شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

کسب درآمد از پایتون با طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن

پایتون کاربردهای زیادی دارد و در این نوشته قصد داریم برخی از پولسازترین کاربردهای پایتون را شرح دهیم.

کسب درآمد از پایتون با طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن

 کاربردهای زبان پایتون

به گزارش خبرگزاری شمانیوز و به نقل از مدیر روابط عمومی وب سایت تبلیغات اصفهان، کاربرد پایتون در برنامه نویسی بسیار زیاد بوده و در مواردی همچون طراحی وب سایت، ساخت اپلیکیشن موبایل چه اندروید و چه ios، از پایتون استفاده می شود. طراحی اپلیکیشن موبایل با پایتون و همچنین طراحی سایت با پایتون، به نسبت دیگر روش ها و زبان های برنامه نویسی از سهولت و سادگی بیشتری برخوردار است و به همین سبب بسیار مورد توجه برنامه نویسان و توسعه دهندگان وب و اپلیکیشن قرار گرفته است. کاربرد های زبان پایتون به طور کلی زیاد است و همین امر سبب شده تا تنوع رشته های مرتبط با پایتون زیاد باشد و به تبع آن مشاغل متعددی پدیدار گردد. افراد مبتدی و کسانی که علاقه به فراگیری زبان پایتون را دارند تا بتوانند ضمن ادامه دادن علاقه خود، کسب درآمدی هم از آن طریق داشته باشند، بهتر است در مراکز آموزشی معتبر و یا سایت های مطمئن ثبت نام کرده و در دوره های مربوطه شرکت کنند. فرقی ندارد شما در کجا باشید، کلاس ها و دوره آموزش پایتون در اصفهان در مجموعه تبلیغات اصفهان و حتی در شهر های دیگر رونق زیادی پیدا کرده است و سالانه بر تعداد برنامه نویسان و توسعه دهندگان پایتون افزوده می شود و شما نیز میتوانید با شرکت در این کلاس ها به عنوان یک برنامه نویس پایتون وارد بازار شوید.

سایت ها و منابع خارجی متعددی نیز در زمینه ی آموزش آنلاین زبان پایتون فعالیت دارند از جمله سایت DataCamp و Learn Python که به آموزش مرحله به مرحله زبان پایتون، از مبتدی تا پیشرفته با کیفیت بالا می پردازند.

کسب درآمد از آموزش پایتون در اصفهان و کاربرد پایتون در طراحی سایت و اپلیکیشن

پایتون محبوبیت بالایی دارد و در زمینه های زیادی مورد استفاده قرار میگیرد که در ادامه به آنها میپردازیم.

مزایایی که پایتون دارد عبارتند از :

  • زبانی بسیار ساده و قابل درک که از قدرت بالایی نیز برخوردار بوده و توانایی رقابت با سایر زبان‌های برنامه‌نویسی را دارد.
  • کاملا منبع باز بوده و تمام افراد و برنامه‌نویسان می توانند در توسعه آن شرکت داشته باشند.
  • سادگی آن به اندازه‌ای است که مشابه یک متن انگلیسی خوانایی بالایی دارد.
  • در کمترین زمان ممکن امکان توسعه برنامه به کمک پایتون وجود دارد.

پایتون یک زبان عمومی است و محدود به یک حوزه خاص نمی‌شود. این یعنی می‌توانید با یک تیر چند نشان زده و در بخش‌های مختلف تکنولوژی فعالیت کنید. یک برنامه نویس پایتون اگر حرفه‌ای باشد، در هر حوزه ای حرف برای گفتن خواهد داشت. بعضی از زبان‌های برنامه نویسی مخصوص به یک حوزه خاص هستند یا اگر به بخش‌های دیگر ورود کنند قدرت زیادی ندارند، اما کاربرد پایتون بسیار زیاد است و این قدرت تطبیق پذیری بی نظیری را داراست. کافی است آن را یاد بگیرید و تبدیل به یک متخصص پایتون شوید تا ببینید در دنیای برنامه نویسی .چقدر دستتان باز است و محدودیتی ندارید.

مهم‌ترین دلیلی که باعث شد پایتون به بخش‌های مختلف IT وارد شود، کتابخانه‌ها بودند. این کتابخانه‌ها هستند که کاربرد پایتون را زیاد کرده و آن را توسعه پذیر می‌کنند. همین‌طور باعث راحت‌تر شدن کار برنامه نویسان می‌شوند و می توانند در توسعه ی برنامه هایشان از آن ها بهره گیرند. یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب پایتون، چسبندگی این زبان است. منظور از چسبندگی این است که پایتون می‌تواند به خوبی با کدهای سایر زبان‌ها ادغام شود. به کمک این تکنیک می‌توانید یک قطعه کد به زبان C یا هر زبان دیگری را به راحتی به پروژه خود اضافه کنید. کاربرد پایتون محدود به یک یا دو حوزه نیست و در زمینه های مختلف کاربرد دارد که در ادامه به بررسی نقش و کاربردهای برنامه نویسی پایتون می پردازیم.

کاربرد پایتون در طراحی سایت

طراحی سایت یا طراحی وب به فرآیند طراحی صفحه‌ای می‌گویند که در اینترنت نمایش داده می‌شود. در اصل طراحی سایت به جنبه‌های تجربه کاربری در ابتدای فرآیند توسعه وب اطلاق می‌شود و به برنامه نویسی و توسعه نرم افزار (جنبه‌های کدنویسی وب سایت) ارتباطی ندارد. به بیان دقیق‌تر، طراحی وب به فرآیند برنامه‌ریزی، مفهوم‌پردازی و چیدمان محتوا گفته می‌شود. البته امروزه طراحی وب حوزه‌ای فراتر از ظاهر سایت به حساب می‌آید و شامل تعیین ویژگی‌ها و قابلیت‌های کلی عملکرد وب سایت هم می‌شود. طراحی وب یا همان وب دیزاین علاوه بر وب سایت، طراحی وب‌اپلیکیشن، اپلیکیشن‌های موبایل و طراحی رابط کاربری را نیز در بر می‌گیرد. یکی از کاربردهای برنامه پایتون، استفاده در طراحی وب یا طراحی سایت است.

کاربرد پایتون در طراحی سایت

به طور کلی می‌توان گفت که برای طراحی سایت با پایتون باید از فریمورک‌ها و چارچوب‌های مخصوص توسعه وب پایتون استفاده کرد. ویژگی‌های اساسی و قابلیت‌های کلیدی پایتون، این زبان برنامه نویسی را به یک گزینه بسیار مناسب و محبوب برای استفاده در توسعه وب و طراحی سایت تبدیل کرده‌اند. پایتون به برنامه نویسان امکان می‌دهد تا وب سایت‌های مختلفی را بر اساس بسیاری از الگوهای مختلف برنامه نویسی ایجاد کنند.

طراحی سایت با پایتون توسط بسیاری از شرکت‌های بزرگ سراسر جهان انجام می‌شود زیرا این زبان برنامه نویسی امکانات و ویژگی‌های منحصر به فردی را در اختیار توسعه دهندگان و طراحان وب قرار می‌دهد.  وب سایت‌هایی که به منظور طراحی آن‌ها از زبان برنامه نویسی با پایتون بهره گرفته شده است عبارتند از: گوگل، یوتیوب، اینستاگرام، اسپاتیفای، دراپ باکس،پینترست، ناسا، موزیلا فایر فاکس و ... که همگی جزء سایت های قدر در دنیا شناخته می شوند. لذا این زبان برنامه نویسی توانسته جایگاه بسیار خوبی در زمینه طراحی وب سایت به دست بیاورد و بازار خوبی را ایجاد کرده است. شما نیز میتوانید با یادگیری این زبان برنامه نویسی در مجموعه تبلیغات اصفهان با طراحی سایت در اصفهان و وارد بازار طراحی وب سایت شوید

 ویژگی‌های بسیار زیادی وجود دارد که پایتون را از سایر زبان های برنامه نویسی جدا کرده است و سبب جذابیت آن شده و می توان به جرات گفت که یادگیری زبان پایتون، برای شما بسیار سودمند خواهد بود در زیر به چند ویژگی دیگر در رابطه با پایتون اشاره می‌کنیم:

  1. مهمترین نکته در رابطه با پایتون، تبدیل شدن این زبان برنامه‌نویسی به یک زبان چند منظوره و سطح بالا است. پایتون برای موارد متعددی کاربردهای بسیار زیادی را دارد و شما را از یادگیری چند زبان بی نیاز می‌کند.
  2. برنامه‌های پایتون در مقایسه با زبان‌های دیگر از جمله جاوا به شکل چشم‌گیری کوچکتر است.
  3. زبان پایتون بخاطر الزام در رعایت تورفتگی‌ها در هنگام نوشتن برنامه، نظم و خوانایی بالایی برخورد است.
  4. اگر به دنبال یادگیری ماشینی هستید مطمئنا پایتون انتخابی کامل برای شما خواهد بود.
  5. داشتن فریمورک بسیار قوی جنگو در حوزه وب که وب‌سایت‌های بزرگی از جمله یوتیوب، اینستاگرام و دراپ باکس از آن استفاده می‌کنند.
  6. پایتون محاسبات علمی، پردازش متن، پردازش تصویر و… را با قدرت انجام می‌دهد.
  7. برای برنامه‌نویسی رابط کاربری GUI از فریم‌ورک های قوی مانند PyQt و Kivy می‌توان بهره برد.
  8. پایتون شما را از بسیاری از اشتباهات رایج امنیتی دور نگه میدارد و می تواند امنیت بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد.
  9. قیمت سایت های بر پایه پایتون، کمی بالاتر از php خواهد بود.

این تنها بخشی از ویژگی ها و موارد مثبت طراحی سایت با پایتون است و وجود این موارد سبب شده تا کاربرد پایتون بیش از هر زبان دیگری در حوزه ی تکنولوژی باشد.

ساخت و طراحی اپلیکیشن موبایل با پایتون

ساخت اپلیکیشن موبایل با پایتون یکی از پرطرفدارترین کاربردهای پایتون است. اگر پایتون را یاد بگیرید به کمک فریم ورک هایی مثل Kivy می‌توانید اپلیکیشن موبایل بسازید و در مارکت‌های مختلف به اشتراک بگذارید. پس یکی از کاربردهای پایتون، استفاده از آن در طراحی اپلیکیشن موبایل است. به نقل از مرجع حوزه ساخت و طراحی اپلیکیشن یعنی وب سایت اپمون طراحی اپلیکیشن موبایل ( اندروید و ios) به شما در کسب درآمد بهتر و بیشتر کمک زیادی می کند، چرا که در حال حاضر یکی از حوزه های پرطرفدار در برنامه نویسی پایتون، طراحی اپلیکیشن های مختلف از جمله اپلیکیشن های فروشگاهی، خدماتی، آموزشی، آگهی، خبری، شرکتی، تاکسی اینترنتی و ... می باشد؛ و هر کدام از این حوزه ها نیز مشتریان بسیاری دارند و ورود به هر یک از این حوزه ها به طور تخصصی میتواند درآمد بالایی برای شما به ارمغان بیاورد اما نکته ی حائز اهمیت این است که در حال حاضر با توجه به اینکه پس از کرونا، کسب و کارهای بسیار زیادی برای جلوگیری از ورشکست شدن به سمت اینترنتی شدن رفتند و برای فروش بیشتر فعالیت در پیج اینستاگرام، سایت و اپلیکیشن را مناسب دیدند، لذا در این بین بازار گسترده تری توسط فروشگاه ها ایجاد شد و بنابراین به گفته اپمون سفارش طراحی اپلیکیشن فروشگاهی نسبت به طراحی سایر اپلیکیشن ها بیشتر و پر درآمد تر بوده و بازار کار بهتری دارد.

ساخت و طراحی اپلیکیشن موبایل با پایتون

کاربرد پایتون در ساخت بازی های کامپیوتری

جالب است بدانید که رد پای کاربرد پایتون در طراحی و ساخت بازی های رایانه ای نیز دیده میشود و  این روزها که با رشد تکنولوژی، بازی‌های رایانه ای به یک صنعت پردرآمد و پولساز تبدیل شده است، حوزه طراحی بازی با پایتون توانسته طرفداران زیادی جذب کند. به همین خاطر است که پایتون، یک زبان چند منظوره ی محبوب به شمار می آید. شما میتوانید با بررسی این نکات، حوزه مورد علاقه خود را انتخاب کنید و پرقدرت آن را ادامه دهید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شمانیوز مسولیتی بابت آن ندارد ....

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied