شمانیوز
شما نیوز

معرفی خودرو کی ام سی K7

رونمایی از خودرو کی ام سی K7 | امکانات باورنکردنی خودرو کی ام سی K7 را ببینید

خودرو کی ام سی K7 یکی دیگر از محصولات کشور چین است. این خودرو کی ام سی K7 در حقیقت نسخه‌ای بالارده از جک S7‌ محسوب می‌شود.داخل کابین کی ام سی K7 بسیار مدرن و زیبا طراحی شده است. در ادامه به بررسی این خودرو پرداخته ایم.

رونمایی از خودرو  کی ام سی K7 | امکانات باورنکردنی خودرو  کی ام سی K7 را ببینید

به گزارش شمانیوز : یکی دیگر از محصولات خودروسازی چین خودرو  کی ام سی K7 است. خودرو  کی ام سی K7 توسط شرکت کرمان موتور وارد کشورمان شده است. خودرو  کی ام سی K7 نزدیک‌ترین رقیب چری تیگو 7 در ایران است. خودروی KMC K7 با وجود اینکه دیفرانسیل جلو است، اما امکانات مناسبی دارد و از نظر طراحی نسبت به رقبای خود، چهره بروز و مدرنی دارد. در ادامه بررسی بیشتر این خودرو می پردازیم.

 

 

بررسی کی ام سی K7

بازار کراس‌اوورهای لوکس در کشورمان طی چند سال اخیر رشد قابل توجهی داشته و از زمان ورود چری تیگو 7 به عنوان اولین کراس‌اوور لوکس چینی، خودروهای مختلفی از برندهای دیگری نیز وارد این محدوده از بازار شده‌اند. کی ام سی K7 نیز نماینده کرمان موتور در بازار کراس‌اوورهای لوکس است که رقیبی جدی برای چری تیگو 7 مدیران خودرو محسوب می‌شود.
بسته بودن چند ساله واردات و افزایش شدید قیمت خودروهای وارداتی که تحت تاثیر افزایش نرخ ارز صورت گرفته، موجب شده تا بازار کراس‌اوورهای لوکس چینی از هر زمانی پررونق‌تر باشد. خودروسازان داخلی نیز در تلاش هستند تا با افزایش تیراژ و تنوع محصولات در این رده، سودآوری خود را افزایش دهند. کی ام سی K7 در این بازار بی‌رقیب نیست و به جز نسل جدید چری تیگو 7 که با پسوند پرو به بازار عرضه می‌شود، دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور نیز جزو رقبای آن محسوب می‌شوند.
کی ام سی K7 در حقیقت نسخه‌ای بالارده از جک S7‌ محسوب می‌شود که در بازارهای جهانی با نام جک X7 عرضه شده است و کرمان موتور این خودرو را برند خود وارد بازار ایران خواهد کرد. خودروهای جک همواره با نگاهی به محصولات هیوندای طراحی شده‌اند و تاثیرپذیری از نسل جدید محصولات هیوندای را می‌توان در چهره کی ام سی K7 مشاهده کرد.

 

داخل کی ام سی K7

داخل کابین کی ام سی K7 بسیار مدرن و زیبا طراحی شده و استفاده از صفحه نمایش بزرگ در وسط کنسول و همچنین یک صفحه نمایش دیجیتالی برای نمایش شماره‌گرهای سرعت و دور موتور، روحیه مدرنی را به داخل کابین داده است. دسته دنده این خودرو بسیار زیبا است و باید گفت که به نسبت رقبا، کابین KMC K7 نمره بسیار خوبی را می‌گیرد.

خودرو  کی ام سی K7

طراحی کی ام سی K7

چراغ‌های باریک و تیز، جلوپنجره تهاجمی همانند دندان حیوانات وحشی و مه شکن‌های پر جزئیات بخشی از المان‌های طراحی جلو کی ام سی K7 هستند. نمای جانبی این خودرو بر خلاف نمای جلو کاملا ساده و یکنواخت طراحی شده و اثری از خط یا حجم فانتزی در آن مشاهده نمی‌شود.
چراغ‌های به هم پیوسته به الگوی طراحی این روزها تبدیل شده‌اند و در کی ام سی K7 نیز از همین چراغ‌ها در عقب خودرو استفاده شده است. دیفیوزر عقب و خروجی‌های اگزوز چهارگانه نیز بخش دیگری از ظاهر عقب کی ام سی K7 را تشکیل می‌دهند که علاوه بر زیبایی ظاهری، تنفس بهتری را برای موتور رقم خواهند زد.

خودرو  کی ام سی K7
مشخصات کی ام سی K7

همانند بسیاری دیگر از خودروهای چینی که این روزها بازار کشورمان را اشباع کرده‌اند، کی ام سی K7 نیز از پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر بهره می‌برد. این پیشرانه می‌تواند حداکثر 174 اسب‌بخار قدرت و 251 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند و گویا با پیشرانه نصب شده روی جک S5 فیس لیفت مشترک است. قدرت و گشتاور اعلام شده از طریق گیربکس شش سرعته دوکلاچه به دیفرانسیل جلو انتقال می‌یابد و همان‌طور که انتظار می‌رود، کی ام سی K7 قابلیت آفرود ندارد. مصرف سوخت ترکیبی کی ام سی K7 در اعداد رسمی 8.6 لیتر در صد کیلومتر عنوان شده اما با توجه به وزن بالای این خودرو، احتمال می‌رود با رقمی بیشتر از این مقدار مواجه شویم.

 

امکانات و تجهیزات کی ام سی K7

ابعاد و اندازه کی ام سی K7 به طور همزمان نقطه قوت و نقطه ضعف این خودرو در مقایسه با چری تیگو 7 محسوب می‌شوند. در حالی‌که این خودرو طول، عرض و فاصله بین دو محور بزرگتری نسبت به چری تیگو 7 دارد و از این نظر جادارتر محسوب می‌شود، وزن 1735 کیلوگرمی این کراس‌اوور به مانعی برای شتاب‌گیری راحت آن تبدیل خواهد شد. توجه به این نکته ضروری است که وزن یاد شده عدد رسمی است و با اضافه شدن چند سرنشین و مقداری بار در صندوق عقب، این وزن به شدت افزایش خواهد یافت.

 

قیمت خودرو  کی ام سی K7

1.620.000.000 تومان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    ماشین خیلی عالی

  • ناشناس

    ماشین خوبی هست

  • ناشناس

    خیلی قیمت بالایی داره

  • ناشناس

    بهترین وقشنگ ترین و بروز ترین شاسی بلند ایران با اختلاف زیاد k7 است

تبلیغات متنی