به عنوان نجات بخش زمین از نابودی وارد می شوید...

 

مردگان متحرک

 

یک بیماری وحشتناک فراگیر شده است. این بیماری انسان ها را پس از مرگ تبدیل به زامبی می کند. زامبی هایی که از گوشت انسان ها تغذیه می کنند. شما در داخل خانه ای گیر افتاده اید و تنها راه نجات شما، خروج از یک در مخفی می باشد. شما یک ساعت فرصت دارید تا این در را پیدا کنید

 

گیم آف ترونز

 

در سرزمین وستروس چندین سال است که صلح بین 7 خاندان اشرافی برقرار شده است اما در این بین فردی پیدا می شود که قصد بر هم زدن این صلح را دارد او در نامه ای خیانت های این خاندان علیه یکدیگر را جمع آوری کرده است و قصد راه اندازی دوباره جنگ بین آنها را دارد. شما باید قبل از رسیدن نیروهای سلطنتی نامه را پیدا کرده و آن را نابود کنید تا بتوانید از جنگی بزرگ جوگیری کنید.

 

قرارگاه نظامی

 

از آغاز جنگ جهانی شوم 6 سال می گذرد. نیروهای دشمن وارد خاک ایران شده اند. شما و گروهتان نیز توسط نیروهای دشمن دستگیر ئ در یک قرارگاه نظامی متروکه زندانی شده اید. حالا دشمن قرار است آنجا را بمباران کند. شما یک ساعت فرصت دارید تا قبل از بمباران از محل خارج شوید. اما کلیدی وجود ندارد و مجبور به پیدا کردن کلید درب قرارگاه هستید و صداهایی عجیب می شنوید اما باید بر ترس خود غبه کرده و راه خروج را پیدا کنید.

 

4

 

تاج اسکیپ روم

 

مجموعه تاج اسکیپ روم از اسفند سال 98 در منطقه ستارخان تهران، فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه تا امروز دو بازی اسکیپ روم را عرضه کرده است که با نام های اتاق فرار ویروس و خونه جنی شناخته می شوند. در ادامه به معرفی بیشتر بازی های تاج اسکیپ روم می پردازیم.

  • آدرس: خیابان ستارخان، سه راه باقرخان، جنب سفره خانه باغ فردوس، پلاک 168 طبقه همکف. تلفن: ۰۹۰۱۹۹۰۰۱۰۹
     

اتاق فرار ویروس

 

ویروس ناشناخته ای در تمام سطح دنیا پراکنده می شود. از طرف سازمان جهانی بهداشت، چند نمونه به تیم پزشکی بررسی کننده ویروس تحویل داده می شود. اما یکی از افراد تیم پزشک، یکی از نمونه ها را با خود به مطب شخصی اش می برد.

 

4 - Copy

 

اتاق فرار خونه جنی

 

سناریو این بازی در مورد یک خانه متروکه و عجیب در شمال کشور است که تاکنون افراد زیادی از آن بازدید کرده و با مشکلاتی روبرو شده اند. اما یک نفر موفق می شود از آن خانه بازدید کرده و از آن خارج شود. هر چند پس از آن دچار مشکلات روانی می شود. او بار دیگر تلاش می کند که به خانه برگردد تا رازی را بر ملا کند.

مجموعه بازی های ترسناک در تهران بدون شک می توانند گزینه ای فوق العاده برای کسب تجربه های جدید در کنار یک بازی گروهی باشند. موارد فوق تنها تعداد اندکی از این بازی ها می باشند و در مجموعه های دیگر بازی های متنوعی ارائه شده اند که بدون شک هر یک ویژگی ها و خوبی های خاص خود را خواهند داشت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی