شمانیوز
شما نیوز

کیمیا علیزاده نمی‌تواند برای کشور دیگر بازی کند

رئیس فدراسیون تکواندو در واکنش به خبر پناهندگی کیمیا علیزاده گفت: او نمی تواند برای کشور دیگر بازی کند و این کار قانونی نیست.

کیمیا علیزاده نمی‌تواند برای کشور دیگر بازی کند

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مهر: چهل و هفتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک صبح امروز دوشنبه با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در سالن سلمان فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

محمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو در جمع خبرنگاران درباره اتفاقات رخ داده در فوتبال گفت:  فکر می کنم یک برخود انقلابی صورت گرفت و ما همیشه اجازه دادیم به ما حمله کنند و سپس دفاع کردیم. این رویه باید تغییر کند، ببینیم چه اتفاقی در این حوزه به خصوص در حوزه بین الملل رخ می دهد که به ما حمله می کنند و ما کوتاه می آییم و سکوت می کنیم. تصمیم درستی بود، باید مقابل ظلم ایستاد و حق مهم ترین موضوع است، حق گرفتنی است، کسی در این آشفته بازار بین المللی حق را به ما نمی دهد.

وی ادامه داد: اتفاقات خوبی رخ داده است، خیلی از حلقه های مفقوده در کمیته ملی المپیک که راه اندازی آن و فعالیت کمیسون های مختلف در دوره جدید کمیته توجه بیش تری شده است،  امیدوارم ثمرات خوبی برای ورزش کشور داشته باشد.

پولادگر درباره کیمیا علیزاده و حضور او در کشور دیگر گفت: قانونی نمی تواند برای کشور دیگر بازی کند، از آخرین حضور یک ورزشکار در ترکیب تیم ملی باید ۳ سال بگذرد تا برای کشور جدید بتواند بازی کند. رسانه هایی که این اخبار را منتشر می کنند قطعا از قانون خبر ندارند.


پولادگر تاکید کرد: اصلا امکان پذیر نیست مگر اینکه کمیته بین المللی المپیک در تیم پناه جویان که راه انداخته است که آن هم شرایط خاص دارد. مطلبی که علیزاده نوشته است خودش هم از روی آن نمی تواند بخواند، کسانی که این مطالب را عنوان کردند دروغ های بزرگی به کشور و نظام اسلامی ما زدند. تهمت های زیادی در این تن است. از رسانه می خواهم برای اینکه تمام دنیا بدانند  این دروغ است نتایج تیم های ملی دختر های ما را نسبت به کشورهای اسلامی مقایسه کنند.  از رسانه ها خواهش می کنم به این بهانه  به نتایج تیم های ملی بانوان ما با سایر کشورهای اسلامی بپردازند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied