شمانیوز
شما نیوز

سالاد فرانسوی

اگه به فکر رژیمت هستی این سالاد رو درست کن / طرز تهیه سالاد فرانسوی

اگه به فکر رژیمت هستی این سالاد رو درست کن / طرز تهیه سالاد فرانسوی

در خبر زیر طرز تهیه یک نوع سالاد جدید، سالاد رژیمی فرانسوی را به شما آموزش میدهیم.

به گزارش شمانیوز :سالاد فرانسوی یک نوع سالاد رژیمی است. سالاد فرانسوی به عنوان سالاد سبزیجات هم شناخته میشود. سالاد فرانسوی بسیار خوشمزه و مقوی است. سالاد فرانسوی طرفداران زیادی دارد. برای طرز تهیه سالاد فرانسوی همراه ما باشید. 

مواد لازم:

سیب‌زمینی بزرگ: ۲ عدد

لوبیاسبز تازه: 1/2 فنجان

روغن گیاهی: ۳ قاشق غذاخوری رنده

سرکه: ۳ قاشق غذاخوری رنده

اسفناج خرد شده: ۶ فنجان

پوست لیمو رنده شده: ۱/۳ قاشق غذاخوری رنده

تخم‌مرغ آب پز شده: ۴ عدد

ماهی‌تن: ۱۲۰ گرم

گوجه‌فرنگی خرد شده: 1/2 فنجان

نمک و فلفل: به مقدار لازم

طرزتهیه

سیب‌زمینی‌ها را پس از پوست‌گیری به برش‌های مکعبی بزرگ خردکرده و داخل آب گرم بریزید تا پخته شود. در طی این مدت اسفناج‌ها و لوبیای سبز را به قطعات درشت‌تری از حد معمول خردکرده و کنار بگذارید.

پس از ۸ تا ۱۰ دقیقه سیب‌زمینی‌ها پخته شده‌اند. اکنون باید لوبیاسبز و اسفناج‌ها را داخل همان قابلمه بریزید تا برای ۲ دقیقه در آب بجوشند. یک کاسه را با آب سرد پر کنید تا پس از آب‌کشی محتویات قابلمه سبزیجات را داخل آن بریزید. به‌این‌ترتیب پخت سبزیجات متوقف می‌شود.

مواد را آبکش کنید تا آب اضافی‌شان گرفته شود. درون کاسه دیگری روغن، پوست لیمو رنده شده، سرکه، نمک و فلفل ریخته و خوب ترکیب کنید. سبزیجات را به این کاسه انتقال داده و تخم‌مرغ‌ها را به‌صورت حلقه‌حلقه خردکرده و روی سالاد بریزید.

اکنون باید ماهی‌تن و گوجه‌فرنگی‌های خرد شده را به باقی ترکیب اضافه کرده و برای ۵ تا ۱۰ دقیقه سالاد رژیمی فرانسوی خود را در یخچال بگذارید تا خوب خنک شود. با سپری شدن این زمان سالاد شما آماده سرو است. نوش جان.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی