شمانیوز
شما نیوز

دربی پایتخت | استقلال | پرسپولیس

استقلال آب پاکی را برای دربی پایتخت روی دست سازمان لیگ ریخت | اگر این کار را کنید اعتراض می کنیم

در صورتی که فدراسیون فوتبال تصمیم بگیرد بازی دربی را به بهانه برگزاری بعد از چهارشنبه‌سوری لغو کند استقلال به این تصمیم اعتراض خواهد کرد و قطعا این اعتراض شدید خواهد بود.

استقلال آب پاکی را برای دربی پایتخت روی دست سازمان لیگ ریخت | اگر این کار را کنید اعتراض می کنیم

به گزارش شمانیوز، زمان بازی دربی پایتخت بارها جا به جا شده است. دربی پایتخت همیشه از حساسیت های ویژه ای برخوردار است. انتخاب داور برای دربی پایتخت اما یکی از مهم‌ترین بخش های این بازی است.طبق برنامه ریزی انجام شده توسط سازمان لیگ، دربی پایتخت دو تیم پرسپولیس و استقلال ۲۳ اسفند ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. 

بعد از برگزاری بازی‌های این هفته ی لیگ برتر زمزمه‌هایی مبنی بر لغو دربی به گوش می رسد و اگر این تصمیم عملیاتی شود، به طور حتم استقلال به آن اعتراض شدیدی خواهند کرد. به این خاطر که دو مهره ی کلیدی تیم پرسپولیس در این بازی قادر به حضور در میدان نیستند اما اگر دربی لغو شود آنها در ادامه  شرایط حضور در این بازی مهم را به دست خواهند آورد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان با توجه به دریافت کارت زرد در بازی با فولاد دربی را از دست داده است و احتمالا گولسیانی هم به دلیل مصدومیت در این بازی غایب خواهد بود. این کمی کار پرسپولیس را سخت می‌کند و اگر زمان دربی جابه‌جا شود این به سود پرسپولیس خواهد بود.

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات گفته است احتمال برگزاری دربی در سال جدید وجود ندارد و در صورت موافقت یگان ویژه این بازی در موعد مقرر یعنی چهارشنبه برگزار می‌شود.  

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied